Götümün parmaklanmasını bekliyordum

ben 19 yasında uzun boylu düzgün vücutlu ve kaypak bir gencim.burdaki hikayeleri okuyunca bende ilk sikilişimi anlatayım bari dedim.bir gece arkadaslarla bara içmeye gitmiştik sapına kadar ibne olmama rağmen erkek arkadaşlarımın yanında ben de erkekmişim gibi davranmaya çalışıyordum.oysa benim niyetim bambaşkaydı.neyse barda bayağı bi içmiştim aslında kolay sarhoş olmam ama o gece hafif çakır keyifdim.bu durumuma biraz şaşırmıştım ve bu yüzden eve gitmek için müsade istedim.vakit çok geç değildi ve arkadaşlarımda içkiyi bırakmaya hiç niyetli değillerdi.böylece bardan tek başıma ayrıldım ama o gece herşeyi yapmaya hazır olduğumu ancak karanlık yolda tek başıma yürürken fark ettim.işte ibneliğe ilk adım atışım buradan itibaren başladı.herzaman erkeklere karşı ilgim olmasına rağmen bunu hep bastırmaya çalışmıştımben 19 yasında uzun boylu düzgün vücutlu ve kaypak bir gencim.burdaki hikayeleri okuyunca bende ilk sikilişimi anlatayım bari dedim.bir gece arkadaslarla bara içmeye gitmiştik sapına kadar ibne olmama rağmen erkek arkadaşlarımın yanında ben de erkekmişim gibi davranmaya çalışıyordum.oysa benim niyetim bambaşkaydı.neyse barda bayağı bi içmiştim aslında kolay sarhoş olmam ama o gece hafif çakır keyifdim.bu durumuma biraz şaşırmıştım ve bu yüzden eve gitmek için müsade istedim.vakit çok geç değildi ve arkadaşlarımda içkiyi bırakmaya hiç niyetli değillerdi.böylece bardan tek başıma ayrıldım ama o gece herşeyi yapmaya hazır olduğumu ancak karanlık yolda tek başıma yürürken fark ettim.işte ibneliğe ilk adım atışım buradan itibaren başladı.herzaman erkeklere karşı ilgim olmasına rağmen bunu hep bastırmaya çalışmıştım oysa içim eriyordu o güçlü kolları ,kocaman yarrakları ve kendinden emin halleri aklıma gelince.gerçek erkekler göt sikerken ne yapacağını bilir ve altındaki ibneye adeta hükmederler işte bende böyle bir erkek tarafından sikilmeliydim.bu düşüncelerle yolda yürürken arkamdan gelen kararlı ve güçlü adımları fark ettim.bende kendimi fantazilere kaptırmanın verdiği rahatlıkla kırıta kırıta yürümeye başlamışım.kendimi toparlıyım mı yoksa arkamdaki bu kararlı erkeği daha da azdırayım mı derken bir ara geri dönüp onu şöyle bir süzdüm.orta boylu ve sarışındı ve güçlü kuvvetli bir delikanlı olduğu hemen anlaşılıyordu.o da canımın yarrak çekerek kendisini süzdüğümü anlamıştı kuşkusuz.ben o sıra önüme döndüm hala kararsız ve heycanlıydım aklımdanda kısacık sarı saçlarını kaslı kollarını ve erkekliğini kanıtlar gibi duran ayakkabılarını çıkaramıyordum.sikici bir delikanlıyla karşı karşıya olduğumu anlamıştım nitekim sokağın iyice karanlık bir köşesine vardığımızda benim bir şey yapmama fırsat vermeden birden atıldı ve güçlü kollarını belime dolayıp beni bir kapı aralığına çekti.bir kaç saniye öylece kaldık hiç konuşmuyorduk zaten gerek de yoktu sikilme arzusuyla yanıp tutuşan bendim zaten ve onu kıvrak kalçalarımla azdırmıştım.teslim olmamı bekler gibiydi zaten sikilmeye dünden razı olduğum içinbu uzun sürmedi.beni kendine doğru çevirdi yüzüde çok yakışıklıydı onu dudaklarından öpmek istedim ama beni geri itti anlaşılan beni sikecek olmakla beraber bu sadece sikişte kalacak ve erkekliğinden hiç taviz vermeyecekti.bu kararlı hali beni iyice çıldırttı.zaten erkek dediğin böyle olmalı ne mutlu ki gerçek bir erkek tarafından sikilecektim.hatta o an bana tokat atsa 40 yıl kulu kölesi olurdum.önce açılan fermuar sesini duydum kahverengi pantolonu altından çıkıcak yarrağı merakla bekliyordum.tam sertleşmemiş erkekliği gerçekten çok büyüktü.elini başımın üstüne koyarak kafamı kuvvetle aşağıya doğru itti.kocaman sikini önce elime aldım ah!bu ne güzel duyguydu hayatımda ilk defa başka bir erkeğin aletini elliyordum.biraz okşadım sikini ileri geri ileri geri...sonra bir eliyle hala tam kalkmamış olan yarağını tutup ağzıma verdi.sıcacıktı aleti ve ben emdikçe büyümeye devam ediyordu zaten hepsini almam imkansızdı şimdi iyiden iyiye zorlaşmıştı.erkeğim yarağının iyice kıvama geldiğini düşünmüş olacak ki ağzımdan çekip aldı.ben ise o ne derse yapacaktım.beni çevirip pantolonumu soydu ve domalttı.çok heyacanlıydım çünkü hayatımda ilk defe yarak yiyecektim.artık götüm korumasız aciz bir şekilde müstakbel sikicisine dönük somurulmayı bekliyordu.göt yanaklarımda rüzgarı hissedebiliyordum.daha önceden dinlediğim yada okuduğum hikayelerde adam hep sikişe geçmeden götü parmaklar açar veye yarrağını tükürüklerdi bende götümün parmaklanmasını bekliyordum ama ne çare!sert erkeğim yarrağını tuttuğu gibi daracık götüme dayadı ve o sıcaklığı göt yanaklarımda doya doya hissedemeden bastıra bastıra göt deliğime girdi.hiç ileri geri yapmadan köküne kadar itti koca aletini sonra beni sikmeye başladı.dayanamayıp bağarmışım elini ağzıma kapadı ben boğuk boğuk inledikçe o daha fazla daha hızlı daha sert bastırıyordu yarrağı götüme.bu kadar erkek olması çok hoşuma gitmişti aslında ama sabaha götümün sızım sızım sızlıyacağıda kesindi.olsun nolacak ki helal olsun böyle erkeğe!kasılmaları artıp da boşalacağını anladığında sikini götümden çıkardı ve yine ağzıma verdi zaten hemen de boşaldı ama ne boşalma menisinin yarısını yuttuğum halde ağzıma alamadıklarım suratımı sırılsıklam yapmış boynumdan aşağıya akıyordu.bu sırada da güçlü delikanlı sikini saçlarıma silip temizlemiş fermuarını çekmiş ve erkekliğini kanıtlamanın rahatlığıyla yüzüme bile bakmadan dönüp gitmişti.ee sik arayanı sikerler.ben ise uzun süre o kalın yarrağını kocaman daşşaklarını ve sert erkekçe tavırlarını unutamadım.helal olsun çocuğa iyi sikti beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.