Ben Diyarbakırda memur olduğum dönemde hatice adında 20 yaşındaki bir kızla tanıştım.Bununla sık sık dışarıda buluşuyor sohbet ederdik.Laf lafı açtı grup sex anal sex konuları açıldı birşey bilmediği için ben kendisine anlatıyordum.o da heyecanlanmış olacak ki baktım zula yer arıyor bende bunu aldım eve götürdüm.Bununla burada da biraz sohbet ederken ben ellerimle işe koyulmuştum bile önce boynunu kulak memelerini ve yavaşça aşağılara inip göğüslerini okşuyordum ve diğer ellerimle de bacaklarını okşamaya başlamış ve bacak arasını amını pantolunun üzerinden okşuyordum.Sonra bunu ayağa kaldırıp dudaklarına yapıştım o arada da ellerimle bunun üstünü soymaya başladım pantolununu çıkardığımda haticenin önünde diz çöküp amını yalamaya başladım hatice iyice sulanmış zevkten inliyordu ben kalktım bu seferde o beni soyup önümde diz çöküp aletimi ağzına alıp yalamaya başladı öyle güzel yalıyordu ki ne söylesem yapıyordu sonra ben bunu ayağa kaldırıp kucağıma aldım ve doğruca yatak odasına geçtik küçücük kalçaları vardı nasıl sikecem diye kara kara düşünüyordum amını ve kalçalarını burada da doyasıya yaladıktan sonra mutfağa gidip zeytin yağı bir kaba koyp getirdim ben haticenin götünün deliğine ve kalçalarına bu yağı sürerken o da benim aleti yağlıyordu iyice yağladıktan sonra bunu önümde domalttım.Sikimin başını deliğe yasladım hafifçe bastırdım girecek gibi değildi delik daracıktı sonra durup birden yüklenerek sikimin kafasını içine sokmamla bunun çığlığı aynı anda evin içinde çınlamıştı.ben kasıklarından tutmuş sikimi çıkarmasını engelliyordum.Bunu kendime çekerek aletimin tamamını bunun arka deliğine yerleştirmiştim.Hatice yalvarıyor ne olur çıkar çok acıyor nefes alamıyorum desede ben aldırış etmiyordum.Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım ilk başlarda acıyla bağırsada sonra sonra inlemeye başlamıştı bile bende git gel git gel bunun arka deliğine büyük bir patlamayla boşalmıştım.Aleti haticenin arka deliğinden çıkarmadan öylece üzerine yattım.Aletim söndüğünde zaten arka deliğinden çıkmıştı.hatice yeter çok acıyor bi daha yapmayalım dedi bende ilk başlarda çok acır ama sonraları alıştığında çok büyük zevkler alacaksın bak deliği açmışken ve esnetmişken bir kaç kere daha yapalım senin için alışman için iyi olur dedim zoraki kabul ettirdim bunu ve o gün 4 defa daha haticeyi götünden siktim.Bu böyle 2 sene devam etti hafta 2 bazen 3 defa görüşür sürekli siktim haticeyi götünden şimdi ankara da bulunuyorum ve çok azdım yaşım 37 ve bir lolita arıyorum götünden sikmek için istekli olanların mesajlarını bekliyorum……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.