sıcacık spermlerini içime akıttı


Bir hafta sonu amcama film izlemeye gitmiştim.Hep kendimi ona siktirmek istemiştim ama o sadece hayellerimi süslemişti.


Neyse filmi koyduk.Bana bişey içermisin dedi.Ben kola dedim.O bira içecekti.Ben filmi seyrettiğim için içecekleri getirmeye gittim.Bana bakıyordu.Birşeyleri düşürüp dizlerimi kırmadan eğiliyordum.Bayağı bira içmişti.Son birayı getirdiğimde ayağım takılmış gi yapıp koltuğa sikinin üstüne düştüm.Sertleşmişti.


Hemen elini sikime attı.Napıyosun yapma dedim.Ama aslında istiyordum.Sikini açtı ve yala dedi.Yalamaya başladım.İniltiler çıkartıyordu ve    saçımla oynuyordu.Hoşuma gitmişti.Çok geçmeden ağzıma boşaldı.

Pantolonumu indirip domaldım.sikini ve götümü ıslattı.Sokmaya başladı girmiyordu.Bir bastırdı öyle çok acıdı ki ama girdi.İçimde gidip geliyordu.Harikaydı.Daha sonra sıcacık spermlerini içime akıttı.

Evi arayıp yorgun olduğumu ve bu gece burada kalacağımı söyledim.
Beraber duşa    girdik ve seviştik.Sabaha kadar yataktada seviştik.Erkeğim süperdi.

Gönderen: nothing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.