Bacakları ikiye ayırıp sikmek


Adi Felda idi. Basak rengi saclari, 1.60 civari boyu, vucuduyla uyumlu iri gogusleri.Belinden ve kalcasindan biraz kalindi.
Sivri sayilacak yuz hatlari, orantisiz kucuk, dik burnu, hafif carpik, dolgun dudaklari, ince yay gibi kaslari, mavi gozleri, acik alni ve yuzunun belirli bolgeleri cilliydi.
Saydam ince gozlugunu takip gozlerini kistiginda yuzu seksi bir ifadeye burunuyordu.Beni de etkleyen bu ifadeydi, tahmini 39-40 yasindaydi ve almanyadan arkadaslariyla gelmisti.
10 gunluk muhabbetimiz neticesinde disari cikartmistim.Gece barlarda suren turlarimiz otelde son buluyordu.Lobyde oturup bir seyler icmek istesede calistigim yer oldugu icin rahatsiz olmustum farkindaydi sonunda Felda odasina davet etmisti.Olacaklari hayal ederek , bin bir riskle odasina girmistim.Ilk kez birlikte olacagimizi dusunerek icerideydim.
Odasina girdigimde televizyonun isiginda bambu masanin etrafina geziniyordu, bir sise kirmizi sarapla meyve ve cerez vardi.Balkonda sarap ve sigara icerken arkasindan yaslanmis, boynunu opmustum, geri cekildi ve cevap vermedi.
Barda da ictigim icin alkol giderek damarlarima isliyordu, geciktirici etkisinini sonuna dek kullanmak istiyordum.
Iceri girdigimizde lavaboda kendime ceki duzen verdim, oturdugu yerden kalkmisti, duvarla arama girdiginde duvara yasladim, asagi inen yuzunu yukari kaldirip dudaklarina dudaklarimi dayadim
Opusmuyor bekliyorduk, nefeslerimiz birbirine vururken kokusunu icime cektim.
Aralanan dudaklarindan dili agzima girmis dilime kenetlenip agzina davet ediyor.Agzina doluyordum, ellerimle kalcalarini oksayip kabaran erkekligimi kadinligina bastiriken.Opusmelerimiz siddetleniryor ellerimiz tum vucudumuzda gezinir olmustu.
Yataga oturdugunda bodysinden ve sutyeninden kurtulduk,dolgun goguslerinin emerken uclari irilsemis ve sertlesmisti.Kot etegini ve kilotunu hizla cikartip kabaran, islak ve kilsiz kadinligini bana sundu.Yumsak kadinligina her dokunusumda govdesini ileri atip, nefes alip verisi hizlanip, derinlesiyordu.
Klitoristini her uyardigimda kadin damla damla eriyordu.Pantolonumu ve kilotumu birlikte hizla indirdi, ayak bileklerimi birbirine surtup kurtuldum .Karinimi, gogus uclarimi emiyor giderek asagi inmis ve iki avcunun arasinda tuttugu kalkmaya baslayan penisimi bastan asagi opucuklere bogarak agzina aldi.Kertik kismindan somurup, diliyle tepesine dokunup tum damarlarinin cikmasini saglidi.Hafif sola yatik erkekligim iyice kabarip tepesi limon gibi oldugunda bacaklarini iki yana acip kadinligini oksuyordu.Uzerine cikip yeniden gogus uclarini isiriyordum, harika bicimli gogusleri vardi, omzunu , kulak memesini islak dilimle oksarken ellerimle bedenini gezip kalcalaridan kavrayip kendime cekip kaldiridim daha fazla bekleyemedik.
-Gir icime, yavasca.
Acelesi var gibiydi, icindeki bosluk bir an once dolsun istiyordu.
Kadinliginin dudaklarinda gezinen erkekligimi icine saldim. Yuklenmemle icindeydim, hedefi vurdugumu anlayacak kuru ve derinden inleme sesi agzindan cikmisti. Volkanin tam ortasindaydim ve isisini hissederken Icinde ileri geri hareket ediyordum.
Kesik kesik opusuyor, birbirimizi amacsizca oksuyorduk.Ne zaman hizilanmaya baslasam durduruyordu.
-Centilmen ol, yavasca.
Harketlerimi yeniden agirlisatiriyordum.
-Boyle nasil?
-Guzel boyle.
Kalcamdan kendisine cekerken sol bacagiylada kavramisti.Her ileri hareketimde nefes aliyor, derinden kisik gozlerle beni izliyordu.Tempoyu ayarlamis kenetlenmistik, vucudumu vucuduna surttukce kavuruyordu.
Ismimi kulagima fisildadi.
-ahh akin, akin. Uste cikmami istermisin?
-Kalk hadi.
