sok köküne kadar sok dedi


slm arkadaşlar size geçenki hikayemin devamini anlatmak istiyorum
sonuda başardim ve songülün arkadaşi sevgi çatir çatir siktim.karneler dağitildiktan sonra songül bana yil sonu partisi düzenliyeceklerini söyledi bende bunu duyunca baya bi sevindim çünkü aklimda sevgi vardi sikecektim onu hiç kaçari yoktu. ogün anlaştik ve ayrildik buluşmayeri olan bizim çamlik önüydü ve sevgide oraya gelecekti. ben bir yandanda sevgiyi nasil sikerim onun hesabini yapiyordum.neyse songülü beklerken songülden bir msj geldi msj da şöyle yaziyodu aşkim kanamam var ve ben gelemiyorum kasiklarim çok fena ağriyo dedi. ben bir yandan seviniyom. çünkü sevgiyle tek kalicaktim. neyse aradan fazla geçmeden sevgi geldi.söngülü sordu bende ona hastalanmiş gelemiyeceğini söyledim.oda söngülü arayip geçmiş olsun dedi. daha sonra ikimiz kaldik gidelim mi dedim oda ya beraber gitmemiz hiç yakişik almaz şimdi bizim kizlar laf yapar dedi. neden diye sorduğumda songül yok sevgilisini elinden almaya çalişiyor derler dedi.bende ne olacak ki oda katiyen olmaz dedi.bu arada sevgi bir giyinmiştiki sormayin saldirmamak için kendimi zor tutuyodum
neyse dedim ve çalikta biraz oturalim mi dedim oda biraz şaşirdi ama sonra kabul etti.tabi biz muhabbete koyulduk derken konu söngülü gteçen nasil siktiğim açildi.bana neden yaptiğimi sordu.bende istiyodum yaptim dedim.tabi hiç rahat dururmuyum açik kapi bulmuşum.hemen bende atladim seni görmediğimi sanma sende kendini okşuyordun dedim. dememle birden kipkirmizi oldu bende firsat bu firsat diyerek dudaklarina yapiştim ve sevgi bir anda beni itti bana ne yapiyorsun dedi bende seni istiyorum dedim oda olmaz sen benim arkadaşimin sevgilisisin dedi bende seni istiyorum ne olcalk dedim ve tekrar yapiştim ilk başta karşi koydu amam ben elimi amina bir attimki bir anda kendini bana birakti ve başladim sevgiyi yalamaya artik benimdi sevgiyi soyduk o fistik gibi vucudu ortaya çikmişti ben nasil böyle bir fistiği fark etmemiştim bir yandan dudaklarindan öperken biryandanda amini parmakliyordum ami sirilsiklam olmuştu artik bende dayanamiyodum ve 18cm lik yarrağimi çikarip sevginin ağzina verdim sevgi acemi olduğu için elinden geleni yapmaya çalişiyodu bende artik girmem lazimdi artik o hazineyi patlatmam lazimdi tam yerimi almiştim ki sevgi dur yapma ben bakireyim dedi ben şaşirdim bu kizi şimdiye kadar nasil patlatmamişlardi .neyse ben anlamam dedim burdan dönüş yok sevgi yapma ne olursun diye yalvarmaya başladi ve bende bir anda yüklendim ve artik içindeydim sevgi öyle bir çiğlik attiki birileri gelecek diye kortum ama gelen olmadi tabi ben git gel yapmaya devam ettim sevgi ise artik zevk doruklarina tirmanmiş kocacim sok köküne kadar sok demeye başladi ben ise hizlandikça hizlandim ve en sonunda sevgiyle beraber patladik ben içine patladim . daha sonra sevgi yi ters çevirip sevgiye seni götünden sikecem dedim sevgi olmaz orasi çok dar dedi ama ben dnlememdim. götdeliğini yalamaya başladim bir yandanda parmakliyordum artik baya genişlemişti götü bu arada yarrağimida sevgini azina verdim iyice kalksin diye en sonunda yerimi aldim ve yavaş yavaş sokmaya başladim zar zor kafasini sokabildim secgi ne olursun çikart diye yalvariyodu ben ise kafaya koymuştum. ve tek yüklenmeyle köküne kadar soktum bu sefer akillilik yapip sevgini ağzini kapattim o kadar bağirmaya çaliştiki gözlerinden yaş geldi ben ise git gele dedvam ediyodum ve en sonunda sevginin götünede patladim . sevgi bir kanarda oturmuş ağliyordu ben bunu nasil yaptim diye bende bişiy olmaz dedim ama bu olanlari sakin songlü anlatma dedim yoksa seni tüm okula siktiririm dedim adin orospuya çikr dedim ve oradan ayrildim. ama tadi damağimda kaldi sevgiyi bir daha sikmem lazimdi bunuda bir dahaki hikayemde anlaticam.BU ARADA KIZLAR EKLEYİN BEN SAKARYALIYIM HEPİNİZİ ÖPÜYORUM BYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.