Dizlerinin üzerine domaltıp siktim

....ç ok hayalini kurduğ um ç ok arzu ettiğ im komş um.birbirimizi sanki istiyorduk samimi olarak birbirimizle karş i laş ti ğ i mi z zaman konuş uyoruz.birde konuyu kendisine aç abilsem.hep hayaliyle yaş adi m.45 yaş lari nda gü zel dul du.birgü n yani na gittim.evde tek baş i naydi .iç eri aldi .hoş geldin dedi.evinde az tamirat iş i vardi .ben iç erde beklerken bir kahve al sonra iş e baş la dedi.kahve mi iç erken onu dü ş ü nü yordum.azdi ri p beraber olmam lazi m dedim.gö zlerine baki yordum.kahvemi bitirmiş tim.boş unu ali rken elinden tuttum.teş ekü r ettim.seni de iç mek istiyorum dedim.ki zdi .bi rakmadi m.dudaklari na zorla yapi ş ti m.gö gü slerini si kti m.beni itmeye ç ali ş ti .sus ikimizde ç ok istiyoruz dedim.kanepe ye yati rdi m.ü zerini ç i kardi m.gö ğ sü nü n sü tyeni zor tutuyordu.dim dik olmuş tu.dudaklari mi z birbirine yapi ş mi ş ti .gö ğ ü slerini okş uyordum.elimle bir yandan da yeni ağ da ile temizlediğ i ami ni okş amaya baş ladi m hemen ami ni n suyu akti .yavaş yavaş inlemeye baş ladi .yatak odasi na geç miş tik.komple ü zerimizi ç i kardi k.vucudunu yaladi m.ami na eğ ildim ami ni n yanağ i ni ami ni n dilini yali yordum.yatağ i n iç inde sessizce inliyor zevkten ki vrani yordu.ami ni n suyu iyice akmaya baş lami ş ti .o an bağ i rarak boş aldi .benimkini ağ zi na aldi yalamaya baş ladi .iç ine koysana dedi.sulanan ami na sü rttü .bacağ i ni omzuma kaldi rdi .ve ami na kafasi ni yavaş ç a sokmaya baş ladi sulanan ami na hafifç e kaydi .gidip gelmeye baş ladi m.zevkten ç i ldi ri yordu.ç ok ö zlemiş ti yarrak yemeyi.gidip geldikç e ç i ldi ri yordu.oan boş aldi m ami na devam ettim oda boş aldi .dizlerinin ü zerinde domaltti m bacağ i yla ki sti ğ i ami na zorla da olsa yarrami soktum yarram girip ç i kti kç a ş ap ş ap diye sulanan ami ndan ses geliyordu. oan boş aldi m ami na ç ok a banyo ya duş a gö tü rdü m duş un alti nda biraz seviş tik elleriyle boynuma sari ldi .yarrami n ü zerine oturdu.yarrami n ü zerinde zi plamaya baş ladi .ç i lgi nca boş aldi k.ve yatak odasi nda devam ekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.