göğüslermi sıkıyordu


Herşey 1hafta önce başladı.erkek arkadaşım çok karizmatik ve nerede ne yapıcağını bilen biriydi..daha çıkalı 1 hafta olmuşken kuzenim we ben    erkek arkadaşımın evine gittik.bize bira ısmarladı sonra kuzenimi şutladık :) o kadar güzel vücudu wardıki üstüne atlamamak için kendimi zor    tutuyordum..


neyse biralarımızı yudumlarken yavaşça dudağıma yapıştı.yarım saat boyunca dillerimiz dans .    etti harika öpüşüyordu. sonra beni salonda koltuğa uzandırdı we hemen üstüme binip gömleğini çıkardı..sonra benim üstümdeki tişörtü çıkardı.kendimi ağırdan satıyordum.ama onu içimde hissetmek istiyordum.bi süre sonrada sütyenimi çıkardı    we kulağıma `bebeğim harikasın`dedi ondan sonra uçtum zaten!


sonra beni kucağına alıp yatak odasına götürdü yatak .    kırmızı gül yapraklarıyla doluydu..ondan kotunu çıkarmasını istedim.dururmu hiç!yarragı kocaman we taş gibiydi onu içime almak istiyordum ama orasının sırasıda wardı..göğüslermi deli gibi emip yalıyordu we birden ısırdı.ahh diye inlemeye başladım.


sonra bende kotumu çıkardım ufacık    siyah bi tanga wardı.görür görmez çıldırdı we yarrağını benimkine dayadı.tangamı çıkarmak istedi hayır aşkım yapma dedim.o kadarına daha hazır değildim.oda    tangamın üzerinden yarrağını hızlıca pompalamaya başladı.zaman geçtikçe dahada hızlanıyor inlemelerimiz artıyordu.


bi süre sonra beni yüzü koyun çewirdi we tangamın arasına deli gibi darbeler atmaya başladı.aşkım yeter dedim ama nafile darbelere dewam ediyordu.sonra üstüne    çıktım göğüslermi sıkıyordu we beni hafiften zıplatıyordu.artık bağırmaya başladım heryerime pompalıyordu en sonda onun boxerinin içine elimi götürüp o muhtaşem yarrağını we taşaklarını eilmle kawradım


gerçekten çok süperdi yarrağı iri we taş gibiydi.beni    saçlarımdan kawradı ters çewirip öne bir anda bastırdı işte ilk seksim we ilk çığlığımdı.sonunda ikimizde inleyerek birbirimizin üzerine boşaldık.onu sewiyorum we bulutların üzerinde dans etmemize çok az kaldı.sadece onun olmak,sadece onun kadını olmak istiyorum 2.seksimizi mutlaka yazacağım we bunlar hiçbirşey    kalıcak..neyse kendinize iyi bakın tek gerçek sekstir bunu hiç unutmayın!Gönderen: çılgın_aşık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.