Sikimi yalaması çok zevkliydi

herkese slm başimdan geçen olayi sizlerle paylaşmak istiyorum ismim orhan 24 yaşindayim esmer 1.78 boyunda 72 kg ve yeterince yakisikliyim neyse konuma başliyim ben nişantaşinda bir ayakkabi firmasinda tezgahtar olarak çalişiyorum devamli gelen bir müşterimiz var ismi özlem 35 40 yaşlarinda esmer uzun boylu çekici kadin her geldigiinde magazadan mutlaka birşey almadan çikmazdi ara dan aylar geçdi ve ben işden çikim ama özlem hnm hiç unutamiyordum neden ayarlamadim neden tel almadim diye kendime kiziyordum şişlide gezerken saat 10 siralari karşi karşiya geldik slm laşdik ve bana sizi bir yerden taniyorum dedi bende magazanin ismini verdim ordan tanirsiniz dedim hemen anladi beni hal hatrimi sordu iyiyim sagolun siz nasilsiniz dedim geziyorum dedi nişantaşina kadar yürüdük aklimdan hep fantezi geçiyorsu bayana karşi bakişlarim göğüslerine amina tam bir bankanin önünde durduk bankanin yani apartman girişi idi ben kapiya yastlandim oda beni anlar gibi hemen zillerden vbir tanesine basi verdi otomatik açildiginda içeri girdik ve kapiyi örtü siki siki apartmanin yaninda hemen asansör vardi ben kendi elleriyle itti asansöre ve hemen öpüşmeye başladik deli ediyorsun beni neden daha önce yapmadik bu çilginliği dedi bana bende senden bekledim sen neden istekde bulunmadin dedim hizlica öpüşüyorduk hemen egilde ve fermuarimi aşdi 21 cm sikimi köküne kadar aldiki ben orda adeta koptum ,inanilmaz yaliyordu iyice yaladikdan snr gögüslerine dayandim ve koparircasinha yaladim inanilmaz bir gögüsleri vardi tekrar agzina aldi sikimi isirircasina yaliyordu geliyorum diye bagiriyordum hadi tamam gel agzima boşal dedi agzina patladim bir yandan agzina boşaliyorum bir yandan özlem tekrar yaliyor sikimi inanelmaz bir zevkdi neyse biz temizlendikden snr cep tel numaralarimiz aldik 2 gün snr evine gitdim sabah 9 sirqlari kizi okuldaydi evde de 2 posta atdikdan snr ben evimin yolunu tutdum ama o yaşadigim zevkli ve heyecanli dakikalari unutamiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.