İkimizin arasında tam bir birleşme

mrb: arkadaşlar ben tarik Adanadan. 36 yaşinda esmer atletik yapiliyim ve evliyim. bu ilişkimide evliyken yaşadim.uzatmadan hikayemi anlatmak istiyorum. bir gün arkadaşimla beraberdik ve o telefonuyla mesajlar çekiyordu ben ne olduğunu sordum , o da bana tlf da bir mesaj hatti olduğunu ve arkadaş aradiğini söyledi ve o anda bir bayana mesaj gönderdi tabi bu arada iki tarafta birbirlerinin numaralarini görmüyordu. bayan ona evlmisin bekarmisin diye sordu arkadaş bekar yazinca tekrar mesaj gelmedi anladikki bayan evli ve evli birini ariyordu,ardindan hemen ben üye oldum ve o bayana msz yadim ve evli olduğumu yazdim . sonra konuşmaya başladik. bir süre sonra birbirimizin tlf numaralarini aldik ve bu bir müddet sürdü konuşuyorduk artik. sonra beni merak ettiğini ve görmek istediğini söyledi. bir gün büroda kimse yokken davet ettim geldi,dişarda korktuğu için buluşmuyordu. geldiki aman allahim bu ne güzellik 28 yaşinda evli 2 çocuk annesi ama muhteşemdi. bir zaman büroda buluşmaya davet ettik bu süre zarfinda elimi bile sikmiyordu. ama bir gün tam kalkti gidiyordu bana yaklaşti gel seni biraz azdirayim dedi ve bana sürtündü çildirmiştim ama onu üzmemek ve kirmamak adina zorlamadim ve o gitti. artik büroda yüzeysel olarak sevişmeye başlamiştik ama bu bana yetmiyordu. bekar bir arkadaşimin evine gitmek istedim ama kabul etmedi,ama oda dayanamadi ve geldi. ve eve geldiği ilk gün ağzina almaya başladi. sanki hiç görmemiş gibi saldiriyordu 36 yaşindayim böyle bişey yaşamamiştim. ama daha fazlasini yapamiyorduk daha sonra bende onu sadece yalamaya başladim. ben onu yalarken defalarca boşaliyordu oda beni boşaltiyordu. tabi buda yetmez olmuştu ve artik ikimizde tam bir birleşme istiyorduk. sonunda arkadaşim hem önden hemde arkadan aliyordu. tüm ihtişamiyla önümde yatar saatlerce sevişir ve konuşurduk. tabi bu ilşki tamamiyle güven üzerine kurulmuştu ve hiç kimseye anlatmadik. ben ilk kez buraya yaziyorum. 4 yil kadar sürdü. ve onun isteğiyle bu ilişkiyi bitirdik çünkü çok korkuyordu. güven ve gizlilik isteyipte bu tür bir ilişki yaşamak isteyen bayan arkadaşlar varsa bekliyorum . mail adresim yok olsa yazadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.