Antalyada gay sex hikayesi


Antalyadan kuzenim gelmişti... Onunla çok iyi anlaşıyorduk, çok zengindi. Heryerde hesapları o ödüyordu, benimde hoşuma gidiyordu. Ne yapmak istesem onu    yaptırıyordum...

Bir gün bize gelmiştik, evde kimse yoktu...

Benimle şakalaşıp duruyordu, iki de bir dürtüyor, göğüslerimi elliyordu... Ben de şakayla karışık    yapma bak sikerim diyordum.

Hatta bir seferinde üstüne çıktım, ben .    sokuyormuş gibi yaparken oda inlemeye falan başladı... Hadi sik beni dedi ve hemen kotu ile külotunu çıkardı. Ben onun siki elime alıp sıvazlamaya başladım, hemen sertleşmişti,dayanamayıp < gayler > ağzıma aldım... Büyük bir iştah ile < sex > yalıyordum, ilk olduğu için çok heyecanlanmıştım.

Bırakmak istesemde yapamıyordum, sonunda ağzıma patladı, nasıl bir zevkti o her damlasını yuttum...


Ben hala yalıyordum ama o sokmamı istedi...
Ağzına aldı ve iyice yaladı, benimki sertleşince sokmaya çalıştım...

Acıdığını söyleyince krem sürdüm ve iki parmağımla deliğini açtım. Önce başını soktum, sanıyorum biraz hızlı sokmuşum. Acı bir yüz ifadesiyle yavaş sok dedi.

Yavaş yavaş    soktum, daha sonra tempomu arttırdım, ben soktukça oda zevkle inliyordu... Ben tam boşalmak üzereyken 69 pozisyonuna geçtik, dilini değdirmesiyle patladım...    Daha sonra 3 defa daha siktim onu, harikaydı...

Tatile onların yanına gitmek istiyorum,eğer gidebilirsem her gece sevişiriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.