2 azeri bayanla otobüste oynaştık

Selam Ben Murat 26 yaşındayım hikayeme başlamak istiyorum 2004 yılı askerden izine gelmiştim izinip bitip tekrar görev yerime dönmek için otobus biletimi aldım birda tertibim vardı beraber gidecektik. ve gitme günü gelip çattı biz vedalaşı otobüse bindik ve askerliğimiz ağrıda olduğu için azeri bayanlar çok var orda otobuste 2 tane azeri bayan gördüm ve arkadaşıma dedim bunlar iş gel bunları sikelim dedim arkadaşım korktu kabul etmedi bende asker olmanın cesareti ve abazalığında vermiş olduğu etki ile bayana işaret etmeler felan yaptım bayan biraz kabul etmez gibi oldu sonra otobüs mola verdi mola yerinde biz yemeklerimizi alıp oturduk bayanda yer bulamadı kalabalıktı bende işaret ettim buyurun oturun diye biraz çekindi ve yanımıza oturdu sohbet felan derkene bayana ben açıkça söyledim senle olmak istiyorum diye bayanda kabul etti ve otobüse bindik bayanı yanıma çağırdım gelmiyor bana molada yaparız diyor ama 20 cm kalktı olmaz şimdi sikmek istiyorum kabul etmedi o zaman sen kenara geç ben yanına gelecem dedim kabul etti otobüsün ışıkları bu arada kapandı ve kadının yanına vardım elleşme okşamalar başladı kadına dedim azına al oda burda olmaz bekle dedi kadının göğüsleriyle oynarkene şöför bizi yakaladı ve beni bir güzel dövdü ve birdaha olduğu taktirde seni atarım dedi buda bana ders oldu ama güzel bir macaraydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.