Kucagima oturdugunda boynunu isiriyordum, kulagimi yalarken sicak nefesini , omuzlarimdan omur iligime kayan oksayan tirnaklarini hissedebiliyordum.Kalcalarindan kendime bastiriken sol gogsunu agzima tikiyor, agirligini uzerime veriyordu. Baska bir tene dokunmak, onu hissetmek, onunla sevismek,farkli ve kuvveti dalgalanmalara sebep olmustu.Sanki bobreklerim sokuluyor,hucelerim parcalanip yeniden birlesiyormus gibiydi.
-Geliyorummmm.
Hemen kucagimdan kalkip dizleri uzerine coktu, ayaga kalkar gibiydim sol omuzundan destek alip, goguslerine, boynuna, gerdanina menilerimi puskurtmustum. Vucuduna yayilan menilerim televizyonun isiginda inci gibi parliyordu.Soluk solugaydim.Son atilimlarini yapan erkeligimi tirnakladi ve sonen dek sivazladi.Yanimdan kalkip banyoya kostu.
Boxerimi giyip sigaramla balkondayken yanimda bitti.Elindeki sarap kadehi benim icindi.
Sigarami bitirdigimde bana yaslanmis, kesik kesik opucuk alirken goguslerimi oksuyordu. Eli kilotumun uzerinden erkekligime baski yapmaya basladi.Yeniden canlandirip, yeniden icinde hissetmek icin sabirsizlaniyordu.
Gozgoze geldigimizde opusmek icin icimizde alevlenen istek dudaklarimizda son buldu iceriye girdik.Yatakta otururken onundeydim, belimden kavrayip goguslerimden emerek kasiklarimdan erkekligime geldi.Diliyle nakis isler gibi her kivrima dokunarak uyaridi.Ellerim iri goguslerinin uclarini ezerken sol eliyle kadinligini oksuyordu.Yeniden kabaran erkekligimi icine almak icin hamle yapti.Yatagin kenarindaydik bacaklarini iki yana acsa da ne yapmak istedigimi ters cevirmeye calisitigimda anladi, arkasini donup yuzunu yataga gomdu, kalcalarini havaya kaldirip kendisini yeniden sundu.Onumde iyice acilmis kadinligina tek hamlede girdigimde derinden gelen ohhlama sesi cezb ediciydi.Santim santim icine giriyordum, her santiminde beni kavriyor, inleyerek icine aliyordu.Tempoyu artiriyordum, cok hizli degil ama yavasta sayilmayacak tempoda nihayetinde kasiklarim kalcalarina ulastiginda elleri yatagi oksayip, avucluyordu.Kalcalarina doverken agzindan cikan memmuniyet ifadeleri iyice hizlanmami, kadina dahada yuklenmemi sagliyordu.Sirtini tirnakliyor, karnindan kucakliyordum.
Hem alkol, hemde dinlenmeden baslamak ereksiyon olmami zorlastiriyor, bazen penisim iniyordu.Yeniden kaldirmaya calisitigimda onunu dondu bacaklarini ikiye ayirdiginda kadinliginin dudaklarina surterek tas kesilmistim.Bacaklarindan kendime cektim ve diz kapaklarinin altindan karnina itttigimde ikiye katlandi, kalcalari yatagin kosedinden disari tasmis, askidayken penisimi kavrayip kadinligina aldi , icine zevkle doluyordum.Elleri kollarimi oksarken, bazen tirnagi etime batiyordu.
Zor bir pozisyon olsada icini oyuyordum, altimda saga sola hareket ederek yardimci oluyor daha derinine inebilmem icin kendisini serbest birakiyordu.Yuregine ulasmistim.
Zaman kavrami yok olmus gibiydi terden ikimizde islanmistik ve birbirimize iyice yapisiyorduk.Penisimin yeniden inmeye basladigi sirada kadinin nefes alip verisi degismisti,kadinligi icine cekiyordu, giderek hizlanmaya basladigimda icinde yeniden buyurken kalcalarimi avuclayip kendisine bastirdi,.Gerilip vucudunu geri atsada govdemi kendisine cekip sarilmisti Omuzumu isiriken penisimden baslayan sicaklik kasiklarima kadar indi.Nihayetinde bosalmisti.Iciden cikmama musade etmiyor kadinligi olmadigi kadar beni sariyor, hapsediyodu. Nefes nefese kulagimi, opup, cenemi isiriyordu.Penisim yeniden buyumustu, hala icinde gidip geliyordum. Bir sure daha uzerinde hareket etsemde acidigini soylediginde yanina uzandim.Goguslerimi yalayarak kasiklarima indi, penisimi sivazlayip tepesinden agzina doldurdu.Toplarimi gidiklayip sirasiyla emiyor, altina diliyle vuruyorken goguslerini oksuyordum.Yatagi avuclarken inlemelerime hakim olamadim.Gozgozeydik.
-Geliyorum .
