volkan gibi boşalttım


Herkese merhaba. Siteyi inceledikten sonra bende hikayemi yazmaya karar
verdim. 18 yaşlarında iken Tülay isminde bir kızla çıkmıştım. Belli bir
zaman sonra yaz aşkı gibi kızla ayrılmıştık. Aradan uzunca bir zaman
geçmiş askere gitmiş ve askerden döneli 5 sene olmuştu. İşimi açıklamak
istemiyorum gene bir gün telefon geldi ve bir inşaat firmasından beni
servise çağırdılar. Bende gittiğimde gözlerime inanamadım. Tülay
sekreter olarak orda çalışıyordu ve eskisinden çok daha güzel seksi bir
durumdaydı. İşimi yapar gibi yaparken bir yandan Tülay’ ı kesiyordum.
Patronun odadan çıkıp onla yalnız kalıp konuşmak için can atıyordum.
Sonra Aydın beye telefon geldi ve firma dışına çıkar çıkmaz. Tülay
nasılsın dedim ve konuya girdim. Ben hala bekarım kimseyle mutlu olmayı
başaramadım sen neler yaptın dedim oda evlendiğini ama hiç mutlu
olmadığını söyledi. Telefonunu isterken vermez nasıl olsa evli derken
bu şekilde düşünürken şansımı denemek istedim ve cebini istediğimde
direk oda verince şaşkınlıkla hemen cebini kayıt ettim. Zaman içersinde
telefonlaşmalarımız sıklaştı ve ben devamlı sevgi mesajları çeker oldum
ona. Müsait olduğu bir zaman onla görüşmek istediğimi söyledim. Tülay’
da eşim pazartesi fabrikada gece vardiyasına geçiyor pazartesi akşamı
görüşelim dedi. Pazartesi akşamı geldiğinde Tülay’ı iş bankasının
önünden aldım. Arabayı şehrin yüksek bir tepesine çekip şehrin
ışıklarını ayaklarımızın altına serercesine alıp şehrin ışıklarını
izlerken aracın radyosunu romantik bir kanala ayarlayıp müzik eşliğinde
arabanın içinden şehrin ışıklarını seyre daldık.. Sonra ona sarılmak
istediğimi söyleyip arabanın arka koltuğuna geçip kapıları içerden
kilitledikten sonra ona sarılıp saçlarını ellerimle okşarken
dudaklarımı dudaklarına dokundurup usulca arabanın arka koltuğunda
sevişmeye başladık. Sağ avucumla tülayın yanağını okşarken sol avucumla
da saçlarını okşuyordum. Dolgun dudaklarımı usulca dudaklarına
dokundurup dolgun dudaklarımı dudaklarının etrafında gezdirmeye
başladım, ıslak dilimin ucuyla dudaklarının üstünü okşuyordum. Yavaşça
boynuna doğru eğilip sımsıcak nefesimi boynuna verirken dolgun
dudaklarımla sanki boynuna masaj yaparcasına dokunup ekseni etrafında
gezinmeye başlıyordum. Ellerimi badsinin altından göğüslerine atıp
sertçe göğüslerini sıkmaya başladım
Badsini ve atletini çıkarttım. Her iki göğüslerini erkeksi sert
avuçlarım içine alıp avuçlarım içinde sıkıyordum. Göğüslerinin altından
kavrayarak göğüs uçlarını dikelttikden sonra ıslak sıcak kaygan dilimin
ucuyla göğüslerinin ucunu bir yılan gibi okşamaya başladım.
Göğüslerinin ucunu dolgun dudaklarım arasına alıp sertçe emmiyordum.
