Farklı pozisyonlarda sikiş

slm ben tokat zile den tiger hikayem yakaşık 2 yıl önce ben 20 yaşındayken gerçekleşti. eski kz arkadaşımla ayrılmıştık 2 yıl aradan sonra tesadüfen karşılaştık memleket küçük olduğu için kimse kimseden kaçamaz:D nette ve daha sonra telde yeniden görüşmeye başlamıştık bana hala seni seviyorum keşke bi şansımız daha olsa dedi ve aklıma kötü şeyler soktu. ben fazla yüz vermiyordum ama arkadaş ısrarcıydı. bir gün ben evde uyrken kapı çaldı geç yattığım için saat öğlen saati idi evdekiler dedemlere gitmişti ben de uyanınca gidecektim vee karşımda eski sevgilim her şeyi göze almış cesaretini toplamış beni görmeye gelmiş içeri davet ettim ve başladık sohbete derken eskiler geçmiş hayaller sohbet derken dudak dudağa geldik ve amını pantolondan okşamaya başladım sanki benle sikişmeye gelmiş gibi davranıyordu. ayağa kaldırdım arkasına geçtim arkadan değdirirken bonundan öpüyodum yalıyodum o ara pantolonunun düğmesini açtım indirdim iç çamaşırı ile kaldı kocaman kalçaları muhteşem görünüyordu süt gibi bembeyazdı hiç güneş görmemiş sanki hemen olduğu yere domalttım ve pantolonumu indirdim benimkini kaldırdım hiç vakit kaybetmeden başını daracık göt deliğine dayadım bi kaç denemenin ardından alamadı ve farklı pozisyonlarda denedik yine olmadı. en son zevkten titrerken yeniden domalttım ve kazık gibi yarağımı o koca kötüne soktum yarağımın göt deliğini açışını hissettim resmen. sonra başladım gidip gelmeye 15-20 dakika farklı pozisyonlarda siktikden sonra yeniden domalttım ve başladığım yerde başladığım pozisyonda bitirmek istedim gel artık acıyo dedikçe ben daha da hırçınlaşıyor var gücümle gidip geliyordum ve en sonunda yarağımı içinden çıkardım sırtına patlamaya başladım ne kadar zevke geldiysem normalden fazla boşaldım sonra güzelce peçete ile amını götünü temizledim giydirdim yolladım evine. bi kaç hafta sonra yine msj attı ve bu sefer kendi evlerinde kendi yatağında yapmak istedi ben de gittim bi daha siktim o gün bu gündür görüşmüyoruz ne o aradı ne de ben. ya tatmin edemedim ya da pişman ettim ama biliyorum ilki bendim zile ve yakın çevresi turhal dan bayanlar güzel bi seks isterseniz kesikk@hotmail.com.tr ekleyin tanışalım konuşalım anlaşırsak sikişelim. gizlilik çinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.