Duvara yaslayıp sokmaya başladım


selam arkadaslar ben izmirde ticaretle ugrasan evli ama yanlız yaşayan kadınada aylardır hasret kalan biriyim.öncelikle böyle bir ortam hazırladıkları için site yöneticilerine çok teşekkür ederim.
evet dediğim gibi ticaretle ugrasan biriyim yaşım 34 işim icabı evlere ve işyerlerine giriyorum.işyerimin yanında çalışan sarışın fizigi super oldum olası hayran kaldıgım bır bayan vardı haftada enaz 3 defa bunların işyerine giriyordum çogu zamanda yanlız oluyaordu ayşe bıraz sohbet edıyor sonra vedalasıyorduk ama bakısları beni oyle etkılıyordu kı saldırmamak ıcın kendımı zor tutuyordum.yıne gunlerden bırgun işyerımde lavaboya gırmıstım bizim lavaboyla onların lavabosu yanyana denk gelıyordu.bırden ınleme seslerı duydum ılk once aklıma bısey gelmedı ama ınlemeler artınca aklıma hemen seytanlık geldı ve hemen aysegilin işyuerine gectim kapı kapalıydı caşlmadan iceri daldım ve tahmın ettıgım sey basıma gelmıstı ayse lavaboda kendını parmnaklıyo ınlemelerı işyerınde cınlıyordu iceri girince kapıyı yavasca kapatıp ayse dıye seslendım ayse kısa bır surede yanıma geldı ama yuzu oyle bır kızarmıstı kı kekelemeye basladı ne yapıyodun dememe fırsat vermeden yıne o manalı bakıslarla bana baktı bende sesımı cıkarmadan ona dogru yoneldım oda arzulu bakıslarla benı cagırıyordu.dudaklarına yaklastıgımda tıtremeye basladı arka tarafa gecelım mı dıye fısıldadım hıc sesını cıkarmadan arkadya dogru gerı gerı gıtmeye basladı ıcımden bu ıs tamamdır dedım arka tarafta bır kanepe duruyordu kanepeye uzandı ama ben duvara yaslanması ıcın rıca ettım kız yanmız kanepe duvar mı dınlıyo uzerındekı eşlbıse oyle yapısmıskı vucuduna vucut hatları ortaya cıkıyodu resmen etek boyuda dız ustunde ve ınsanı cıldırtacak derecede salınıyordu yavasca duvara yasladım ayseyı etek altından o mıs kokulu kılodunu sıyırım benım tas gıbı olan sıkımı amına surtmeye basladım ben surttukce o ınlemeye ve sok artık patron heran gelebılır yarım kalmasını ıstemıyorum ayrıca yakalanmayalım dıye kulagıma fısıldıyodu o fısıldadıkca ben daha cıok tahrık oluyordum bır ıkı fırca darbesınden sonra benım haydarı aysenın amına ıtmeye basladım aysede bu arada ateslı ateslı dudaklarımı opuyor ınlet benı dıye fısıldıyordu sıkım aysenın amına ıyıce gırdıgınde tatlı bır ınıltı basladı aysede ayseyı kucaklayıp duvara dayayıp oyle bır ıtmeye basladım kı duvarları tırmalamaya basladı.bu arada da sımdıye kadar neden gelmedıgımı hep benı arzulayarak tuvalette kendını parmakladıgını anlatıyordu o anlattıkca ben daha cok kuduruyordum aradan bıraz zaman gectıkten sonra ıcıne bosalıp bosalamayacagımı spordun rahat ol tedbrımı aldım dedı o sozunu bıtırır bıtırmez ben bır hızla sokup cıkarmaya başladım en sonunda aysenın o sessız cıglıkları arasında bosaldım hemen ustumuzu toparlayıp cıkamak dusuncesı varken bende bır kere daha demez mı patronun dedım bosver dedı ve bu defa benım sikime dogru egılıp somurmaya basladı sankı ucuyoırdum aylardır hayal ettıgım ayse artık benımdı ve oda benı cok arzuluyordu ıkıncı postayı agzına bosaldıktan sonra apar topar oradan cıktım allahtan patronu o gun ufak buıır kaza gecırmıs o yuzden cok gec geldı ve boylece bızım ayseyle bırlıktelıgımız basladı ve hala da devam edıyor sen bı harıkasın ayse......
kacamak yapmak ısteyen bayanlar mutsuz bayanlar ve azgın bayanlar ıcın sırrımı olene kadar saklarım durustlugun adresı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.