Elimi yuzune atsamda umursamadi, penisimi kavrayip karnima bosaltmasini beklesemde eliyle elimi itekleyip kertik kismindan somurmaya basladi. Hic bir baski olmadan, kendi istegiyle agzina bosaliyordum.Sicak menilerimi tek girlak hareketiyle yuttu.
Penisimi tepesinden yeniden somurarak temizledi.Karnimdan yalayarak uzerime cikti ve koynuma girdi. Ikimizde hoslanmistik, memmuniyetimizi opuserek gosteriyorduk Bir saatten biraz fazla koynumda uyudu.
Saat 04.00 olma uzereydi ve dus almak icin banyoya girdigimde pesimden geldi.Yeniden birbirimizi oksayip aska cagiri olmustuk.Omuzlarimdan bastirip dizlerimin uzerine cokmemi sagladi.Arkasini donup kadinligini agzima dayadi.Dilimle her dokunusumda kadin devinimlerine hakim olamiyordu.Kic deligine parmagimla dokundugumda inliyordu.
Daha onceden de yaptigi belliydi, acilmisti ve bariz genisti.Kalcalarini avuclayip ayiriyordum.
Kic deligini parmagimla oyarken kadinligini dilimle emiyordum.Cildirmis gibiydi, govdesini uzerime bastirip kalcalarini oynatiyordu icine almak icin hareket etsede, izin vermedim.Onunu bana donup sag bacagini omzuma atti, kafami iyice kendisine bastirip cigklik atacak gibi dudaklarini isirip aniden geriliyordu vucudu yay giydi.
Elimden tutup disari cikartti.Kuvete sag bacagini koyup onume dogru domaldi.Sol eliylede omzumdan kavradi, iyice islak kadinligina tempolu, dengesiz seri vuruyordum.Yuzu geriliyor arada kucuk ciliklar atiyordu. Islak vucuduna vucudum her surttugunde kisik gozle yuzu degisiyor kalcalarindan baslayan vuruslarim goguslerinin ucunda son buluyordu.Yoruldugumda klozetin uzerine oturdum , uzerime cikip icine aldi.Opusuyorduk, kadini dilimle uzun sure uyarmistim.Kalcalarindan kaldirip sadece penisimin tepesi icindeyken kadinligini dovuyordum, hosuna gidiyordu omzuma masaj yapiyor, burnumu, dudaklarimi isiriyor erkekligimin tamamini kapatiyordu. Goguslerinden kendimi alamiyordum sadece onlarin ne kadar muhtesem olduklarini hissedip keyfini cikarttim. Hareketlerini kontrol edemez oldu ve yeniden sessizce yuzunde aglamakli ifadeyle derinden nefes alip beni kucaklayarak uzerime yigildi.Icinde hareket etmeme izin vermeden sarildi, bekledi, bekledi.O anin tadini doyasiya cikartmak istiyor gibiydi,Uzerimden kalkip bacaklarimin arasina oturdu yeniden agziyla sondurmek istesede ters cevirdigimde ne istedigimi anladi, Ne olmaz nede hadi cabucak becer seklinde bir durusu vardi.Kontrolu bana vermisti, istedigim sekilde gelebilirdim. Dirseklerinden kavrayip klozetin ust kismini tutmasini sagladim, beline bastirmamla istedigim pozisyona girdi , bacaklarini ayirip kalcalarini one cikartti. Kayganlastirdigim penisim kalcalarinda geziniyordu. Icine yuklenmemle penisimin kafasini koymustum, yavas yavas hareketlerle aciyordum.Eliyle kasiklarima tampon yapip alabilecegi sekilde ayarladi.Hizla yuklendigimde kivraniyor cani yaniyordu.Aci tahammul edilecek seviyedeydi ve devam etmeme izin vermisti.Istedigi sekilde yol alirken tamamina yakini icindeydi ufak surtunusler ve kisa abanmalar yapabiliyordum.Nihayetinde tamamini yukledigimde elleriyle basini avuclamis icinde yol alirken inliyordu.
-Hizli, hizli.
Fazla zamanim kalmamisti ve kadinin icine hareketlerimi sertlestirerek ileri geriy yapiyordum hoyratlasmistim , govdesini one atsada kadini kavradim.Gogsulerini oksayip cenesini emerek kicina pes pese patliyordum. Cevabi inlemeli kucuk ciglik seklindeydi ve hoslandigini yanagimi oksayarak gosterdi.Sonene dek icine abandim.Sonene dek beni opucuk yagmuruna tuttu.
Iyice yorulmustum.Dus alip hazirlandim, gitmemem icin yalvarsa da mecburdum. Tatili bitene dek her gece tuttugumuz pansiyonda kaldik.Felda ile baslayan iliskimiz halen 3,5 yildir devam ediyor.bayanları ve evli çiftleri beklerim crazypartner34 hot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.