Arkamdan geldi ve memelerime sarıldı


mrb arkadaşlar ismim şule 2 çocuk sahibi 34 yasında türbanlı balık etli güzel bi bayanım.erotik hikayelere merak sarmamla sex hayatım değişti ve inanılmaz zevklendi.15 yıllık evliliğimizdeki sex hayatımız son bir yıla kadar kocamla gayet iyi gidiyordu.Kocamın bu ilgisizliği yarraga doyamamam beni kudurtuyodu.Komsum meralle bigün evde otururken konu sexe geldi.ona bir senedır yarraga hasret kaldıgımı doya doya sikişmek istdiğimi söyledim.Meral tam bi orospuydu zaten ona söylemekteki amacım beni siktirmesiydi.meralin 64 yaşında dul bi eniştesi vardı ve hemen konuyu ona getirdi.bikaç defa eniştesini ona bakarken gördüğünü ve beni sikmek istediği konusurken duydugunu söyledi.bende o yaştaki adam sikebir mi artık kalkmaz bile dedim gülüştük.meralde amına bile koyar dedi bastık kahkahayı.meral gittikten sonra eniştesini düşünerek amımı parmakladım ve inanılmaz zevk aldım.Bu arada eniştesinin ismi ismaildi.yaklasık 3 ay sonra kocam cocukları parka götürelim dedi.Ben rahatsızdım git
medim.Çocuklar gidelim diye aglayınca sen götür dedim ve kocam cocuklarla beraber luna parka gitti.Parkta yaklasık 1saat uzaklıktaydı.gidip gelmeleri 3-4 saati bulur diye düşündüm ve ismail amcayı düşünerek amımı parmaklamaya başladım ama neden siktirip zevkini almak varken parmaklıyordum kendimi.üzerime sadece pardesü giydim türbanımı taktım ve ismail amcanın evine gittim.bizim yan apartmanımızda oturuyordu.kapıyı caldım ve yıkanacak elbiseleri falan varsa yıkayabileceğimi söyledim.oda bikaç parca var dedi ve ben elbiseleri yıkamak için banyoya girdim.pardesümü cıkarmamıstım üzerimden.iç çamasırları yıkarken kilotu dikkatimi cekti hemen hemen bütün kilotları döl içindeydi.artık sikişmek için sabırsızlanıyordum.iyice eğiliyordum bacaklarımı ayırmıstım arkadan götümü görmesini saglıyordum.ismail amca evlenmicekmisin sen kaç yıldır dulsun dedim.aman yavrum kim napsın beni bu yasta sen böle hep gel yeter dedi.bende camasırlarına gelirimde kadın isteğin yol mu hiç dedim.var olmaz olur mu kac yıldır dulum bi kadın bulsam keske ddedi.arkamı döndüğümde eli sikinde yakaladım.beni mi sikeceksin kaldırmıssın sikini dedim kızdım.ve tekrar arkamı döndüm.arkamdan geldi ve memelerime sarıldı napıosun sen dedim ama bi o kadarda sikmesini beklidum.sikecem seni amına kodumun orospusu.catır catır sikecem hemde dedi ayaga kaldırdı beni dudaklarıma yapıstı bende sik beni iyice sik hemde ddedim ve elime yarragına attım.ben pardesümü cıkardıgımda altımda birseyin olmadıgını görünce kahpe zaten yarragımı yemeye gelldin demi dedi bende sende bni sikmek istiyomussun zaten ddedim.pantolonunu cıkardı ve yarragını agzıma verdı cok büyük ve kalındı yarragı bogazıma kadar sokuyordu.kocanın sikmiyo seni demek ben nasıl sikiyorum gör bak dedi.meral sölemiş ona benimde yarrak istediğimi.bogulacak gibi oluyordum.domal dedi domaldım.amımdaki suyu götüme sürtmeye basladı.götten sikme ordan hiç yapmadım amımı sik dedim.kocan amını siksin ben daracık götünü sikecem götüne dokundukca ben aklına gelecem orospu dedi ve götüme sokmaya basladı.basının girdiğini hissettim cok acıyordu.öne dogru kacmaya calıstım ama duvara dayanmıstım artık kacamıyodum.ismail amca yeter dedikçe iyice bastıyodu ve hepsini soktu götüme.nasıl orospu götünde rahatladımı diyodu.artık zevk almaya baslamıstım.evet kocam benim sikicimm sik beni götümü sik parcala diyodum.ismail amca yere uzandı.yarragının üzerine oturmamı istedi.yarragını tuttdum ve götüme sokarak yavasca oturmaya basladım.hepsini içime alabilmiştim.üzerinde zıplamaya basladım.ismail amca memelerimi sıkıyor orospu kahpe diye alısık olmadıgım hakaretler edıodu.bu hakaretler hosuma gitmeye baslamıstı.bende ona nasıl orospunun götünü sevdinmi hep götten mi sikeceksin sen orospunun dedim memelerimi iyice sıkarak evet amcık seni hep götünden sikecem orospu dedi ve daha fazla dayanamayarak göt deliğime boşaldı.acaip zevk almıstım götten sikilmekten.hemen üzerimi giydim ve eve gittim götüme aynadan baktıgımda acıldıgını gö
rdüm.yaslılar takıntım olmustu.nerde yaslı bi adam görsem yarragını ve o ama susamıs hallerıyle benı nasıl sikeceklerini düşünüyordum.bi dahaki hikayemde kendimi yaşlı dilenciye nasıl siktirdiğimi dilencinin beni bagırta bagırta nasıl siktiğini anlatıcam...hoscakalın asklarımm...
Gönderen: şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.