Kafasini göğsüme yasladi xD


ki saca kendimi tani yayi m,uzun boylu zayi f atletik yapi li biriyim 19 yaş i ndayi m ç ocukluğ umdan beri ç eş itli spor dallari yla ilgilendim.isim vermek istemiyorum,ki z ise hafif ki sa boylu bali k etli uzaktan akrabam olur xD
olaya geç eyim ...
sö mesti r tatilinde x,abisi ve ablasi ist.a gelmiş lerdi geziyolardi ,gitmeden ö nceki gü n bizde kalmaya gelmiş lerdi.akş am hava karardi ktan sonra x bizim evin yaki nlari nda bi ark i ni almaya gideceğ ini sö yledi,x ve ben ç i kti k herş ey normaldi gi rgi r ş amata beraber gidiyoduk ta ki koluma girip hafif sari li ncaya kadar normal de de koluma girerdi ama bu sefer biraz sari lmi ş ti .eve geldik arkadaş i yla falan pc baş i nda oturdular benim fotolara kendi fotolari na bakti lar zaman geç ti bu ark.i ni geri bi rakmaya gittik ve gelirken yine sarmaş dolaş anlamadi m biş ey salladi m umursamadi m eve geldik bizimkiler yatmi ş ti ,abisi,ablasi ve bi akraba sohbet ediyolardi balkonda biz benim odaya geç tik biraz pc ile uğ raş ti k bu arada ayaklari mi z birbirine değ iyodu ilk baş ta hissetmedim sonra hissettim ve ayaklari mi z kasi tli dokunmaya baş ladi ben bi film aç ayi m izleyelim dedim tmm dedi benim yatağ a uzandi k ve izlemeye baş ladi k yanyanaydi k yatağ i kolduk gibi kullanmi ş ti k ayaklari mi z yine değ iyodu bu bi anda kafasi ni gö ğ sü me yasladi ,bende elimi omzuna atti m bi anda kafasi ni doğ rulttu ve dudak dudağ ayi z ben daha fazla ileri gitmeyiz sani yodum ne de olsa abisi falan diğ er odadalar ö pü ş tü k ö pü ş tü kkkkk yiyodum dudaklari ni o da benimkileri sonra bu elini benimkine atti ve ç ok istiyo demi dedi ben ne olduğ unu anlamadan direk azi na aldi baş ladi saksoya ben de kafasi na basti ri yodumm em onu al senin i si r yala diyodum idare eder sakso ç ekiyodu ama ç ekmesini biliyodu yani daha ö nce yapmi ş eminim,5-10 dk sonra ben dayanamadi m geliyorum dedimmm ç i kari cakti ama odaya gelen falan olursa nasi l aç i klayacakti k spermleri xD,bende basti rdi m kafasi ni ve ilk baş ta ç ekmeye ç ali ş ti ama sonra bi rakti m emdi emdi kendisi ç ekmeye baş ladi xD dedim gece yapi caz yukari ya ç i ki p yukari ev boş xD o gece uyuya kalmi ş i m xD o da sabah yani na geldim yati cakti m senle dedi xD abisi ilede ayni oda da kali yoruz mal baş i mi belaya sokucakti xD sonra bu yaz onlari n oraya ç ağ i rdi gittim sonra 4-5 gü n hep sakso ç ektirdim yer bulami yoduk evden pek ç i kami yodu.eski sevgilimle bari ş ti m sonra ist.a dö ndü m bunu da bi rakti m xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.