Kütahyadanım adım haydar

slm ismim haydar kütahyalıyım ve 37 yaşındayım sizlere yaklaşık 3 ay önce başımdan gecen bi anımı anlatacagım.bacanagımın oglu zonguldak devrekte askerlik yapıyordu.bizde bacanakla yemin merasimi için devrege gitmeye karar yemin merasimi cuma gunuydu biz sahil boyu gezelim diye carşamba gece yola cıkmaya karar verdik.sabah akcakocaya vardık orada kahvaltı ettik.sonra eregliye gectik orada denize girdik sahilde piknik yaptık akşam karanlıgı oldu birazda zonguldakta gezelim diye yola cıktık zonguldaga vardımızda müthiş bi kalabalık vardı.arabayı durdurup sordum yoldan gecen genclere ne var burada diye.onlarda bugun festival var hadise konseri var dediler.dedim bacanaga hadiseyi canlı görelim hemde eglenmiş oluruz dedim .arabayı bi parka cektik bizde festival alanına gittik.ortalık mahşer yeri gibi cok kalabalıktı.aralardan gecerek öne dogru ilerlemeye başladık.zar zor öne yakın yerde bi yer bulduk.önce halk dansları ekibi cıktı.sonra yerel bi sanatcı cıktı sahneye onları dinledik.spiker az sonra hadise cıkacak dedi.ortalık hareketlendi.herkes öne dogru gelmek yer bulmak ist,iyordu yakından görmek için.bizim yanımıza dogru 3 tane bayan geldi.yaklaşık ama bizim boyunuz uzun oldugu için bayan bize sizin önunuze gecebilirmiyiz dedi.bende tabi dedim.neyse onumuze gectiler.benim önume teseturlu yaklaşık 27. yaşlarında.biri gecti.tabi aklımda bi art niyet yok.biraz sonra hadise cıktı sahneye ortalık biraz da hareketlendi.arkadan öne dogru yuklenmeler oldu.ben önumdeki bayana yapıştım neredeyse.hadise şarkı söyluyor oradakiler eşlik ediyo dans ediyo.benim önumdeki bayanda.dan ediyo kalcasını saga sola sallamaya başladı.ben ona yapışık vaziyette oldum için.benimki uyanmaya başladı.serteldi.ben kız şimdi farkeder bişey söyler yabancı bi memleketteyiz.rezil oluruz başımız belaya girer diye geri cekildim.araya mesafe bıraktım.ama kız yine geldi yapıştı önume kalcasını sallıyor.benimki hepten kazık gibi oldu.kız kendini geriye dogru iyice yasladı.nefesim onun boynuna geliyor.iiyice tahrik oldum.ama bişey yapmaya cesaret edemiyorum.hadise 3 şarkısını söylemeye başladı kız iice coştu.o bi ara bi el önumu kurcalıyo.kalabalık ve cok sıkışık oldugu için kimin eli göremiyorm.fermuarımı actı eline içine soktu başladı okşamaya.o okşadıkca ben tahrik oluyorum.cesaret alıp elinden tuttum.ada benim elimi tuutu.önumdeki kızın eliymiş.baktım kız istekli bende kızın kalcasını okşamaya baişlaım.kız kalcasını okşadıkxca dahada cok kıvırtmaya başladı sonra bi elimle belinde tuutum didiger elimi kazagının altından soktum.göguslerini okşamaya başladım kız okşadıkca kendinden geciyo başını geriye atıyo kendini daha cok yaslıyo.sonra elimi eteginin içine soktum kilotununun içinde amını okşamaya başladım amı sulanmış vıcık vıcık olmuş:amını avuçluyorum parmagımı sokuyorum içine okşuyorum amını kızın sesi soluması degişmöeye başladı iyice tahrik olmuştum.bende artık her ne olursa olsun bu kızı sikmeliydim.amından suları alıp göt deline surmeye başladım.amının suyundan göt delide vıcık vıcık olmuştu bu arada kızda eliyle