Ihmmm göğüslerin harika tatlım dedim tülaya. Ön dişlerimle göğüslerinin
ucunu hafifçe ısırır gibi yapıp ateşli azımın içine alıp vakum gibi
emmeye başladım. Daha sonra altındaki kotunu ve iç çamaşırını
bacaklarından aşağı sıyırıp çıkarttım. Amını parmaklarımın ucuyla
okşadıktan sonra ben koltuğa oturup pantolonumun fermuarını açıp kalın
beton gibi sert boru gibi uzun aletimi çıkarttım ve tülaydan aletimi
okşamanı istedim. Oda kalın aletimi incecik kadınsı avuçların içine
alıp okşamaya başladı. Yukarı aşağı yaparak aletimle oynayarak beni
deliye dönderdi . Kadınsı ıhmm sıcak dilinin ucuyla aletimin başına
dokunup dondurma yalar gibi dilini aletimin başına dokunuyordu. İnce
seksi dudakların arasına alıp emdiği aletim daha bir sertleşiyordu.
Aletimin sapını avuçlarıyla okşarken dilini aletimin dibinden sapına
sonrada başına doğru taşıyordu. Ihmmm tatlım muhteşemsin diye
haykırmaya başladım. Aletimi dilinin üstüne sürtüp yanaklarında
gezdiriyordu. On an titreyerek haykırdım senin gibi bir dişi görmedim
tülay dedim. Sonra ben arabanın arka koltuğunda oturuken o doğrulup
bacağını yana açarak aletimin üstüne oturup dişiliğini aletime
sürtemeye başladı. Amının kılları aletimin sapını okşarken bende
kalçalarının üstüne avuçlarımı koyup avuçlarımla kalçalarını
okşuyordum. Sonra beni yavaş, yavaş içine aldı. Ihmm içi o kadar sıcak
ve hoş ki içmeden nerdeyse beni sarhoş ediyor aletimin hepsini amının
derinliklerine alıp üstümde bir yukarı kalkıp bir aşağı otururken
göğüslerine dudaklarımla vakum gibi yapışıp emmeye başladım. Amından
akan zevk suları aletimin sapından kasıklarıma doğru süzülürken hafifçe
kalçalarını tokatlıyordum. Amının içinde gidip gelirken parmaklarımı
kalçalarının arasına solup kalçalarının arasını parmaklarımla
okşuyordum. Boru gibi uzun beton gibi sert dimdik olan aletim amını
yararken tülay hızla üstümde tepinmeye devem ediyordu Ihhmmm ohhh evet
diye inlemeye başlamıştı. Sonra amının derinliklerinden aletimi çekip
çıkarttım. Önümde domalmanı istedim. Kalçalarını aralayıp ıslak sıcak
kaygan yumuşak dilimle kalçalarının arasındaki kalça deliğinin üstüne
bastırıp amının dudaklarını okşadıktan sonra kalçalarının yanaklarını
avuçlarım içine alıp yavaşça aletimle amının derinliklerine girip amını
yararcasına içine girip tırnaklarımın izi çıkacak şekilde kalçalarının
üstüne bastırıyordum. Kalçalarının üstünden tutup sertçe tülayı
aletimin üstüne doğru bastırıyordum. Ahmm bebeğim kadınım diye, dişi
kısrağım bayılıyorum sana tapıyorum sana diyordum. Aletimi amının
erinliklerinde çıkarttım. Amının kokusu öldürüyor beni kadınım
öldürüyor dedim. Daha sonra erkek olduğumu ispatlarcasına tülayı
koltuğa sırt üstü yatırıp bir anda altıma aldım. Kalın aletimle amına
girip bacaklarını omuzlarım üstüne alıp altımda tülayı inletirken
bacaklarını dolgun dudaklarımla okşuyordum. Bu defa o belimden
kollarıyla kavrayıp kendine doğru beni bastırıyor arada bir omuzlarımı
ve o andaki tutkuyla kaslı baldırlarımı okşuyordu. Bende altımda
oynaşan göğüslerini kaslı göğüslerim altında ezercesine tülayı
doyurmaya devam ediyordum.O çığlıklar içinde orgazm olup aletimi içinde
ıslarken bende uzun kalın aletimi amının içinden çıkartıp volkan gibi
ılık ılık göğüslerinin üstüne boşalttım. Bir anda erkeksi cüssemle
üstüne yığılıp alnından usulca dolgun dudaklarımla öpüyordum. Kadınım
benim dedim. Öyle yada böyle hayata bir kez geliyoruz değil mi Bakımlı,
hijyenik, tutkulu her kese kapım açıktır benim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.