Ofiste sikiş hikayesi

"ben MuratOfiste yorucu bir gündü artık akşam oldu ve toparlanıyorum, çıkmadan Aliyle telefonlaşıp eve gelmeden bir yere uğrayıp yarım saat takılıp bir şeyler içmeye karar veriyoruz, eve gelmeden iş stressini tamamen üstümüzden atacağız.Evi arıyorum cevap yok cepten Figen’e ulaşınca akşam hazırlığı için Jaleyle alışverişte olduklarını öğreniyorum.Toparlanıp çıkıyorum ve Aliyle pub da buluşuyoruz.İçkileri yudumlarken kızların bize sürprizlerle dolu bir gece hazırladığından bahsedip sohbet ediyoruz, konu tabi ki sekse geliyor, uzun süredir birbirimizi iyi tanıdığımızdan bu gece neler yaşayacağımızı biliyoruz.Sonra aklımıza değişik bir fikir geliyor ve bizde kızlara sürpriz yapmak istiyoruz, daha önce pubta birkaç kez karşılaşıp sohbet ettiğimiz iki arkadaşımız aklımıza geliyor, bizlerden daha genç ve yeni evli çiftler.Daha önceki sohbetlerimizde onlarında seks hayatlarına renk katmak ve yeni heyecanlar tatmak konusunda istekli olduklarını öğrenmiştik.Ali telefonla ulaşıyor, bu gece evde eğleneceğimizi söyleyip bize katılıp katılmayacaklarını soruyor.Ama olayın onlar için kötü bir sürpriz olmaması içinde eğlenceden kastımızın çılgın bir ev partisi olduğunu anlatıyoruz.Onlarda heyecanlanıyor.Gece saat 10 da eşleriyle birlikte bizim evde olmalarını söylüyoruz. Bizde içkileri bitirip eve geliyoruz.Bizi kapıda Jale karşılıyor, oldukça açık ve seksi bir giysi var, hoş ve iç gıcıklayıcı bir makyaj giyimini tamamlıyor, hemen sende geliyorsun, Figen’inde üzerinde son derece kışkırtıcı ve bir o kadar da şık bir giysi ve yine Figeni daha da dişi yapan bir makyaj.İkisi de muhteşem görünüyor.Biz gözlerimizi kızlardan alamıyoruz, masa hazırlanmış, kulaklarımıza son derece hoş hafif bir müzik doluyor.Her tarafta hoş kokulu mumlar yanıyor, mum ışığı zaten son derece kışkırtıcı ortamı daha da müthiş yapıyor. Bizde hemen hızlı bir duş alıp kızlara yakışan şık ve rahat bir şeyler giyip masaya oturuyoruz.Figen benim Jale de Alinin yanına oturuyor.Yemeğimizi yerken içkilerimizi yudumluyoruz, sohbet son derece zevkli, içkiler içildikçe rahatlıyor, daha yakınlaşıyoruz ve sohbet ederken yavaş yavaş kızları okşamaya başlıyoruz, kızlarda bizi azdıran cilvelerle olayı daha da zevkli hale getiriyorlar. Jale içkisinden büyük bir yudum aldıktan sonra Alinin dudaklarına yumuluyor, çılgınca öpüşüyor ve birbirlerini okşuyorlar.Ben dudaklarımı boynuna uzatıp miss gibi kokan Figenin teninden öpücükler almaya başlıyorum, Figen bana biraz daha sokulurken, elin pantolonumun içinde kabaran yaramaza gidiyor.Okşamaya başlıyor.Dudaklarım boynunda ve açık omuzlarında geziniyor, dilimle tenini okşuyorum.Dilimin her dokunduğu noktada teni ürperiyor, zevkle bana sokuluyor sokulurken de elin yaramazı daha da zevkle okşuyor. Jale ve Ali öpüşmüyor adeta birbirlerini yiyorlar.