Boynumdan öptü çok hoşlandım


ben adım kevser 24 yasında esmer 155 49 ufak tefek tabir edilen ama
ölcüleri yerinde 4 senelik evli olan bir kadınım
akdenizin şirin bir ilcesinde yaşıyoruz
her evli cift gibi bizimde ailece tanıştıgımız ve samimi oldugum yasin
abiyle melek vardı
yasin abiler bizden sonra bile evlenmiş olamalarına rahmen oturaklı
saygılı ve biraz otoriterdi fakat bir o kadarda yapılı ve yakışlıydı
184 by 88kgtam 33 yaşında bir bugday tenliydi
gizli gizli icimden onu hep bir koca olarak begenmisimdr ama ailece o
kadr samimiydikki bu hislerimi asla belli etmezdim
her şey melegin babasının hastalanmasıyla başladı ve bu gidişi
ögrendigime göre iki ay sürecekti
icimde gizli gizliyasin abiye karşı besledigim duygularımı acıkla
fırsatu dogmuştu peki ya otoriter olan bu şahıs terslerse ne olacaktı
diye korkoyrdm
biraz isterikli bir kadınımdır cuma akşamı güzel ce temizlendim hemde
her yerimi ve kocamla sevişmek icin her türlü hazırlıgı yaptım ama bu
hazırlıklar sadece 10 sürdü iki girmesiyle boşalması bir oldu gece
bitmiş sabah olmuştu ama her zamnki gibi duymamıştım sekse
neyse kahvaltı felan derken benmkini işe gönderdim temizlik felan
derken saat on olmuştu icimdeki dörtü sürekli yasin abiyi aramamı
istiyordu bende aradım nee var ne yok gibisine birz sohbeten sonra yeni
kalktıgını babasının iyi oldugunu felan ögrendim evlerimz 10 dk bir
uzaklıktaydı ve icimdeki şeytan sürekli git evine ne olur ne olmaz gibi
bir his veriyordu
bende gittim kapıda görünce sanırım şaşırdı üstümde kareli dizlerimde
olan ögrenci etegi vardı üstümdede bluz
bıraz takıldı haliyle ne o okula felanmı yazıldın gibisi birer nescafe
yaptım mutfakta iciyorduk daha dogrusu bitmek üzereydi geliş sebebimide
işte hanım gidince aramaz sormaz olmayasınız diye geldigimi belirtim ve
yapabilecek bişeyim varsa söylemesini söyledim
otoriter oldugunu gördügüm yasin abi nerden casaret aldı onuda
bilmiyorum ama şok ve imalı bir cevap verdi
tabi var oomaz olurmu buyur abi dedim oda bana bırak abi ayaklarını
işte istedigim bu dedi
şok olmuştum yüzüm kızarmıştı ve aynı zamandada istiyordum bu erkegi
ama ben ilk aldatacaktım kocamı yada casaretim yoktu kacmak istiyordum
ordan
kafamı bile kaldıramıyordum kendisinden müsade isteyip gitmek
istedigimi söyledim ve kalktım ansızın arkadan bana sarılıp o kaslı
kullarıyla beni sıkıca sarıp ensemden boynumdan öpmeye başladı her
öpücügünde titriyordum ama karşıda koymuyordum beni tek kulunun altına
alıp ayaklarımı yerden keserek yatak odasına götürüp yüzün koyun
yatagın üstüne attı sonrada iki ayagımdan kavrayıp önce kendine ters
dönderdi sonrada bacaklarımı havaya kaldırım dizlerimden kırıp diz
cöktü ve sonrada kilotumu yandan yırttı bu hareketleri inanılmaz hoşuma
gitmişti nele başını oraya dayayıp parmaklarının yardımıylada amımı
dakkalarca yalaması beni kemdimden gecirtip inlememe sebep olmuştu bile
ilk hamlesinde üstündeki benyesini ikinci hamlesindede pijamasıyla
beraber donunuda indirmişti yarı kalkık hali bile kocamınkini
büyüklügündeydi büyük oldugunu biliyorduk ama bu kadarınıda
beklemiyordum elime aldıgımda uvucum dolmuştu bile ama kalbim cıkacak
gibiydi ve inannın titremelerim hala gecmemişti agzıma almış sanki
bitecekmiş gibi emiyor dilimle üstünde daireler ciziyordum ama o
saclarımdan tutmuş var gücüyle agzıma sokuyor sanki bogazımdan aşagıya
inmesini istiyordu hatta birkac kez kosacak gibi bile oldum
ama yarısı ancak giriyorduagzıma
beni yüz üstü yatırıp birazda dışa dogru cıkık olan popum sayesinde her
iki deligimde kendisinin olmuştu
önce sikinden kavrayıp beş on sefer üstünde gezdirdi başını tam sokacak
gibiykende cıkarıyordu ama en son ansızın birden kökledi kücükte olsa
bir cıglık atmıştım sanki o ilk geceki hisleri ve doygumu tekrar
yaşıyordum o kadr güzel girip cıkıyorduki bir ara carşafı avuclarımla
sıktıgımı gördüm zevkten dudagım bile kanamıştı o gün kocamla
sevişirken 10 dk süren sevişmemiş ogün yarım saat olmuş hala bitmemişti
hala degişik şekillerde girip cıkmalarına devam ediyordu bir ara hızlı
bir şekilde üstümden kalkıp yaragını agzıma verip boşaldı ilk orda
gördüm ve yuttum o ekşi tutlı duyguyu
birer sigaradan sonra duşa girdim ama ordada rahat bırakmak istemedi
ısrarla popumdan istiyordu bende haklı olrak korkuyordum önce
fiskiyenin ucunu cıkartıp direk akan suyu popuma verdi sonrada ne varsa
icimde kluzete boşaltmamı istedi bunu bir kac sefer yaptı sonrada orda
diliyle ve parmaklarıyla dakkalarca oyalandı inanın o kadar zevk
geldimki tekrar acıya inat ordan girmesini ister olmuştum popumu ve
sikini şampuanladıktan sonra girme denemelerine başlamıştı ama daha
önce ordan az yemiş biri olarak birazda dar olması sebeyle hep ya
yukarı yada aşgıya kacıyordu hızlı bir sekilde kalkıp yatak odasına
gitti megerse ordan yırtık donumu getirmiş ve aynı sertliktede agzıma
soktu beni domaltıp sert bir şekilde icime girdi ama gözlerimden yaş
geldi sıkıca kavradıgı kullarından dolayıda kacamıyordum bana sabret
kıvranma birazda gececek diyordu başkada carem yoktu bir mühdet sonra
yavaş yavaş gitgellerine başladı
inanılacak şey dedigild
i ama o büyük şey nerdeyse hepsi icime giriyordu ve ben acı yerine zevk
alıyordum hele ordan cıkartıp bir amıma sonra tekrar popuma sokoşları
inanılmazdı ve bu ikinci seferi oldugu icin bitmekte bilmiyordu bir ara
beni inanılmaz bir titreme tuttu vucudum kendiliginden hem titriyor
bide kasılıyordu enson dudagımın dehset acısıyla acıldı gözlerim
megerse dudagımı ısırmışım bir mühdet sonrada kendisi boşaldı popuma
bu ilişkimizin üstünden dört ay gecti ve kendisi yaptıgımız şeyin
yanlış oldugunu eşini bir daha aldatmak istemedigini söyleyp bir daha
ilişkiye girmedi benle saygı göstermekten başka carem yok ama hala
aranıyorum böyle mithiş bişeyi
kısmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.