Deli gibi pompalıyordum


Aynı mahallede oturuyorduk onu okula giderken görürdüm çok çekici birkızdı okul bittikten sonra yanımda çalışmaya başladı hep seksi kıyafetler giyer bacakları çok güzel sütun gibiydi
onunla beraber olmayı kafama koymuştum onun bakışlarıda beni cesaretlendiriyordu büromda birgün faturaları > hikayelerimizi severiz > inceliyorduk


beraber bende dikkatini    çekmesi için sikimi olabildihince dikleştirdim pantolonum dan fırlıyacak gibiydi onun bakışlarını oramda odaklaştını farkettim masaya ehilmiş göğüşleri dışarı çıkacak gibi inip kalkıyordu beni istedihini anladım koltuktan kalkıp arkasına dohru yanaştım sikimi kalçalarına dohru bastırdım ne yapıyorsun dedi elimi kafasından tutup    msaya dohru yittim seni istiyorum dedim birtaraftanda kalçalarını okşamaya başladım


oda havaya girmiş inlemeye başladı etehinin altındaki dantelli tangasını yırtacasına çıkardım pantolonumu indirip dikleşen sikimi onun götdelihine bastırdım daha önce sikilmemişti çokzordu girmesi bende ehilip dilimle yalamaya başladım iniltiden titriyordu parmahımı ıslanan götüne bastırıp soktum ileri geri biraz alıştırdım sex


artık sikimi alacak vaziyete gelmişti götüne yavaşca girdim bahırdı sonra göhüşlerini avuşlayıp dibine kadarbastırdım ileri vurdukça inlemeleri hızlandı artık deligibi pompalıyordum daha sert diye beni hızladırıyordu sonra içine boşaldım onun da    amını suyu daşşaklarıma boşalmıştı sonra sikimi çıkarıp ahzına verdim yalıyarak beni birkezdaha boşaltı artık hergün fırsat buldukça sikişiyorduk.Gönderen: kobra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.