Moruğun canı sik istemişti

slm ben 35 yaşında 12 yıllık evliyim kaynanam çok küçük yasta evlendiğinden aramızda 10 yaş var kaynanamı anlatırsam geniş kalçalı iri memeli etine dolgun bir kadındır kaynanamı birgün kadın hastalıklarına doktora götürdüm basuru varmış doktor ilaç yazıp yolladı otobüse bindik aksaraydan avcılara otobüs çok kalabalık olduğundan ayakta gitmek zorundaydık kaynanam önden bende arkasından bindin bir müddet sonra otobüs tıklım tıklım oldu iğne atsan yere düşmeyecek şekilde mecburen kaynanamla tek vücut olduk benimki yavas yavas kalkmaya basladı yaz olduğundan ince pantolonum vardı kaynanamda ise uzun geniş bir etek sikim kalktıkca kaynanamın götünü delecek gibi arasına giriyordu fakat kacacak yer yoktu kaynanamda bu durumdan hoşnut kalmış olmalıki oda bana dayanıyordu artık dayanacak halım kalmamıstı iyice yüklendim baktım ses seda yok yavaşça sikimi çıkarıp bu sefer öyle dayandım yine ses yoktu ellerimi yavasca kalcasına deyırdim bişey demedi okşamaya başladım artık resmen götünü okşuyodum oda kendini bırakmıştı sikimi etegini yavasca kaldırdım ve amına dayadım inanın suları bacaklarından akıyordu kafasını yerlestırdim ve 19 yarragı saldım içine kasıldı ama nafile gidip gelmeye basladım bir müddet sonra içne bosaldım oda rahatlamıstı ogünden sonra bunu sık sık tekrarlar olduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.