ben biraz gec boş ali yom

merhaba gecengun size bir hikayem anlatmi ş ti m ş imdi baş ka bir hikayemi anlatacam sizlere ben baran ama ki zi n ismini değ iş tirecem guvenlik iç abi ben 2 sene ö nce nete okey ve tavla oynamayi ç ok severim bir ki zla tani ş ti m ve sohbet etmeye baş ladi k ama o evli olduğ unu bilmiyordum tapu kadri stoda cali ş ti ğ i ni biş lkiyordum sadece kutahyada neyse tani ş ti ğ i m ilk gecede camda seviş tik ve arkadaş li ğ i mi z ilerlemiş ti bende yalamayi yalatmayi cok seven bir insani m ö zelikle gö ten sikmeyi ç ok severim değ iş mez fantazimdir neyse gunler aylar bir birini kovaladi kca biz bir birimize daha cok ali ş mi ş ti k her gece camda yada tlf da seviş iyorduk karar verdik kutahyaya gideceğ imi ve nö ihayat gitim ist ordan kutahyaya ama iç imde bir ş uphe vardi hep neyse gitim sabah 5 vardi m kutahyaya ki z ş ef beni otogarda aldi arabasi yla geldi arabaya bindik evine gitik kocasi ile oğ lu anlaraya gitmiş ler 5 gi n yoklardi neyse kapi yi acar acmaz bukadar yol almi ş i m yapi ş ti m dudaklari na direk yatak odasi na yolda okadar tahrik olmuş tumki anlatamam sizler nihayet yataktaydi k soydum onu oda hazi rli kli gelmiş ti ustunde biş ey yoktu sadece bir etek badi giymiş ti ama o baş i na ne geleceğ ini bilmiyordu hemen 69 pozisyona aldi m onu o yali yor ben yali yom dilimle belki 3 sefer boş alti m onu ben biraz gec boş ali yom ve onu alti ma aldi m onun dayanacağ i gucu kalmami ş ti yafaş yavaş ami nui n ustunde sikimi gezdiriyordumen sonunda o si cakli ğ i ni hisetirmeye baş ladi m 17cm lik sikim yavaş yavaş piston gibi komuyordum ona ve baş ladi bağ i rmaya inlemeye elimle ağ zi ni kapatmaya baş ladi m komş ulari n gelir dedim ona nighayet git gelmelerden sonra boş aldi m biraz uzandi m kahvalti yapmami ş ti m bana guzel kahvalti hazi rmakam iç in mutfağ a giti bende arkasi ndan gitim arkadan ona sari ldi m onu masaya eyildirdim arkadan seviş meye baş ladi m ve gottune giriş yağ acakti m ama giirmiyordu ona sö ylemiş tim seni gö ten sikeceğ imi nekadar zorladi ysamda girmedi biraz zettin yapi doktum sikimin ustune ve got deliğ ine ve yavaş yavaş onu zorlamaya kaldti m nihayet sikimin baş i girmiş ti baş i ri yordu kacmaya cali ş ti ysada nafile bi raki rmi yi m onu ve hi zli bir ş ekilde yuklenmeye baş ladi m sikmeye baş ladi m pomladi kca o inledi hadi barani erş it beni off anam oldum diyordu ama dinleyen kim bukadar yolu bunun iç in gelmiş tim tam 5 gun kaldi m orda inani rmi si ni z kutahyayi hiç dolaş madi m hep evde ci ri l ci plak yatakta gecti 5 gunum ordanda bursaya gitim gkendine gezmek iç in.kendine guvenen ve mesafe tani mayan varsa tani ş ali m yorumlari ni z iç in ve tani ş mak iç in iş te msn adresim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.