Orta parmağımı amına soktum

ben hem lezbiyen hemde ewli bir bayanım size qecen yaz basımdan qecen bi olayı anlatacaım eşim lezbiyen olduumu bilmiordu karar werdik bi ay antalyada tatil ypacaktık ancak o işlerini halledemedi bnde dayamayıp ondan önce antalyaya qittim otelde yan odada kalan çok mükemmel bi qötü olan haticeyle tanıştım bikinisini özellikle küçük almışki qötü we memeleri belli olsun herkezi tahrik etmeyi basarsın die :D benide tahrik etmeye basladıki onla arkadaş olmaya karar werdim tanıştıkdan sonra plaja birlikte qitmeye falan basladık 2_3 qüne baya samimi olduk biqün odamda otururken tlf.çaldı arayan haticeydi sütyeninin kopcası takılmış acamıomuş qelip acarmısın dedi bende fırsat beklediqim için balıklama atladım odasına qittim kopcasını acmamla o iri iri mükemmel qöqüsleri fırladı o sırada önünü döndü bana sadece bi eteqi wardı fırsattan istifade biraz cekinqen bi tawırla yaklaştım ona öpmeye basladım çok hoşuna qitmiş olacakki eteqini indirdi altında kilot bile yoktu tabi beni bi yandanda soydu uzun süre sewiştik boşalmaktan yatak sırılsıklam olmuştu sonra çekmecesinden takma yarraqı çıkardı lastiqini belime taktım onu domaltıp qötüne dayadım fazla zorladm heralde fazla inildede orospu nese kremle yumuşattım deliqini sonra bi dayadım off iniltileri hala kulaqımda çınlıo sonra yarraqı çıkartıp orta parmaqımı amına soktum meqer bakireymiş kızlıqıda qitti ertesi qün onu odama caırdım odamda dewam edelim dedim qene birbirimizi yalaya yalaya sewişirken pat die kapı acıldı kocam içeri qirmişti we qördükleri karsısında saskındı bende bu nie beni aramıo yoksa orda herifin birinemi takıldı die düşünüodum şimdi rahatladm dedi çok şaşırmıştm sonra kocam duş alırken haticeyi qiyindirip odasına yolladm biras bozuldu heralde hoşlandı bnden baya kıskanmıştı o qece kocamla mükemmeldi kocam her zamanki qibi zewkin doruklarına ulaştırdı beni tabi bnde onu bide şu haticeyi qözümün önünde sik bakalım nası sikiomuşsun dedi sasırdım we haticeyi aradm ertesi qece buluşmak üzere anlaştık we kocamla dewam ettik ama üçümüz birden neler yaptıımızı bi sonraki hikayede anlatıcam herkeze bol sexli qünler çok faydalı herkeze tawsiye ederim hatice seni çok sewiorm ama kocamı daha çok sewiorm ben seni sikiorm oda bni sikio we herkeze benm kocam qibi sex düşkünü bi koca diliorm by:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.