Orospu gibi yalıyordu


Lise 1 öğrencisiydim adım selçuk izmirde oluyor bu olay ismini vermiim bir kolejde notlarımı yükseltmek için matematik hocası ile sikişmek zorunda kaldım. notlarımın hepsi 0 dı nerdeyse. neyse konuyu dağıtmıyım okulun son haftalarına gelioduk notlar için hoca benle görüşmek = sikiş istedi proje fln yap dedi. yaptım ama kurtarmadı naabalim diye sordu .    bilmem dedim. bu arada hoca (selma)


35 yaşında bayağı güzel    ve dolgun bi kadındır. neyse karşımda oturuyodu bacak bacak üstüne attı ben zaten jartiyere bayılıyorum altından donunu görünce bayağı tahrik    oldum ve sikim kalkmaya başladı kumaş pantolon olduu için gizleyemedimde ve selmanın sikimin kaltığını farkettiğini görünce bayağı bi utandım. neyse sonra konuşuruz dedi. ben çıktım gittim. sabah okula gittiğimde akşam çıkışta okulda


kalmamı söyledi. tamam dedim. neyse akşam gittiğimde dün    olanlardan bahsetti.dünkü görüntünün beni çok mu tahrik ettiğini sordu evet dedim kızararak.sonra sınıf geçirecek notu ancak onunla yatarsam verceeni söyledi. ztn dünden razıyım. sonra video odasına gittik. hemen dudaklarıma yapıştı bu arada parfümü beni çıldırtıyordu. neyse elimi onun eteğinin altından    götüne attım çok güzel ve sıkıydı sonra onu soydum sikiş


sadece jartiyeri kaldı benim üstümde bişey kalmadı sikim dimdik olmuştu selma yavaşça eline aldı ve yalamaya başladı orospu gibi yalıyordu valla sonra 69 pozisyonu aldık ben ilk postayı attım sonra yaladı benim sik gene 1 dakkada dimdik oldu sonra domalmasını söyledim domaldı yanımda krem fln olmadiği için tülrükle    kayganlaştırdım önce göt deliğini yanlarına deydirdim yanıyodu yavaşaca sokmaya hikayemiz

başladım inlemeye başladı ben anormal zevk alıyorum olgun kadın herzaman çok    iyidir. sonra götünden çıkardım bigüzel hafif kıllı olan amını yaladım artık dayanamıyorum dedi sok artık!!ben dahada azdım sonra birden bir soktum boşaldı sonra 3 dk sonra fln ben suratına attırdım ikimizinde hali kalmamıştı not defterini attı önüme ben hemen notu yükseltim ve çakmaktan kurtuldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.