Sert bir şekilde boşaldı


Merhaba;
bu başımdan geçen 2 aylık bir olay.

gay siteisnde chat yapıyordum ve aartık biriyle olmak istiyordum. bunu kafama koymuştum. o kadar istekliydim ki ilk olmasına rağmen kolay kolay doyacağımı sanmıyordum onun içinde azgın birini aryıordum. 30+31 yaşlarında kıllı iriyarı ciddi biri varmı diye sordum ve A.... adında biri geldi özele. tanışmak istediğini söyledi.

bende kabul ettim. önce konuştuk ilk olacağını söyleidm ve çok şaşırdı. benimle olmak isteidğini ve beni sikmek istediğini söyledi. bende kabul ettim. kararlaştırdıpğımız bir yerden beni aldı. ve    münübüsü vardı. hava da yağmurluydu ve camlardan birşey belli olmuyordu. münübüsün arkasına geçtik. hemen pantolunu indirdi ve inik hali bile çok hoşuma gitmişti. ağzıma almamı istedi bende hemen tereddütsüz ağzıma aldım ve emmeye başladım.

anında kalkmış ve çok büyük bir hal almıştı. sonra üstüme çıktı ve ağzımı sikmeye başladı. çok zevk alıyordum oda aldığını belli ediyordu. sonra bana dön sikicem seni    dedi. bende arkamı döndüm ve aletinin kafasını deliğime dayadı. .    birden yüklendi ama girmedi canım çok acıdı ve bağardım acıyor    çek diye. çekti ve bolca tükürükledi.

tekrar yüklendi ama gene girmedi ve benim canım çok acımaya başlamıştı. acıyor çıkar dedim. çıkardı    ve tekrardan denedi ve zorlada olsa kafasını göütme sokmuştu. sonra bir süre öyle bekletti. birden gidip gelmeye başladı. uzun bir süre gittikten sonra sert bir şekilde içime boşaldı. içimden çıkardı ve sonra ağzıma verip yalatmaya başladı.

aleti kalkmıştı tekrardan ağzımda ve beni tekrar çevirdi üstüme çıktı ve birden girip beni hızlı bir şeklide sikmeye başladı sert ve çılgın gibiydi. canım    çok acıyordu ama bir o kadarda sevk alıyordum. neyse sonra 2 de boşaldı. içimden hiç çıkarmadan beni kucağına aldı ve    3 gitmeye başladı.

3-4 derken 5 yi de içime boşaldı ve sonra çıkardı içimden. içim döl havuzuna dönmüştü. içimden spermleri    akıyordu artık. sonra ağzıma verdi ve bir sürede ağzımı sikti sonra ayrıldık. bir daha da A... görmedim. şimdi beni    sikiceke 28+29 yaşlarında iri sikli aktifleri arıyorum varsa öyle kendine güvenen ve beni zevkin doruklarına çıkaracaklar meillerinizi bekliyorumGönderen: vedat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.