Sürekli sok çıkar yapıodu

merhaba ben betüldirek hikayeye gircem ben 19 yaşında çekici ve güzel bayanım 2. sınıfa giderken sınıf arkadaşıma aşık olmuştum sınıf arkadaşım aynı zamanda kapı komşumuzdu eehh işte çocukluk aşkı nese bir gün burak b,ze geldi ewde kimse yoktu ben tek başımaydım burak annesi nuray teyzenin kahve istediğini söledi ben d3e werdim sonra zaman geçti kapı çaldı gelen yine buraktı tabağı getirmiş we benden bir bardak su istedi ben mutfağa gittim o içeri girmiş kapıyı kitlemiş sonra bi baktım kapıda yok içeride koltuğa oturmuş nese gittim suyunu wrdim muhabbete dalmışız üstümdede dar bi etek bi de bady konuşuken kaşla göz arsında bana yaklaştığını farkettim ama bozuntuya wermedim sonra iyice yaklaştı we kalkan sikini gördüm üstümdeki dar badiyi hızla çıkardı we kaçış yok sen benimsin dedi ilk önce kırmızı sütyenin altında ebnim iri göğüslerimi ellemeye we öpmeye yalamay başladı aynı zamanda öpüşüyoduk sonra pantolonunu çıkardı banada çıkar dedi ben istemedim ama kendisi beni m etği de çıkardı baxserin altından kalkan sikini fark edbiliyodum beni hla mpüor memelerimi koparırcasına ısırıyodu canım yansada çok zewk alyodum sonra kalkan o kocaman sikini ebnim dar amcığıma sokmaya çalıştı ilk olmadı en sonunda soktu artık kızlığım gitmişti çok kötü kanlar aktı we 5 defa boşaldım nerdeyse sürekli sok çıkar yapıodu canım çok yanıodu we bağıramıyodumda sonra beni döndürdü we göttende sikti soktu çıkardı soktu çıkardı ben çok zevk alıodum ama canım da yanıodu sonra ortalığı temizledik ewine gitti aradan 1 hafta geçti ebni ailesine istetti sonra ewlendik artık her gece yapıoruz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.