Köküne kadar girmişti


Ben 20 yaşımdaydım ilişkilerimde hep hayal edrdim banyo edrken, yatarken hiç aklımdan çıkmazdı hep bir erkeğin altında hayal ederdim kendimi ama bu hedefime hiç ulaşamayacakmışım gibi gelirdi bana birgün cep telden chat`e bağlandım öğrenmiştim başkaları giriyordu cepten chat`e ven bende    girdim ve rumuzumu gay olarak yazdım biri bana mesaj


attı ve tanıştık çok heyecanlanmıştım ama sadece sanal olarak sikiştik mesajlarla öylesine sikişiyordukki adam boşalıyordu bende boşalıyordum her akşam sanal olarak sikişiyorduk. her geçen gün biraz daha adama ısınmaya başladım aslında neden    olmasın diye düşünmeye başladım zaten başından beri arzuladığımda buydu zaten, her geçen gün daha fazla
cesaret almaya başladım

sonunda birgün bana dediki bana gelsene evde yanlızım bende gelirim dedim ama gitmedim cesaret bulamadım, daha sonra tekrar söz verdim yine gitmedim ama her geçen gün hedefe daha fazla yaklaşıyordum bunun farkındaydım. bir gün daha fazla cesaretlendim gidecektim ama benim götüm biraz kıllıydı o nedenle utanıyordum, ve sonunda öyle ateşlendimki
artık kendimi tutamıyordum ve bakkala gittim bi ağda aldım

götümü ağda yaptım ve aynada    götüme baktığımda mükemmel görünüyordu kendi götümden sikim kalkmıştı götüm pas parlak olmuştu ve aradım dedimki geliyorum ama o inanmamıştı gece saat 11 buçokta oraya vardım adamı görünce çok heyecanlandım ilk defa sikişecektim
ilk defa götümü siktirecektim oda beni görünce çok heyecanlandı    içeri girdim bana sıcak bişeyler getirdi içtim sonra başlayalım dedik


ve soyunmaya başladık o soyundukca içim ısınmaya başladı bende soyundum ve çırıl çıplak oldum oda son kilodunu çıkardı ve ben yarrağını görünce kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu kendi kendime dedim bu    yarrak benim götüme girecek sonra adamın sikini okşamaya
başladım ınanamıyordum elimde bi yarrak vardı yumuşacık ve sım sıcak sonra 69 yaptık o benimkini ben onunkini yalamaya başladımyarrağını


ilk ağzıma aldığımda dayanılmaz bi zevk alıyordum yutacak gibi yalıyordum ağzıma sığmıyordu yarısına kadar anaca ala biliyordum ağzıma ama tamamını almak istiyordum tabi birden daha çok bastırdım ağzıma gırtlağımdan aşağı kaydı birden midem .    bulanacak gibi oldu oda beni skimi yalıyor ama bir yandanda parlak göt deliğimi tükürüklüyor
parmağını sokup çıkarıyor sonra kalktık ve ben önüne domaldım


içim titriyordu birazdan ağzıma aldığım yarrak göt deliğime girecekti sonra eğildi ve biraz yaladı götümün deliğini dilini göt deliğime sokuyor ben acayip kıvranıyordum sonra doğruldu ve artık anladım göt .    deliğime yarrağını sokmaya hazırlanıyor bi eli götümün üstünde bir eliylede sikini götümün deliğine ayarlıyor ilk defa götüme bi yarrak girecekti ve
çok heyecanlanıyordum saniyeler geçtikce yarrak götüme girmeye hazırlanıyordu sikinin başınıgöt deliğime değdirdiğinde birden irkildim


kalbim duracak gibi oldu sonra bastırmaya başladı deliğim yanmaya başladı yarrağı göt deliğime girmek için deliğimi ayırıyordu    yavaş yavaş ve acıyordu ama çok tatlı bir acı kafası birden içime vırt diye kaydı ben titremeye başladım zevkden sonra yavaş yavaş giriyordu deliğime , göt deliğime girdikce ben titriyor ve kıvranıyordum göt deliğimi


artık iyice ayırmıştı ve köküne kadar girmüşti ve ben yıllarca hayalini kurduğum yarrağı içime almıştım sonra dam bana dediki içi çok sıcak ve kaymak gibi sikimi sım sıkı sarıyor götünün deliği adam deliye döndü ada hayalini kurduğu göte sokmuştu yarrağını
adam sonra zevkler içinde sokup    çıkarıyordu ben kıvranıyor ve titiriyordum tam yarım saat sokup çıkardı ve deliğim iyice lavaş oldu


yarrağını göt deliğimin içinde hissediyordum ama sonra bağıra bağıra içime bi fışkırdıki içime boşalan döllerin tazziğini ve ılklığını hissettim döller artık iyice içime boşamlışi adam yarrağını çıkardı ben parmağımı götümün deliğine soktum okadar yumuşamıştıki parmağım birden vıcık diye içeri girdi ve son siktirişimdi o ondan sonra dahada siktirmedimGönderen: 20 lik oğlan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.