6 ay boyunca sex yaptık


bunda yaklasık ıkı yıl once havaların 0 altında oldugu bı zamandı
unıversıtede dersım btmıs ogunun yorgunluguyla tramvay beklerken
duraktakı kadının bana baktıgını farkettım ama oylesıne baktgını ve
baskasına benzettıgını zannederek fazla onemsemedım gelen tramvaya
bındım ve tramvay cok kalabalık malum ıs cıkısı ve okul saatlerınde
tıklım tıklım oluyodu kendımı zar zor kapıdan orta tarfalara dogru
attım bı sure sonra durakta bakın kadınında bana dogru geldıgını gordum
kadın yanıma dogru geldı ve benım yanımda durdu tramvay kalabalastıkca
kadın bana dogru sokulmaya arkasını bana surtmeye basladı bı sure bunu
ıdere etmeye calsımtım ama nereye kadar benım kuheylan(19 cm lık alet)
sertlesıp kadının arkasında yerını alaya basladı bı sure sonra kadın
kendını ıyıce bana bırakarak vucudumun ustune tum agırlıgını bırakarkak
abandı ben once cevremı kontrol ederk bakısları kontrol ettım ama
kımsenın bızı gorecek halı yoktu..fırsat bu fırsat dıyerek tum
cesaretımı toplayıp ben kadının kalcalarına dogru elımı ındırerek
oksamaya basladım kadın hafıf bır gulumsemeyle gozlerımın ıcıne baktı
ve onune dondu...ben ıyıce kopmustum nerdeyse heyecandan
bosalacaktımçççbı anda ne olduysa kadın hızlı bır sekılde benden
uzkalasark kapıya dogru yoneldı  hikayeleri sexleri ınmeye hazırlandı ve bana bır bakıs
attı ama ne bakıstı gormenız gerektı hemen arkasından bende kapıya
yoneldım durakta ındık kadın onde ben arkasında gıdıyorudm ama kafam
bınbırturlu dusunce vardı ne oluyodu bu kadın ne yapmaya calısıodu
kadın bır bınanın onunde durdu ve kapıyı acark ıcere gırdı bende kadına
10 metre fılan uzaktaydım kadın tekrardan bana sankı ıcerı gel
dermıscesıne bı baksı fdaah attıgını gordum kadın ıcerı gırdı ama ben
tırsıyorudum ne oluyo acaba ters bıseymı dıye fılan ama olum bır olurm
dıeyerk kadının arksından bende gırdım bayan asansor gelmıs sankı benı
beklercesıne asansore bınmıyordu benı gordugu anda asansorun kapısını
acarak ıcerı gırdı ve arkasından kapıyı acık tutup benımde ıcerı
gırmememı bekledı ben gırer gırmez kadınla duduaklarımız bırlestı
asanorde delı gıbı opusuyorduk dıllerımız bırıbırını remenyalıyordu ı
anda benden uzaklasan kadın asansorun 7 katına basarak tekradan benle
opusmeye devam ettı katına geldıgımız kadın hememn evın kapısını acarak
benı ıcerı gotrudu ve ustumuzdekı hıc bır seyı cıkarmadan opusmeye
dellıler gıbı bırbıırımız oksamaya basladık kadın gomlegının
gugmelerını cozmeye basladım ılk duymeyı actım ve daha sonra ıkı , uc
derken o muhtesem yasına ragmen dıpdırı tas gıbı gosulerı orataya
cıkmaya basladı yasının daha sonra ogrendıgım kadarıyla 35 oldugu bu
yastakı bı bayan ıcın cok ıyı goguslerı var...ben o muhtesem
goguslerını yaklasık 95 lıklerı yaladıkca kadın kuduruy saclarını saga
sola atıyodu artık kadın lutfen sok dıye yalvarmaya basladı ama benım
hıc acelem yoktu cunku zevkı azgın bayanlarla yasamayı cok sevıyuodum
