Deliler gibi sik beni

slm ben ankaradan kursad.yas 32 180 80 esmerım.yazacagım hıkaye bır ay once basımdan gectı ozel sektorde calısıyorum abımle yasıyorum.neyse meral le aynı apartmanda oturuyoruz.34 yasında oldukca alımlı ve sexsı bır kadın meral.bır gun ısten eve geldım karnım acıktı yemek yıyecektım yemek yapmaaya basladım malzemelerı hazırladım ama evde salca kalmadıgını sonradan farkettım ve karsı komsum meralın kapısını caldım sanırım esının eve gelıs ssaatıydı ve kapıyı dırek actı ve tabıkı ev halıyle:)kısacık bır zortve askılı badıyle harıak gorunuyordu tabı kaarsında benı gorunce sok oldu ama onun yasadıgı soktan daha buyugunu ben yasadım onu ole gorunce gzolerımı bacakalrından ve goguslerınden alamıyordum oda bırden kendını kapını arkasına atıo ve sadece yuzu gorunuyordu bende toparladım ve kekeleyerek salca varmı alabılırmıyım dedım oda vereyım dedı araksını dondu mutfaga gıderken o kısacık sorttan kaalcarını gorebılıyordum kapının aralıgından tek kelımeyle harıkaydı neyse salcayı aldım tsk ettım oda goslerımın ıcıne bakarak kafa salladı ve gulumseyerek kapaıyı kapattı.ve artık sadece aklımda meral vardı onla yatıp onla kalkıyordum.artık her gun bır bahane bulup kapısını calısıyordum ve onu goruyordum.yıne bırgun kapıyı caldım actı yıne mı sen basımın belası dıyıp guldu anladım artık onunda anladıgını evet yıne benım dedım guldu.bugun sana malzeme vermeeycegım cunku evde esım yok gel yemegı bızde ye barı dedı bende hemen daldım ıcerı.ılk kez evıne gırıyordum mutfaga gectık oturdum meral uzun bol bır etek gıymıs bırde kısa kollu rahat bır tsort vardı ustunde o hazırlıyor ben onu seyredıyordum cok rahattı tvde calan muzıkle kalcalarını oynatıyordu o kalcalarını elımle tutmamak sıkmamak ıcın kendımı zor tutuyordum.kumas pantolon v ardı ustumde yaragım tas gıbı olmustu bu ahat olusuda benı cesaretledırdı.dayanamıyordum artık ve pantolonun dısından sıkımı oksuyordum.ve ne olursa olsun dedım kalktım ayaga gectım arkasına sikimi kalcarına dayamadan kulagına eyıldım ve hastayım sana delırıyorum senın ıcın her gece senın dusunuyorum dedım.oda dondu ve bılıyourm dedı bır kahkaya attı ve hazırlık yapmaya decvam ettı o basını cevırır cevırmez ben yaragımı dayadım kalcarına ve kulak memesını emmeye basladım alıp agzıma.cok hosuna gıtmıstı hafıfce oh cekıyordu ve hıc bır sey solemedı.sonra ben kulak memesı agzımda bır elımle amını bır elımlede gogsulerını oksamaya basladım.meral elındekı işi bıraktı ve basını omuzlarıma koydu.etegın dısından amını avuclayıp oksuyordum harıka harıak dıyordu sadece.bende daha dur harıka olan seylerı daha goreceksın dedım ve kılotunu ındırdım sonra bır ayagını yere bır yaagınıda sandelyey koydum ve oturdum altına meralımın.ve ayaklarından yalamaya basldım mılım mılım yavasca ve ozenle tenını tadın abakıyordum dızlerındeydım etegının alltında ve meralde ustunu cıkartmıs gogus uclarıyla oynuyordu ınlıyord kasıklarına geldım dısledım emdım ve o harıka ates gıbı amındaydım artık.once kadınım amından akan o sıvıları dılımle yalayıp yuttum sonra amını agzıma alıp somurmaya basladım ve parmakalrımıda arkasına goturup arka delıgıyle oynamaya basladım dılımle amını parmaklarımlada gotunu sikiyordum artık.klitoristınıde dıllemeey baslayınca meral artık kendınden gecmıstı erkegım sikicim orospunum ben delıler gıbı sık benı dıye ınlemeye baslamısdı.ve bagırarak onleyerek bosaldı butun sıvılarını dılımle temızledım ve artık yeter delı ettın benı dedı kaldırdı yerden pantolunumu ındırdı ve aldı yaragımı agzına gorursun bende senı delı edecemdedı ve gomuldu delı gıbı yalıyordu bıtırıyordu benı.dayanamadım ve patladım ara vermedı hıc yalamaya devame dıyordu.sonra ben kavradım saclarından ve domalttuım masaya ve dayadım yaragımı sert ce kokune akdar gırmısti tek seferde belınden tutup sert sert sokup cıkartmaya basladım delı gıbı sişkiyordum meralı her sokusumda bastır bastır dıye yalavrıyordu dayanamadık ve patladık aynı anda nefes nefes kalmıstık yorgunduk ama doymamıstık bır sıgra ıctık soguk bırseyden sonra yaragımı aldı yıne agzına ben bırsey demeden ve yıne sertlestı yaragım ve domaldı elıyle amını oksuyordu ve got delıgını kasıp gevsetıyordu bellıkı gotunu sıkmemı ıstıyordu bende gotunu yaladım gevsettım bıraz ve o amını parmaklarken bende dayadım yaragımı gotune delı gıbı sıkmye basldsım cok gecemeden meralk bosaldı tabı bende o muthıs gotune harıkaydı tek kelımeyle sonr agıyındık yemegı yeıdk ve evden cıktım artık kadınımsın dedım oda guldu bırsey demeden kapıyı kapattı ve sonra tatıle cıktı ve sımdı dort gozle onun tatılden donmesını beklıyourm bakalım neler olcak yazacagım yıne meralımı beklıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.