Yaz tatilinde

bu yaz arkadasım esra ile hamama gitmeye karar verdik bizim semtten biraz uzaktı neyse hamama geldik içeride ki kadınların hepsi çıplaktı bense sutyen ve külodumu cıkarmadım esra anadan dogma cıplaktı hemen kese olmaya gitti ben ise agda olucaktım agdacı kadınla odaya girdik benimle cok yakından ilgilendi işte sorular sordu neler yapıyorsun sevgilin warmı gibiisinden ben durumu cakmadım tabi neyse soyun dedi bende oda cıplaktık kadın gencti vücudu dolgun we cekiciydi amıma dogru gelmişti beyaz elleri vücuduma degince içimden bişeler akıp gidiordu zevk suyum gelmeye baslamıstı bir türlü agda yapamıyordu:)masallah hiçte durmuyor dedi bende hiç böle olmazdım senin ellerin değdiği için dedim yüzüme baktı ne diyecek diye merak ederken birden dogruldu ve dolgun dudaklarıyla dudaklarıma yapıştı cok hoşuma gitmişti sewgilim bile beni böle öpmemişti göğüslerimi mıncıklamaya basladı ısırıyordu acıyordu ama bu acı zewke dönüştüştü yavas yavas amıma geldi diliyle yalamaya basladı dilini öle ustalıkla kullanıordu ki anlatamam:)inlemelerim arttıkca zewklenmemde artıyordu agzına bosalmıstım sonra ben altıma altım onu dolgun gögüslerini morantana kadar emdim amını yaladım cok ii oldugumu sölüordu hadi kızım ucur beni dewam diordu bense bu sözlerde hızımı daha cok arttırıordum agzıma bosalmıştı. 69 pozisyonunu aldık yine boşalmıştık cok yorulmustuk birer sigara yaktık sonra beni keseledi bende onu:)gercekten harika biri her hafta giderim yanına birbirimizi beceririz(esrayıda beceriz )bye hikayelerimi anlatıcam yarın yine gidiorum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.