sikimi sıvazlıyo göt delini pamagımı yavaş yavaş sokarak genişletmeye başladım.iki parmagımda rahat giriyodu kızın kulana egildim.tukrukle sikimi dedim.kız agzından tukrukleri aldı sikime surmeye başladı sikimde kayganlaşmıştı.dedim hafif bacaklarını arala kuz araladı biraz öne dogru egildi.ben sikimi göt deline dayadım hafif hafif sokmaya başladım.biraz soz giriyordu yuklenip kızın bagırmasını istemedimden yavaşca sokmaya başladım yarısı girdi kız kalcasını saga sola sallıyo birden geriye yullendi içine girmişti hepside kız bu sefer ileri geri oynamaya başladı elimle kızın amını okşuyorum.biyandanda sikiyorum kızı kız zevkten iniltiyle karışık sesler cıkarmaya başladı artık gelmek uzereydim.kızın beline sarılldım kızı hareket etirmeye başladım.kız hareket ettirdikce hızlandı ve içine boşaldım.sikimi içinden cıkardım.kız hemen tuttu yine sanki bida yap der gibiydi.kız bi muddet okşadı yine serteldi benimki.hadise bu arada şarkıları söyluyo ama ben şarkı flan duymuyordum.kızla ugraşmaktan.içimden bu seferde amından girmek geldi ama nasıl yapcektim.kızadedimki.parmaklarının ustune bas, kız bastı hafif domaltım.kızın amının içine soktum ama tam girmiyo kız yaslanıyo geri ben yukleniyorum ama sadece 5 santimi girdi.gidip geliyorum ucu girdi için kız hepsini almak istiyo.eliyle içinden cıkardı tekrar göt deline soktu ben yuklendim sıcacık göt delini yine soktum.bi elimle kızın amın bi elimle kızın memelerini okşuyorum kız ileri geri gidiyor.orada resmen sevişiyoduk.da yeni boşaldım için busefer 10 dakikaya yakın gidip geldim.kızın arkadında.tam gelmek uzereydimki kız eliyle sikimi tuttu biraz öne egildi.amına soktu.offf sıcacık yanıyodu bu sefer biraz da fazla girmişti.titriyerek için boşaldım.sikimi cıkardım.içinden.bu arada hadise son şarkısını söyluyodu.kız toparlandı.elimi tuttu geriye döndu yurumeye başladı.kalabalıktan cıktık.kız evde devam edelim dedi ben zonguldagın yabancısı oldumu yalnız olmadımı asker ziyaretine geldimizi bacanakla beraber oldumuzu söyledim .oda olsun kocam işte dedi neyse bacanagı aradım tlfnla o gurultuden duymuyo sonra duydu cıkışa geldi.ona durumu anlatıım.o dedi ben buralarda gezerim sen git olmazsa ben seni beklerim dedi. bindik.garaja gidip arabayı aldık bindik arabaya kız daha arabada başladı sikimi kurcalamaya.o tari etti evin oraya vardık.4 katlı bi ev 3 katına girdik.cıktık yukarı eve girdik kız daha girer girmez öpüşmeye başladı.epey öpüştük.sonra o soyundu bende soyundum beraber banyoya girdik.orada seviştik sonra cıktık odada seviştik.saat 5 e kadar 3 kez daha her pozisyonda siktim.kızı sonra bacanak tlfn etti.toparlandım kız kahvaltı hazırldı yedik beraber ve ben zar zor kızdan ayrıldı birbirimizin tlfn nolarını aldık vedalaştık ayrıldık hala yabancı bi memlekette böle bi iş yaptım için kendime şaşıyorum.kutahyada olsa asla yapamaz bi kadının evine girmeye cesaret edemezdim.kızla hala tlfda konuşuyoruz.ilk fırsatta gidecegim zonguldaga.işte benim hayatım boyunca yaptıgım ve bida ala yapmaya cesaret edemicem anım bu.hoşca kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.