Ablam değil artık fahişem

mrb okurlar size ablamla yaşadıklarımı anlatıcam unuversıte için başka sehırde ewde tek başıma kalıdum ablam da bni merak etıgınden yanımda kalmaya geldı ben 18 ablam19 yaşında ablam çok guzel 90 60 90 guzel bacaklı iri memeli taş gbi kadın onu bikere denıeze gitimizde çıplak gordum ve ilgim o anbaşladı ablam ewde bız bıze oldugmuzdan açık gıyınıodu bnde onu dıkızlıodum bı gun ona olan ilgimi fark ettı ve bnle konuştu utanmıyormusn ablana ne gozle bakıosun dedi abla gozumu senden alamıyorum bacakların çok guzel memelerını sıkmak istıyorum ablam gerçekten bni istıomusn ozamn gel bnle eleımden tutup odasına goturdu ve bi çarşafla elerımı baglıcanı soledı bnde kabul ettım alerımı bagladı karşımda soyundu bni çok azdırdı ve gelrek bni sikmek istıosun olemı dedi ve bi tane bitane wurdu ve bayılmısım uyandıgım da elerımden duvara baglı ayaklarım su dolu buyuk kabın içinde ve başımda kask gbi bişe wardı ablam geldı ve sana ole sey ler yapacamkı bana karşı tum duyguların azalıcak dedi ve aykalarımdan elektırık werdı bi sure sonra sıkıme bişe takmaya çalıştı debelenıodum kurtulmak istıdurık ama olmuyordu ve sıkıme takınca elektık verdi ve acıdan bayıldım uyandıgımda bni çozuyordu ve yeter mı die sordu bni o kadr çok yorgundumkı onla baş edemıyordum bni alıp bodrum katındakı bnm gogus izama gelen akvaryumun içine koydu ve içini su doldurdu elerımi arkadan ayaklarıma bagladı ve soyunup içıne girdı dudaktan delı gbi opuşuyorduk ama bn kurtulmak istıodum sonra bni batırıp batırıp çıkardı baglı oldugumdan hareket edemıyordum sonunda dalrak sıkımı amına gırdırdı ve bni amına boşlttı sonra suyun içinde bıraktı ve gitii nerdeyse bi gun suyun içinde kaldım bni gelıp almıcak burda olume terk ettını sandım ama bni gelıp çıkardı ve banyoya goturdu halım yoktu hala baglıydım hareket edemıyordum bni yıkadıktan sonra ayaklarımı çozdu ve bni alıp içerı goturdu elrımı de çozdu orda ve ustume çıkıp bidaha sevıstık bni sık die bagıryordu bnde onu alta alrak gotune soktum aletı oda çok acı çekıodu bi sure sonra aynı anda boşladık ve 10 dk boyunca opuştuk bni tekrar bni baglayıp sıkısecemızı soledı bn hayır dedim lutfen dedi bni istemıousun dedi istıyorum ama şimdi degıl zorla elerımı bagladı ve aykalarımı kolgun kenarına bagladı bi sure ayaklarını yalattı ve sıkımle oynamaya başladı bni tekrar boşlatmak istıodu ve boşlattı ve artık dayanamadım bayıldım uyandıgımda çıplaktım ve bni çozmuştu ve koltukta uzanıyordum ne oldu die sordum artık senn ablan degıl karınım dedi şok oldum ve bi yere gitmek istemedıgını hep yanında kalmamı birlıkte yaşamak istedıgını soledı nsl olur nıkah duşmez bize dedim oda ewlnmeyız ozamn birlıkte yşarız illa ewlenmekmı lazım soran lara ewlıyız deyız kardeş oldumuzu bilmezler dedi bnde brz duşundukten sonra oturdumuz ewi satıp başka ille taşındık kımlıklerımızı degiştırdık ve ailemızden kurtulduk ve çoçugumuz oldu suan çok mutlyuz ………

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.