Gerçek sikiş hikayesi

slm arkadaşlar bu anlatacagım olay gercektir amcamın kızı bize geliyodu ara sıra ve cok büyük götü vardı cok istiyordum onu onu her zaman ellerdim götünü falan benle hep seks oyunları pynardı ve benden büyüktür kendisi o hep kendi ni satan kadın olurdu oyunda bende adam nese bigün yine bizdeyken herkes yatcak ben ve amcamın seksi ve güzel kızı aynı yatakta uycaktık cok heycanlıydım ve onu o gün sikcektim coraplarını cıkarmazdı yatarken ve bi gün cıkarmnıştı ve . sikişler .tamda yatagın yanına bırakmıştı ben hemen ders programı ayarlama bahanesiyle egildim ve corapları koklamaya öpmeye ve yalamaya başaldım amcamın kızı da hadi gel uyuyalım dedi bende programı ayarladıktan sonra yataga girdim ve bekledim uyudu cok güzel götü vardı cok büyüktü hemen oraya sikimi sürmeye başladım ve götünü yalamaya başladım baktım uyandıı yeter artık öldürdün beni uyuyamadım dedi bana ben korkmuştum ama o tekrar uyudu meger uyumamış ben sikimi cıkardım tam buna sürerken sikimi tuttu ve ne bu dedi ben nasıl zevke geldiysem eline boşaldı kızın oda dölü bana zorla yedirtti onun için herşeyi yapartım ve sonra sikimi yalamaya , sikiş , başladıı sonra bana senden isteklerim var dio hemde sikimi yalıyoduu sikimi yaladı ve onu delicesine siktim cok güzeldi amına dilimi soktum ve boşalttım agzına sonra onların evine gittik ablasına annesine de sölemiş hepsini orda teker teker siktim sonra bana aşkım dedi ki seninle iişim bitmedi bende tamam hayatım dedim sonra bi gün yine sikişirken boru gibi tuhaf şeyler getirdi anlamadım ilk önce . hikaye . bana uzan buraya dedi bende uzandım sırt üstü sonra boruyu agzıma dayadı ve agzıma sıctı hayatımda yedigim en güzel şeydi ve hele işemesi bitirdi zaten beni sıcacık ama acı olan o idrarı içmak cok güzeldi bokunu yedikden sonra dilimle götünü temizledim vee doyasına siktim onu agzıma sıcmasının acısını cıkarttım ondan ama cok güzel boku vardı cok lezzetliydi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.