Dayamayıp boşaldım

yazın başımdan geçen bir olayı sizlerle paylşmak istedim her sene okullar kapanınca çeşmedeki yazlıgımıza gideriz orasıda zenginlrin oturdugu siteler hemen yanımızda komşumuz olan 24 yşında çok güzel bir bayanvardı her seferinde onu düşünüp 31 çekerdim hiikaye kocasıa eve haftada bir kere gelirdi biz öglenleri devamlı onunla oturup sohbet ederdik birgün ne tip kızlardan hoşlanırsın dedi bende senin gibi olsun yeter hele birde siyh elbise ve çoraplar olursa daha gzel olur dedim aradan bi hafta geçti yine onun yanına gittim akşama işlerim    var bana yarımcı olurmusun dedi bene olurum dedim tam saat 8 de burda oldedine akaşam 8de gitmiştim yanına kapıyı açtıgında tam benim istegim gibi olmuştu bu sefer onu daha çok arzuluyordum mutfaga yanına gittim bi şeyler yapıyordu tam arkasına geçim çaktırmadan ellemeyee çalışıyordum oda şimdi olmaz dedi neyse içkilerimizi içtik yanıma yanaştı ve aletim,iokşamaya başladı iyi büyükmüşdedi beni soymaya başaldı bende onu hem okşayıp hem soyuyordum çok şehvetli sevişiyordu sanki sexse susamıştı hemen yaragımı agzına aldı ve yalamaya başladı yarım saat yaladıktan sonra sıra sende dedi bende dudaklarından başlayıp aşgıya kadar indim zevkten deli olmuştu domaltıp götten yaladmaya başladım iyice    zevke geldi ve artık başlayalım mı dedim evet evet diye bagırıyorduamına yavaş yavaş girmeye başladım inlemeye başlamaıştı hızlanmaya başladıgımda . Sex    bagırmamak için yastıgı ısırıyordu hemen ters çevirip kucagıma aldım öyle b,ir hopluyordu kiii dayamayıp boşaldım hemen domltıp götten girmeye bşladım çıglıklar atıyordu hızlanmaya başlladım yeter yeter demeye başladı son olarakta masanın üstüne ytırıp bacaklarını ayırım ve o güzel maına gireye    başladım artık ikimizde zevk inlitilerini bgırarak belli ediyorduk ve en sonunda boşalmak için agzına verdeim bir damlasını bile yere akıtmadan    yuttu ban çok iyindin canım her zaman yapalımbunu ben seni nasıl farketmedim deddi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.