Karimin agzina werdim


merhabalar ben hakan 183 boyunda esmer yakisikli biriyim,esim ceren 167 59 etine dolgun güzel bir bayandir.basimizdan gecen olay benim cocukluk arkadasim olan mehmet ile esi arasinda gecti.
biz mehmetle ayni gün ewlendik,4.yildonümünde beraber bi tatil köyüne gideklim dedik.antalyada bi otele yerleştik.çok güsel wakit geciriyoruz içki dans harikaydi.mehmetin esi nurcan 170 esmer tatli bi hatundu.diskoya gittikherrsey cok güseldi içkiler içiliyio dans ediliyo biz içkiyi fazla kaçirdiknurcan zaten sarhostu cerende öle kafasi güsel dans ediyoduk.ben nurcanin arkasina gecip sürtünmeye basladim.ben sürttükce o bana dogru geliyodu dahada yakinlasip gögüslerini ellemeye basladim.ses cikarmiyodu.cerende masada salihle muhabbet ediyodu.nurcanin kulagina seniş sikmek istiyorum dedim.oda bana dediki cereni ikna et dörtlü yapalim diye.meger mehmetle nurcan anlasmislar,bizim odaya gectik kahwelerimizi içerken nurcan kucagima oturdu,beni öpmeye basladi.bende karsilik werdim,biz öpüsürken bi baktim karim mehmetinkini yalamaya baslamis,öle bi yaliyodukşi beni hiç böle yalamamisti.bende sikiminurcanin agzina werdim.nedendir bilinmes baska yarrak gördüklerindenmidir nedir daha bi iştahla yaliyolardi.nurcan ilk defa esiminkinden baskasini yalliyorum diye inliyodu.nurcanin amini parmakladim iyice sulandi.domattim yarragimi yawas yawas sokmaya basladim öteki tarafta mehmet cereni catit catir sikiyodu.nurcani on dk siktikten sora agzina boşalttim hepsini yuttu.karimla mehmeti seyrediyodukben gittim karimin agzina werdim.tekrar kalkti benim yarrak bu sfer götten sikicektim nurcani domaltip kremledim götünün deliğini paermakladim acildi biraz sonra yüklendim öle bi bagirdiki mehmet daha bi hizli sikiyodu karimi,hizlanmisti mehmet we bütün hepsini karima bosaltti.bende nurcani götten siktikten sora boşaldim.bir haftaya yakin dewam ettik.istanbula dönüncede bazen konusup nurcanla ben ayri üçlü çok sikiştik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.