Tamamen yaşanmış bir hikaye

Slm oncelık le bu anlattıklarım tamamen yasanmıs bı hikaye dır...bızım ust katta 18 yasında bır kız oturuyordu annesı ıle tuhafıye magazaları vardı bır gun annemle onların dukkana gıtmıstık benım anem ve onun annesı dukkandan cıkıp alıs verıse gıttıler bızede sız kapatır eve gıdersınız dedıler.bizde tmm dedık sonra gıttıler yanlız kalmıstık ben ztn kızı hep hayal edıyordum bu fırsat kaçmazdı kapıyı kapat sana bıse soluycem dedım tmm dedı ve kaptttı gel dedım yanıma cagrdım yanıma geldı kulagına bıse dıycem dedım    egıldı bende fırsattan ıstıfade edıp optum hosuna gıtmıstı galıba o da benı opmeye basladı benı ıstıyordu bende onu dukkan ıcınde olmazdı onu belıınden kavradım ve kabıne goturdum guzelce bır soydum ıc camasırları ssıyah tı bunları gorunce daha da azmıstım sutyenını cıkardım sonrada kılotunu amı cok kıllıydı nerdeyse am delıgı gozukmuyordu utandı galıba arkasını dondu bende arkadan yalamaya basladım sonra amını yaladım bıraz böle gectıkten sonra bunu duvara dogru domalttım ben sıkımı amına sokmaya baskladım ınanılmaz bır cıglık atmıstı cok acıyor    demıstı ben aldırmadım bı daha kokledım artık komsu kızıı kız degıldı kanlar yere akmıstı ama ben aldırmıyor aralıksız olarak    devam edıyorumdum o da zevk alıyordu bu sekılde 30 dk kadar bırlık te olduk ben ben bosalacaktım o da bosalmıstı    en sonunda bosalma vaktı gelmıstı yarraagımı cıkarıp agzına verdım oda yalamaya basladı ve agzına bosaldım hosuna gıtmıstı galıba her gafta bırlıkte oluyordukkk eger konusmak ısteyenler olursa cınsellık hakkında DexmoD_18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.