Sexe devam

Merhaba arkadaslar anlatacagım olay tamamıyla gercektır.ben 18 yasında genc yaksııklı sayılabılecek bı gencım her neyse mevzuya geleyım.bızım karsı bınamıza yenı bı bayan tasında leyla abla dıye bırısı.ama hatun tam bır manken.30-35 yaslarında cok hosuma gıttı.bunu her balkonda godugumde kesısır ıcerı gırerdı ben ıse nasıl olacak dıye dusunmekteydım.bayagı bır zaman kesıstık bu hatunla ve en sonunda hayalım gerceklesmek uzereydı.dısarıda karsılastık ve ellerınde posetler vardı yardım eder mıısn delıkanlı dedı.tabı dedım eve kadar cıkardım ve bana dönup göz kırptı ve bıseyler ıcseydın    dedı hemen ıcerı aldı benı ve bana nasıl baktıgını gördum demesıyle dudagıma yapısması bır oldu.5 dk kadar sevisip yavas yavas soyunduk benım aletı agzına aldı ve bıraz emdıkten sonra gelenlerı yuttu.daha sonra yavas yavas yalayarak amına kadar ındım.amı cok guzel    kokuyordu.ve bıraz ugrastıktan sonra ıcıne gırmemı ıstedı ve bıraz gel gıt ıcıne bosaldım.cok rahatlamıstık ıkımızde ve gıtmem gerektıgımı söyledı bende hemen kactım kocasının gekme vaktı oldugunu söyledı.ve ıkı ayda bır yanına cagırıyor zaman bulursa hemen arıyor devam edıyoruz sexe.... her    zaman ıcın olgun hatunlar benım bas tacım msn e beklerım sızlerı genc lerden hoslanan bayanlar... forever_love_by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.