Dudağına yapıştım


ben 19 yaşindaydim yan taraftaki komsumuzun 1 kizi wardi ama ben den 2 yaş buyukdu ama bana karşi ilgisi wardi muhabbet ediyoduk bizim aparmanda akrabasi wardi onlara geliyodu oturmaya
birgün onlara gelirken rastladim onu ewe dawaet eddim
önce gelmek idemedi ama sonra geldi biz de kimse yoktu oturduk
bana dedi ni cagirdin bende dedim ona senden bişey isticem odedi ne ? bndediim seni opebilirmiyim oda nerden dedi bnde yanak dan dedim tmm dedi 1 kac kere optukden sonra hoşuna gitti herhelde dudagina yapistim bisey demedi dewam eddi cektin o yapişti sonra ustusunu cikardim sudyenini gorunce zaten cildirdim yalamaya başladim ve aşşalara indim gobegini yaladim o pantolon giymişti ciakrdim ben zaten pantolanimi cikarmiştim ve yavaş yavaş sokmaya başladim o inlemeye başlamisti ama cekince dewam eddiyodu kizliga zarar gelmemişte hep yavaş yavaş sonra dedi bide arkadan sok bn de aldim götürdüm yatak odasina ters yatirdim soktum soktum biyandanda elimle memelerine elliyodum ve boşaldim ustüne sildi ama umrunda degildi ucuyodu zewkden beni optu bende onu oooooo siktim siktim coştum 30dk böyle fantazi yaptik ve ewine gitti 1ay sonra taşindik zaten ordan manisaya taşinmadan once biraz öpuyodum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.