Aleti görünce korktu

öncelikle herkeze selam ben onur size başımdan gecen bir olayı söylemek istiyorum. bir hafta sonu enim amcamın oglunu dügünü vardı düğün bir 5 katlıotelin terasındaydı onun iiçin asansörle cfıkmak sorundaydık dügün cok kalabalıktı ve otele terasa cıkan tek bi asansör vardı. bende kuzenime gel beraber otelin içinden cıkalım dedim oda olur dedi. ama o an aklımdan onunla ilgili bişey gelmiyordu hı unutmada kuzunim 22 yaşında afet gibi biri neyse hikayeme geceyim otelin 4 katından sonra asansör yoktu bizde 4. katta asansörden indik ye yukarı nasıl cıkacagımız bilemedik. heryerde kapı vardı ve ben yanlışlıkla bi kapıyı yavaşça actım içeri gizliden baktım ama gördüklerime inanamadım bir adam la bir kadın içerde sevişiyordu onları izlerken kuzuenim ne var içerde gözn kaldı dedi başta göstermek istemedim ama bende o görüntülerden sonra azmıştım ve sen bak içeri dedim odas içeri baktı ve öle dona kaldı o onu izlerken bende arkasına yavaşça yapıştım hemen dönüp itti beni ne yapıyorsun dedi yanlışlıkla oldu dedim ona o da bana bi daha yapma dedi bende tamam dedim ama aklıma girmişti birkez sikecektim onu o odaya yine baktı ve ben o an agzını kapatıp hemen onu yere yatırdım ne oldugunu anlamadan onun üstündeki etegi yukarı kaldırdım baktım oda yumuşadı o da istiyordu hemen kilodunu indirdim ve o el degmemiş amını yalamaya başladım acayip hoşuna gitmişti 2 dk kadar yaladıktan sonra oda benimkini yaladı benim alette 21 santim korktu ilk gördügünde ama çaresi yoktu yiyecekti hepsini oda benim aleti güzeçe yaladaık-tan sonra bana bakireyim dedi arkadan yap dedi bende tamam dedim ama benim aklım o el degmemiş amındaydı arkadan onu domaltım arkadan götüne koyacakmış gibi yaptım 0 amı önümdeyken başka yeri sikmek akılsızlıktır bence bende hemen yaragımı amına dayayıp hızlıca itim ve bagırdı hemen agzını kapatım durdu sen ne yapıyorsun dedi kızlıgımı bozdun dedi bana olsun ne olaaki dedim ve tekrar tekrar onun amına gidip geldim o boşalmıştı ama benim gelecegim yoktu sonda ikimizde zirveye cıkmıştık.... bu başımdan gecen dogru bir olaydır size sonraki maceralrımızıda anlatacam onun kız kardeşini nasıl siktigimideşimdilik herkeze byyyyyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.