Başımda mastürbasyon yapıyorlardı


Sizlere şu anda bu satırları, üstüm başım sperm içinde ve deliğimin sızısıyla yazıyorum. artık daha fazlasını istiyorum, başlığıyla gönderdiğim anımdan sonra , pek çok mail yağdı elektronik postama.

benimle tanışmak isteyen iki düzineden fazla mesaj içinden , karısıyla birlikte benimle    olmak isteyen bir adamın mesajına cevap yazdım. adam kendisinin hem .    aktif hem pasif olduğunu söylüyor ve karısını birlikte mutlu edebileceğimizi söylüyordu. telefon numarasını verdi ve hemen aradım.

telefonda nazik bir ses tonuyla, ciddi olduğunu, arabası olduğunu ve aydın;a bir kaç saat içinde gelip beni alabileceğini söyledi. güven verici konuşmanın ardından, buluşabileceğimiz bir yer söyledim. dediği saatte , yeni moda arabalardan biriyle buluşacağımız yere gelmişti. üzerinde son derece şık bir takım elbise vardı.hemen yola koyulduk.

gayet kibar, nazik ve düzeyli    bir konuşması vardı. arabanın içinde bira şişeleri vardı, ve içersen aç birini dedi. hemen içmeye başladım. izmir` e varana kadar ne kadar içtim bilmiyorum. ama kafam hoş olmuştu. güzel, tek .    katlı bir evin bahçesine park ettik. önde o arkada ben eve girdiğimizde başıma gelecekleri az buçuk anlamıştım ama iş işten geçmişti. içeride üç tane iri yapılı ikisi göbekli ,    adam vardı.

kapının kilitlenişini duyunca korkuya kapıldım ama belli etmemeye çalıştım. beni getirene içki varmı diyebildim belli belirsiz.amacım kendimi iyice kaybetmek,    korkumu bastırmaktı. önüme biraları yığdılar. hazır olana kadar iç bakalım dediler. nefes almaksızın içmeye başladım, artık korkularımın geçtiğini , aksine daha da cesaretlendiğimi hatırlıyorum.

ilk önce beni getiren çıkardı pantolonunu , hadi bakalım yavrum yazdıkların kadar varmısın dedi. elimi uzatıp    iri penisinin altından tutup ağzıma getirdim. dilimle penisin kafasını iyice ıslatıp yaladım. sonra ağzımı kocaman açıp emmeye başladım.çok mesut olduğu her halinden anlaşılıyordu.

sonra diğer üçüde çıplak bir vaziyette ve penisleri ellerinde başıma üşüştüler.hepsi iri organlarını yüzüme dayamış, ağzımın içine bir    o bir diğeri sokup çıkarıyorlardı. göbeklilerden birisi domal dedi. arkamı döndüm ve yüzükoyun uzandım kalçalarımı hafif yukarı kaldırdım. dördü birden kalçalarımı okşayıp, öpmeye yalamaya başladı.

birisinin deliğime tükürüklerini bıraktığını hissettim. dişlerimi sıkmış olacakları bekliyordum. iki el kalçalarımı yanlara doğru ayırmıştı.    sonra sıcak ve sert bir penisi deliğimin ağzında hissettim. acıyla karışık hoş bir tat duyumsadım. adamlardan biri önüme geldi ve uzandı. kafam tam penisinin üzerine gelecek bir vaziyet almıştık.

emmeye .    başladım. çok geçmeden deliğimdeki penisin sahibi değişmişti. sırayla arkamda hepsi    yerlerini alıyor ve spermlerini bırakıp içime , dinlenmeye çekiliyorlardı. önümdeki adamın penisi de çok geçmeden ağzımın içine boşalmış ve dudaklarımı yakıcı sıcaklığı iyice sıvamıştı. bu nekadar böyle sürdü bilmiyorum.

ama hepsi durgunlaşmış, sanki üzerlerinden bir yük kalkmış gibi kenara çekilmişlerdi.    ayağa kalkmayı denedim ama başaramadım. bacaklarım tutmuyordu. göbekli adamlardan birisi beni kucakladığı gibi bir yatağa götürüp bıraktı. burada uyu dedi. daha işimiz bitmedi diye ekledi. sabah kıçımın acısıyla ve yataktaki ıslaklıkla uyandım. birde baktım içimde biriken spermler kanla karışmış ve    yatağın üzerine gece boyu akmıştı.

kalktım ve kapıya yöneldim.içerisi salon olmalıydı dördü de neşeli bir şekilde sohbet edip kahvaltı ediyordu. gel    bakalım dedi birisi acıkmışsındır doyur karnını. hemen masaya oturacaktım ki. beni getiren adam hop burdan yiyeceksin diye penisini çıkardı. korku    dolu gözlerle eğildim ve penisini ağzıma alıp emmeye başladım.

diğerleride sofradan kalmış başıma gelmiş masturbasyon yapıyorlardı. sırayla yüzüme boşalmaya başladılar. üstüm yine sıvılarıyla ıslanmıştı. geç bakalım dediler bilgisayarın başına. içlerinden birisi iyi yazamazsan seni bırakmayız ona göre dedi. bu satırları işte şu anda onların evinde ve üstüm başım sperm içinde, deliğimin sızısıyla yazıyorum...Gönderen: gayya69

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.