17 cm sikim tuğbayı görünce kalktı


ben 18 yAşında bir gencim size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum bundan 3 ay önce ben evde oturmuş annemin yoklugundan yararlanıp 31 çekiyorumdum tam boşaldığım zaman kapı çaldı annem olamazdı o 4 5 saatten evvel dönmezdi bende şortumu cekil kapıyı açtım kapıyı açtıgımda fanatezilerimin çoğunda yer alan benden bir yaş büyük olan tuğbayı gördüm annesinin evde olmadıgını söyledi ve sizde kalabilirmiyim diye sordu ben de tabi dedim içeri girdi benim şortumdan sikiminin kalkık oldugu belli oluyor ve sıcak döllerim şortumun üzerinde gözüküyordu bana bakıp gülüyordu herhalde anlamisti sonra acıkıp acıkmadıgını sordum ve oda evet kurt gibi açım dedi ben tam mutfağa bir şey hazırlamaya gidiyordum ki oda sana yardım edeyim diye önümden kalktı tam yolda tokasını yere düşürdü sonra -ii sikiş hikayemle ii- domalıp tam tokasını alırken ben yanlıslıkla kalçalarına sikimi dayamıştım müthiş güzellerdi sonra pardon deyip yemek yedik sonra televizyon izlemeye başladık yarı erotik bir film vardı benim hemen 17 cm sikim kalktı ve tuğba bunu gördü bana doğru geldi senden bir şey istesem yaparmısın dedi bende evet benim kızlığımı bozarmısın dedi ben evet dedim ve hemen ikimizde soyunduk benim sikimi eline aldı ve okşamaya başladı bende onun memelerini emmeye başladım sonra elimle amını okşadım ve onu koltuga yatırdım bacaklarını aralayıp amını yaladım ve son kez razı mısın dedim evet dedi sonra sikimi amına dayadım ve başını içeri soktum sonra gidip gelmeye başladım yaklaşık 2 dakka sonra kızlık zarına geldim ve kendimi gerip sert bir şekilde ittirdim tuğba ahhhhh.. diye bagırdı ve amından kan gelmeye başladı sonra bensokmaya devam ettim ve amına bir güzel boşaldım sikimi içerdençıkardığımda kan içindeydi ve tuğbayı dudaklarından öpüp birkaç kezdegötünden ve yine amından siktim neyse hamile filan kalmadı biz onla haftada 3 4 kez sikişiyorduk ve bana kendinin sahibi oldugunu söylüyordu şimdi ayrıldık çünkü başka erkeklerlede vuruşuyormuş benden sinirlendim ama bu aralar onu yine becereceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.