Hiç çıkarmadan siktim 20 dakika


Kokusal Kukulu Tikky
Hani derler "bir kere tikky sikiyim başka bişey istemem" diye... Bende öyle diyodum bir ara... Geçen haftaya kadar.

Eski okuldan bir tikky arkadaşımı gördüm kendisi harbici tikkidir. Neyse allem ettik kallem ettik tavladık bir ay önce paylaşma ayağına. Eve geldi, bizim ev küçüktür ama güzeldir, en büyük yatak annemlerin odasınaydı oraya gittik. Amaç belliydi yicektik birbirimizi. kız acayip sexi ve bakımlı görünüyodu. Ama aksilikler başladı...

Önce öpüşmeye başladık kızın tükürüğü iğrenç kokuyodu... Berbattı... Sonra donunu çıkardı oda rezalet am koktu. Fransızlar gibi götünü yıkamazmış arkadaş. Şimdi ağzı kokan insanın ağzına verirmisin be arkadaş. Biz verdik neyse olayı bağladık... Amımı yala dedi. Hadiii gelde ayıkla pirincin taşını. Yalasan kusacaksın, yalamasan kızı kaçırıcan. (Bu arada bizim babafingo pek havasında diğildi).

Neyse yalayalım dedik amı kıllıydı ve onun için kokuyodu miğdem bulana bulana yaladım 1-2 dakka... Neyse sonra sokmaya gelince iş prezarvatif taktık bizim coniye... Sonra zar zor kalktı başladık. Ben çabuk bitsin diye köklerken sonuna kadar kız yetmez dedi... sikişler


Lağam çukuru mübarek...
20 Dakika sex yaptık sonra boşalırken ağzıma ver dedi, neyse o salaklığıda yaptık .sonra kız bana göt krizinin tuttuğunu söyledi... göt amdan beterdi sanki lağam çukuru mübarek allahtan şıçtırdım kızı götünüde yıkadı şart dedim diye...  hikayee

Sonra başladık parmaklamaya vazelinle .sonra kıvamında soktuk .neyse ben artık azımdan nefes ala ala sikiodum kızı .2 kere boşaldım ve çıkarmadım seri bir şekilde .hiç çıkarmadan siktim 20 dakika... En sonunda ben aleti tam çıkardım fazla basınçtan kız osurmazmı.. Mübarek devlet senfoni orkestrası bass trumpet gibi zoooooooorrrrt diye...  sikiş

O artık son damlaydı bi daha görüşmedik nedenmi?? kıza göre ben pis kokuyomuşum... Asıl kabahat böle zilliyi sikmekte... Insanlık kalmamış yahu... Neyse o odaya artık gazmaskesiz girilemiyo.... :)

Temiz bi kızda deneyin seri ve çıkarmadan hiç aleti sıkıştırın gazı içinde sonra birden çekin size ayaklı orkestra... Aman haa çakmakla yaklaşmayın. Bide önce alın karşınıza konuşun çünkü temizlik imandan gelirmiş... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.