Çılgınca öpüşürken elleri vücutlarında geziniyor.Alinin eli Jalenin bacaklarında okşuyor. Dudaklarım boynunda ve omzunda gezindikçe Figenin nefes alışı değişiyor dudaklarından hafif inlemeler duyulamaya başlıyor.Fermuarımı açıp elini pantolonum içine sokup yaramazı kavrıyor.Dudaklarımız buluşuyor, bizde özlemle öpüşmeye başlıyoruz, dudaklarımızda şarabımızın tadı var.Dillerimiz buluşup sevişmeye başlıyorlar.Bir birimizin dilini zevkle emiyoruz.Benimde elim bacaklarının arasında geziniyor, miss gibi pürüzsüz yeni ağdalı bacaklarını okşuyorum.Zevkle bacaklarını hafifçe aralayıp elimin apış arana uzanmasına yardımcı oluyorsun.Elim apış arasına girdiğinde müthiş bir sürprizle karşılaşıyorum, külot giymemiş apış arasında yumuşacık ve pürüzsüz adeta bir bebeğin teni kadar yumuşacık, istekle kabarıp dudakların şişmiş.Amını zevkle avuçluyorum, çoktan ıslanmış bile vıcık vıcık, elim hemen ıslanıyor, ıslak parmaklarımı dudaklarıma getirip emiyorum zevk sularını.Bütün dudaklarıma sürüyorum. Tam hepimiz artık sevişmenin eşiğine gelmiş, kendimizi zevkin dalgalarına bırakmak üzereyken kapı çalıyor, Figen ve Jale birden irkiliyor şaşırıyor, biz hafifçe toparlanıyoruz ben kapıyı açmaya gidiyorum, kızlar şaşkınlık ve merakla bekliyor. Tabi gelenler bizim arkadaşlar.İçeriye alıyorum, kızlar hala şaşkın bakıyorlar, arkadaşlarımızın hanımları da son derece seksi ve açık giyinmişler.Hep birlikte kısa bir tanışma faslından sonra masaya oturuyoruz.Onlar da yemeklerini yemiş hatta bir miktar da içmişler gelmeden herkes çakır keyif, hemen sıcak bir sohbet ortamı oluşuyor, içkilere devam edilip konudan konuya geçiyoruz.Konu seks hayatlarımıza arayışlarımıza geliyor, zaten içki sebebiyle hepimiz de bir rahatlık var ama konu sekste ilerledikçe rahatlama artıyor, arkadaşlarımızda eşleriyle ara ara öpüşüp, okşamalara başlıyorlar.Bizim eşlerimizi değiştiğimizi öğrenince daha da rahatlıyorlar, onlarında içinde olup da denemeye cesaret edemedikleri olaylar konuşuluyor, herkes özlemlerini yaşamak istediklerini dile getirmeye başlıyor, Arkadaşlarımızdan biri kalkıp Jalenin yanına geliyor önce saçlarını okşayıp boynundan öpmeye başlıyor, tedirgin oluyorum, hayatımızda sizden başka kimsenin dokunmadığı eşime başka bir erkek dokunuyor, ama olayın akışına bırakıyorum, zaten Ali de durumu anlayıp o da Jaleye yaklaşıp okşamaya öpmeye başlıyor, şimdi iki erkek zevkle karımla sevişiyorlar.Jaleyi çok ateşli dakikalar bekliyor, bu iki azgın erkeğin bütün gece onu zevk denizinde yüzdüreceğini, zevkin doruklarına çıkaracağını, Jalemin de onlara doyumsuz kadınlığıyla cevap vereceğini çok iyi biliyorum. Boşta kalan hanım, arkadaşın karısıyla birlikte onu soymaya başlıyorlar, artık ortam iyice ısındı zevkin kokusu yayılmaya başlıyor.Gözler zevk ateşiyle parıldıyor, dudaklarda seks fısıltıları, vücutlar ısınıyor. Figeni alıyor her iki gurubu da rahatça izleyebileceğimiz üçlü zevk koltuğumuza götürüyorum.Beni koltuğa oturtuyor, yavaş yavaş tamamen soyuyor, çırılçıplak karşısındayım, yaramaz dimdik ucu ıslanmış Figeni istiyor.Hafif müziğin ritmiyle karşımda seks dansı yapıyor.Hem Figeni zevkle izliyorum hem de hemen arkada Jaleyi tamamen soymuş sevişen Ali ve Oktayı, Jale domalmış, Oktayın benimkine nazaran daha ince olan sikini rahat rahat emiyor ağzının derinliklerine kadar sokup adeta somuruyor.Oktay zevkle inlerken jalenin saçlarını okşayıp başını sikine bastırıyor.Ali Jalemin arkasında kalçalarını eliyle iki yana açıp amını ve götünü yalıyor, belikli birazdan kalkmış sikini o iki deliğe de dolduracak hazırlık yapıyor, Ali yaladıkça Jale kalçalarını zevkle kıvırıyor. Diğer gurupta Mine ve Selin, Turgayı çırılçıplak soymuş,      sikiş       sırt üstü yere yatırmışlar, kızların ikisi birden sikini ve taşaklarını yalıyorlar, Turgay zevkle inliyor kendinden geçmiş.