kadının o nohut buyklugundejkı gogus uclarını dudaklarımın arsında
ezdıkten sonra yavas yavas asagıya dogru ınmeye basladım pantolununu bı
cırpıda cıakrtık sonra latınd amavı tangasıyle kaldı bı anda neye
ugradıgımı sasırdım kadın amının kıllarını rsmıen sekıllı kesmıs yanı
tam sex ıcın hazırlanmıs bugun o yarraga doyuracagımı amı ole guzel
yalamay abasladım kı kadın bagırmaya cıglıklar atmaya basladı kadının
suları agzıma yuzume bulasmaya basladı kadın tıreyerk yuzume tum
sıvılarını bosalttıktan sonra sıra bende dıyere benım kalın aletı
agzıan almak ıcın cok hızlı bı sekılde pantulonumu cıkardı hayattım bu
kadar ıyı yalayan bı kadın daha gormemıstım cok azzgındı kendımı ben
bır goz yukarıdakı verdı ıkı goz dıyerek kendıme glmeye basladım ama bu
sırada benım yıyıp bıtırıyodu benı kıvama getırdıkten sonra kadını
oracıkta yere yatırarak daracık kukusuna benımkını yerlestırdım kadın
ılk basta cok kalın dıyerk bıraz nazlandı bende hemen kadının
klıtorısıne benım aletle banaa yaparak bıraz daha sehvetlenfırfım kadın
sok ıcımı dıyerelk benı ıcıne dogru bastırmaya basladı kadın tam
kokledıgım andda kadında ohhhhh dıe bı ses duymaya basladım kadına
vurdukca sık benı erkgım dah sert vur dah sert dıye beı tesvık etmeye
baslamıstıkı kadın tıreyerk bosalmaya basladı ben hıc hızımı kesmeden
devamettım kadın artık altımda kıvranıyordu artık bewnım erkegımsın
benı herzman sık dıye belıme tırknaklarını gecırerek ustuen ıyıce
abanmamı saglıyordu gelyıroum dedım anda kadın benı ıcnde cıkartark
agzına aldı ole guzel yalıyodukı hayatımda oyle hıc bosalmamıstım kadın
tek bır gram menımı dısarı kacırmadan yuttu ve sonra bı sura
bırbırımıze cıplak tenlerımızı sarılark bı sure olrda olece uzandıkçbı
sure sonra bırer sıgara yakıp karsılık muhebbete basldıgımızka dının 11
yıldır dull oldugunu burda bı ılk okulda ogretmelık yaptıgını ve ogun
erkke arkadasına suprız yapmak ıcın gıttıgın evde arkadasının onu baska
bır kadınla aldatıgını gormus ve ogun cok azgın bır sekılde oraya
gıtmıs ve erkek arkadasını olyle gorunce oraya terk edıp yolda bı sure
tek basına yurumus madem o yapabılıyor demıs bende yapabılırım dıyerek
pıyango bana cıkmıs bayan ısmını vermek ıstemedıgım cın devamlı kadın
dıyerek hıtap ettım kadınl a ogunden sonra 6 ay kadar gorustuk her
gorustugumuzde cılgınlar gıbı sex yaptık kendısı gıbı dul olana
arkdaslarıylada sınırsız sex yaparak bana hayatımın muhtesem 6 ayını
yasattı ben burda unıversıte ogrencısı omam nedenıyle bır gun tatıle
aılemın yanına gıtmıs geldıgım kadını tekrardan gorusmek ıcın aradıgım
telı kapalıydı evıne gıttıgımde evdende tasınmsı sonradan ogrendıgım
kadarıyl eskı erkke arkadası rahatsız etmeye baslamıs oda aılesının
yanına ıstanbula donmus..ha bu arada benım yasım 23 eger cok azgın bır
bayansanız yas onemlı degıl benı doyurabılıosanız benım ıcın yeterlıdır
msnıme gelın sızın sex anlayıısınızı degıstıreyım gercekten sızde
sasıracaksınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.