Aklım kadının o sıpsıkı kalcalarındaydı



mrb ben konyadan ege 21asında 180 cm boyunda atletik vucutlu renkli
gozlu esmer bir gencim bunları nie anlattımı dusuncek olusanız sanaldan
buldugum bir kadınla cok guzel bir gun gecirdim ve dahada fazlasını
yasamak istiyorum degisik insanlar degişik ilişkiler yasamak istiyorum
neyse hikayeye gecelim inanıp inanmakak size kalmıs ama sizde degişik
ilişkiler arıyorsanız bence okumalısınız ...
sex sitelerinde dolastıgım bi gunde bu sitede bir bayan msn adresi
gordum ve ekledim ertesi gun kabl etti biraz sohbet ettikten sonra bir
birimizi daha iyi tanımamız gerektini soledi kabul ettim ve hemen
arkasından soyun o zaman dedi nasıl olcagını bilmedim icin sasırdım
once sen dedim tamam deyip soyunmaya basladı cok guzel ve dipdiri bir
vucudu vardı bende yavas yavas soyundum vucudumu cok begendini her ne
sartta olursa olsun gorusmek istedini soledi nieti acıktı bulusup
birlikte onun evine gittik bekar ve tek basına yasıyordu cok guzel bi
evi vardı ama benm aklım kadının o sıpsıkı kalcalarındaydı bana sen
otur ben geliyorum rahat biseyler giyecem dedi ve birazdan ole bi
elbiseyle geldiki aklım basımdan gitti cok ince bi elbise ve altında
hiç bisey olmadıgı cok acık belliydi gogus ucları sertlesmiş ve emmem
icin beni bekliyordu sanki birer bira getirdi ve disiyle acıp bana
uzattı birinide kendisi icmeye basladı sisenin basını ole bi alıyorduki
agzına aklım basımdan gitmisti gercekten bu işi biliyordu benim
ufaklıkta kıpırdamalar baslamıstı bile elini gogsune koydugunu gordum
ve bir elinide benimkine attı cıldırıyordum dayanamayıp yanına sokuldum
ve opusmye basladık kulak memesini emerken kendinden gecti ayaga kalkıp
elbisesini asagı indirdi ve gelip kucagıma oturdu tekrar opusuyorduk
dudaklarımı bir vakum gb emiyordu sanki o beni sikiyordu :D sonra
elimden tutup yatak odasına goturdu ve beni yataga uzatıp soymaya
basladı bende kendime gelmistim bir anda onu altıma aldım ve her
tarafını bi guzel yaladım ama amının tadı hala damagımda ben yalarken
gozlerini kapatmıs basını bir saga ir sola sallıyordu zevk aldıgı her
halinden belliydi bir anda 69a gectik ya ben hayatımda bole yalayan bir
kadın gormedim sonra bana ayaga kalk dedi kalktım yeter artık sok sunu
dedi ve sikimi tutup beni kendine cekti amının ustune yerlestirdi hadi
dedi ama o kadar kolay degildi daha cok zevk almasını istedim ve sadece
surttum biraz sokmadım hiç beklemedigi bir anda yuklendim amı sıcacık
ve dardı zor geciyordu sanki bakire gbdi bacaklarını omzuna alıp sert
sert gidip geliyordum ve dahada hızlı diordu ama bunun daha hızlısı
yoktu kendimden gecmiştim o gun aklımıza gelen butun pozisyonları
denedik ve ben 4 saatte 6 kere bosaldım ama o hala istiyordu biraz
dinlenmek istedim ama ustume cıkıp gene yalamaya basladı dur dedim
erkegim sensin ve ilk defa sana gotten verecem dedi kalcalarını gozumun
onune getirdi dayanamadım tamam dedim sen yat dedi ole bir yalayısı ve
dil darbeleri vardıki aklımı basımdan aldı 7.ye
hazırdım artık ve biraz yumusattıktan sonra zorda olsa sokmayı
basarmıstım bu cok degişik bir zevkti iki dgişik pozisyon denedik
bosalmam 10 dk surdu agzına bosalmamı istedi bende ole yaptım ve
yorgunluktan yıkıldım resmen ama o gunu omrumce unutamam bana tekrar
goruscez dedi ve ben dusumu akıp giyinip cıktım arasıra gorusuyoruz ama
benim daha degişik daha farklı seylere ihtiyacım var ve yeni bayan
arkadaslar arıyorum ve bunu kendime iş edindim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.