İki dudak Turgayın sikinde oynuyor, emiyor, yalıyor, arada da birbirleriyle öpüşüyorlar.Mine bir ara kocasının sikini Seline bırakıyor ve Selin kocasının sikini adeta yerken o da Selinin amını iştahla yalamaya ve parmaklamaya başlıyor.Müthiş bir manzara bütün bunlar olurken Figen karşımda striptiz yaparak dans ediyor. Yıllardır hiç azamayan bir hayranlıkla izlediğim vücudunu adeta ilk defa görüyormuşçasına hayranlıkla ve istekle izliyorum.Muhteşem vücudu müziğin ritmiyle ve istekle kıvranıyor, nefis, muhteşem.Eline bir eşarp alıp yanıma yaklaşıyor, önce kucağıma geliyor ve sonra da ellerimi arkadan eşarpla bağlıyor, artık Figene     ofis sikiş hikayesi    dokunamıyorum, ama o önce küçük dokunuşlarla ve okşayışlarla ardından da dudaklarınla tüm vücudumu okşuyor seviyor.Zevkten çıldırıyorum, bu halim Figenin çok hoşuna gidiyor, yaramazım artık zevkin doruklarında iyice şişmiş sertleşmiş kalın. Ellerim bağlı beni koltuğa yatırıp 69 pozisyonunda üzerime çıkıyor, amının bütün güzelliği yüzüme yaklaşıyor, başımı kalçalarının arasına sokup zevkle kabarmış ve ıslanıp vıcık vıcık olmuş amının dudaklarını öpmeye yalamaya başlıyorum, Figen yaramazına yumulmuş, o kocaman başını dondurma yalar gibi yalıyor emiyor, aşağılara kayıp taşaklarımı yalıyor.Ellerimi kullanamamak beni delirtiyor. Oysa Figeni yalarken parmaklamak, okşamak istiyorum, o doyasıya yaramazını yaladıktan sonra kalkıp ağzıma oturuyor ellerinle amının kabarmış dudaklarını açıyor benim derinlerine ulaşmama yardımcı oluyor, klitorisine ulaşıyor onu dudaklarımın arasına sıkıştırıp emiyor, emerken de dilimle okşuyorum, Figen zevkle inliyor kalçalarını oynatarak dudaklarımın amının her yerini yalamasını sağlıyor. Bu sırada Oktay yere uzanmış Jaleyi üzerine alıp sikine oturtmuş Jale götünü kıvıra kıvıra Oktayın sikini içine sokup çıkarırken, Alinin de aynı anda götüne girmeye hazırlandığını görüyorum, yaramazım çok kalın olduğundan bugüne kadar hiç yapamadığımı Ali yapmak üzere, hem de aynı anda amından sikilirken.Ali önce sikini parmaklarıyla okşayıp gevşettiği göt deliğine dayıyor ve yavaşça bastırıyor, o anda odanın içinde küçük bir çığlık ortalığı çınlatıyor, anlıyorum ki karımın bekareti gitti, Alinin di artık o, iki erkek karımı aynı anda beceriyordu, Jalem zevkten bayılacaktı nerdeyse. Diğer gurupta Turgay Selinin bacaklarını omzuna almış, vurdura vurdura sikerken karısı Mine de Selinin göğüslerini öpüp okşuyor, masadan aldığı boş şarap şişesiyle de amını doyurmaya çalışıyordu.Onlarında zevk çığlıkları odayı dolduruyordu. Figen üzerimden kalkınca ben koltukta ellerim arkamda bağlı olduğu halde doğruluyorum, o önüme eğilip yeniden yaramazını iştahla emmeye yalamaya başlıyor neredeyse kuduracağım ona dokunamıyorum ve o bana istediğini yapıyor, zevkten