Tüm menileri yuttum


Merhaba ben Gamze, Sizlere geçen yıl ,başımdan geçen ve beni hala heyecanlandıran hikâyemi anlatmak istedim.


23 yaşında, 1.72 boyunda, kumral, iyi giyimli ve güzel bir kızım, Üniversiteyi Erzurum’da bitirdim zaten ne olduysa burada oldu ben ve 3 arkadaşım bir apartmanda ev tuttuk, apartman insanı iyi geçimli ve güzel insanlardı ama biri vardı hep dikkatimi çekiyordu geldiğim günden beri içimde bir şeyler oynamasına sebep olan kişi üst komsumuz


Burak adında yakışıklı ve sporcu komşumdu, kendisi profesyonel kayakçıydı, kayak elbiseleri içinde daha    seksi ve çekici oluyordu, yalnız yaşıyordu ve onunla tanışmayı kafama koymuştum.


Bir gün kızlarla elmalı tart yaptık benimde aklıma şeytanlık geldi tarttan biraz alıp Burak’ a götürecektim, kapıyı çaldım kimse açmadı bir daha denedim yine açılmadı ,ama kesinlikle evdeydi çünkü onu asansör arızalı olduğundan kapı deliğinden onun yukarı çıktığını görmüştüm ,ben ısrarcıydım ve .    biraz sonra kapı açıldı Burak karşımda lacivert bornozuyla sacları ıslak    duruyordu o an aklım ona vermekten başka bir şey düşünmüyordu ,


burun dedi bana bende elmalı tart yaptık size de ikram etmek istedik, hem de bu arada tanışmış oluruz,teşekkürler dedi kusura bakmayın giyinik değilim,bende önemli değil ben beklerim dedim,o zaman siz .    şöyle içeri geçin ben giyinip geleyim, ben salona geçtim salondaki vitrin madalya doluydu bu ona ilgimi bir kat daha da artırdı.


Burak içeri geldi tanıştık biraz çekingen davranıyordu ama çok kibardı, bana bir şey içip içmeyeceğimi sordu soğuk bir şey olursa iyi olur dedim meyve suyu getirdi benim bakışlarım değişmişti,penyesinin altından atletik vücudu belli oluyor ve bu beni azdırıyordu hayallerimdeki erkekti


yaşı yaşıma boyu boyuma,1.85 boylarındaydı içimden onunla    sikişmek için yanıp tutuşuyordum kırmızı bir gömlek ve altta mini siyah eteğim vardı ama memelerim her zamanki ihtişamıyla füze gidi duruyordu,şeytan aklıma girmişti bir kere onu baştan çıkaracaktım ve emelime ulaşacaktım,gözlerinin içine bakıp konuşuyorduk ben bacak bacak üstüne atıp tangamı    göstermek istiyordum,


oda bunu fark etti,bana hafifçe gülümsedi,ben her türlü oyunu yapıyordum,baktım böyle olmayacak ,Burak ben seni arzuluyorum dedim,birden şekli değişti çok şaşırdı,bana sen ne dediğinin farkında mısın dedi evet dedim,doğrusunu söylemek gerekirse mükemmel bir kızsın dedi. Ben hemen yanına gittim seninim dedim,


oda kalktı hemen dudaklarıma yumuldu çok güzel öpüyordu ,bir eliyle eteğimi yukarı çekiyor bir eliyle de gömleğimin düğmelerini çözmeye    çalışıyordu,bende boş durmayıp sikine el attım ,kocaman olduğu belliydi. Hemen eğildim pantolonunu ve boxerini indirdim o koca aleti ağzıma aldım    oda eller ile başımı bastırıyordu 20 cm’ lik aleti tamamıyla ağzımda gezdiriyordum,


sonra beni koltuk altlarımdan tutup kaldırdı yatak odasına götürdü    beni çırıl çıplak vaziyette yatağa sır üstü attı,ve üstüme çıktı dudaklarımızı birleştirdik çılgınlar gibi öpüşüyorduk.
Burak yavaş boynuma oradan da memelerime    daldı öyle güzel emiyordu çıldırıyordum bana azgın fahişem diyip beni delirtiyordu ,


memelerimin her noktasını emip ,yaladı ve yavaş yavaş aşağı inmeye başladı göbeğimi yaladıktan sonra ,sırılsıklam olan amıma sıra gelmişti yeni traş etmiştim pırıl pırıldı,Burak diliyle sikiyordu beni acayip güzel yalıyordu ,dilini çok ustaca kullanıyordu ,bense bir an önce o aleti içime almak için sabırsızlanıyordum,kalktım ve aleti tekrar ağzıma aldım .    taş gibi olmuştu iyi emdikten sonra


Burak tüm menilerini ağzıma boşalttı bende hepsini yuttum,ve yalamaya devam ettim sıra o muhteşem andaydı sırt üstü yatıp bacaklarımı araladım seksi erkeğim aletini amımın dudaklarında gezdirip beni iyice çıldırtıyordu ve ani bir hamle ile aletini amımın derinliklerine kökledi hızlı hızlı gidip geliyor aynı anda memelerimi büyük bir iştahla emiyordu bende altında kuduruyordum ,


içime boşalmasını istedim oda dediğimi yaptı aynı anda titriye titiriye boşaldık.ben doymamıştım oda öyleydi arkamdan sikmek istedi bende seve seve kabul ettim lk kez götümü siktirecektim çok dardı domalttı beni eline krem sürüp hem iki parmağıyla deliğimi genişletiyor hemde sikini kremliyordu,sonra aletinin .    başını göt deliğime dayadı bende ellerimle göt yanaklarımdan tutup ona yardımcı oluyordum o sert bi hamleyle sikini götüme kökle çok acı duydum ,


aletibi biraz içimde beklektiken sonra gidip gelmeye başladı,usta bir kayakçı oluşunu sikini götümde slalom yaptırırken anladım acı kısa    süre sonra yerini inanılmaz bir zevke bıraktı,önce ben orgazm oldum,sonra erkeğim götüme hırlayarak boşaldı,yatakta biraz daha seviştikten sonra ben kalkmak gerektiğini söyledim


oda olur dedi ama benden çok hoşlandığını ve bunu tekrarlamak istediğini söyledi bende seve seve dedim.Okul bitene kadar    haftada en az 3 kere beraber olduk,şimdi bir yıldır o eşsiz erkekten uzak kalmanın acısını çekiyorum.sürekli telefonlaşıyoruz ve ben ona    deli gibi aşığım, kafaya koydum en kısa zamanda Erzurum’a gidip aşkımla maziyi anmak istiyorum.Gönderen: gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.