çıldırmak üzereyim.Kocaman yaramazını ağzından çıkarıp göğüslerinin arasına alıyor, ellerinle göğüslerini iki yandan bastırıp yaramazının göğüslerinin arasına girip çıkmasını sağlıyor, müthişşşşşşş, ölüyorum zevkten.Yaramazın göğüslerinin arasında gidip gelirken, boynuna, dudaklarına deyiyor, arada koltukaltının arasına da sıkıştırıp sokuyor, ben hiç bir şey yapamazken o yaramazımı bütün vücuduna sürüyor, bastırıyor, kah karnına bastırıyor kah göğüslerinin arasına kah da koltukaltlarına sokuyor, zevkle inliyorum, doğruluyor kucağıma çıkıyor, yavaşça yaramazın başını artık zevk sularının damlamaya başladığı vıcık vıcık olmuş apış arasına sürtüyor, sıcak ve kalın başı kabarık dudakların arasında kayıyor.Sonra onun başını tutup dudakların arasından içine kaydırıyor santim santim hissederek içine alıyor, taşaklarım kalçalarına deyene kadar oturuyor, ohhhhhhhh sonunda köküne kadar içindeyim, başımı tutup göğüslerine bastırıyor, zevkle çıkmış, uçlanmış göğüs uçlarını emiyor, öpüyorum ben emip öperken, Figen kalçalarını kıvırarak yaramazının üzerinde dans ediyor. Arkan gelen çığlık ve inlemelerden Oktay ve Alinin Jaleyi bitirmek üzere olduğunu anlıyorum artık inlemeler çığlıklara dönüşmüş, Jalem zevkten kudurup dağılmış durumda iki erkeği de doyurmuş ama kendisi de dağılmış durumda bu geceden sonra bir müddet oturamayacağı hatta doğru düzgün yürüyemeyeceğini düşünüyorum. Diğer gurupta Turgay Mineyi domaltmış sikerken, Mine de önüne oturup bacaklarını açmış Selinin amını yalayıp şişeyle sikiyor, Selin yatmış zevkle inliyor ve kendi göğüs uçlarını sıkıp okşuyor.Onlarında sona yaklaştığı hareketlerinin temposundan ve inlemelerinden belli oluyor. Figende üzerimde yavaş yavaş temponu arttırıyor, artık bizimde dayanacak halimiz kalmadı, hızlanıyor... hızlanıyor o an dudaklarından bir çığlık kopuyor, vücudu kasılıp kalçaları titremeye başlıyor, müthiş bir orgazm yaşıyor, bunu hisseder hissetmez bende kendimi bırakıyorum ve fışkıra fışkıra içine gelmeye başlıyorum, zaten zevk sularıyla vıcık vıcık olmuş amından sularımız karışıp taşaklarıma kadar akıyor.Tamamen dolduruyorum Figeni üzerime bırakıyor kendini, yaramazım son damlalarını da akıtarak yavaş yavaş içinde küçülüyor. Jale, Ali ve Oktay yere yığılmışlar, Jalem kendinden geçmiş yatıyor, kıpırdayacak hali kalmamış yattığı yerden kocaman yarakların siktiği amını ve götünü görebiliyorum amından ve götünden zevk sıvılarıyla karışmış döller akıyor, göt deliği hala açık küçülmemiş, Turgay, Mine ve Selin bitmiş bir şekilde koltuğa yığılmış gülümsüyorlar, Turgay tam boşalırken Minenin amından çıkıp Selinin ağzına akıtmış olmalı Selinin dudaklarının kenarından Turgayın dölü akıyor.Herkes baygın vaziyette. Figen artık ellerimi çözüyorsun, yaramaz iyice küçülüyor ama üzerimden kalkmasını istemiyorum, ona sarılıp küçük sevgi öpücükleriyle Figeni dinlendiriyorum. Daha gecenin başındayız, bir müddet dinlendikten sonra kendimize gelebilirsek sabaha kadar müthiş anlar yaşanacağı kesin. Hepimizin yüzünde mutluluk gülümsemesi öylece yatıyoruz..... Sevgi ve seks dolu günler dilerim.... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.