Yolda giderken siktim


Daha önceki hikayelerimden artık beni tanımış olacağınızı düşünerek yine birebir yaşamış olduğum heyecan dolu hikayemi anlatmaya geçiyorum.
Nette devamlı takıldığım bir siteden tanışmıştık Serapla. İlk bir kaç ay iki arkadaş gibi sohbet etmiş, cinsel konulara hiç girmemiştik.Bir ara iş dolayısıyla başka bir şehre gitmem gerkiyordu. Yaklaşık 3 ay boyunca bu şehirde kaldım.Haftasonları İstanbula gelip pazar akşamı dönüyordum.Bu süre zarfında da Serapla muhabbetimiz devam etti.
Bir gün yine sohbet ederken,samimiyetimize istinaden “Serap ben çok azdım,rahatlamaya ihtiyacım var” diyiverdim. Serap’ta “Ben de öyleyim,iş yerinde utanmasam siktireceğim kendimi” demez mi! Bunu üzerine muhabbetimiz sekse kayıverdi bir anda. Bana, gel beni al sevişelim teklifinde bulundu. Fakat ben şehir dışındaydım ve bunun mümküm olmadığını söyledim.İkimizde bu duruma üzüldük ama yapacak bir şey yoktu.O günden sonra muhabbetimiz sek ağırlıklı hatta msn de birbirimizi boşaltmaya kadar sürdü.Serapı çok arzuluyordum ama bir türlü buluşma fırsatımız olmadı.
Serap bana bir gün öyle bir güzel haber verdi ki! Serabın bulunduğum şehre 1 haftalığına iş amaçlı geleceğini duyduğumda çok sevindim. Hatta benim haftasonu için gelip daha sonra döneceğim pazar gününe 2 kişik yer aldım.Serapla birlikte gidecektik.Bu çok güzel bir yolculuk olacaktı.Birlikte 1 hafta aynı şehirde olma fikride bize bol bol buluşma zamanı veriyordu.
Yolculuk saati geldi çattı.Ben otogardan bindim otobüse.Serapta başka bir tesisten bindi.Yüzyüze ilk görüşmemişti ve ikimizde çok heycanlıydık.Ama zamanı iyi değerlendirmek adına başladık koyu bir sohbete.Zaman hızla akıp mola vakti gelip çatmıştı.Molada birlikte çay içip tekrar otobüsteki yerimizi aldık.Hava artık karardığından daha rahat hareket etme imkanımızda vardı.Yanımızda oturanların uykuya daldığından emin olunca Serapa usul yanaşarak bacaklarını okşamaya başladım.Serapta benim harekete geçmemi beklermiş gibi dudaklarıma yapışım somurmaya başladı.Elimle bacaklarını okşaya okşaya kilotuna kadar geldim ve elimi daldırdığımda serabın çoktan ıslandığını anladım.Amını okşamaya,parmaklamaya başlamamla serabın yüz ifadesini görmek bana müthüş keyif verdi.Ama aldığı zevkten dolayı çıkardığı sesler bizim için tehlikeli olduğundan hemen dudaklarına yapıştım ve onu doruğa çıkarmak için daha da hızlandım.Serap kasılıyor,dudaklarımı ısırıyor aldığı zevkin coşkusuyla adeta uçuyordu.Bu arada yakalanma riski de işi daha heycanlı kılıyordu.Elim serabın amını okşaya okşaya serabın zevk sularından sırılsıklam olmuş,serap ise kendinden geçmiş aldığı zevkin tadını çıkarıyordu.Benim sikim ise kazık gibi olmuş,patlama noktasına gelmişti.
Bu şekilde bayağ devam ettik ve serap kasıla kasıla doruğa ulaşarak rahatladı.Kendine geldiğinde hemen sikime sarıldı ama ben iştahını yarına saklamasını söyleyerek engel oldum.Otobüste fazzlasıyla riske girmiştik ve devam edersek yakalanma ihtimalimiz yüksekti.Yolculuğun geri kalanını birbirimize sarılıp uyuyarak geçirdik.Serapla yaşadığımız müthiş anların devamını daha sonra yazacağım.Beni takip edin.Sabırsızlananlara hikayelerimi önceden öğrenme imkanı verebilirim.Bu dediğim bayanlar için geçerli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.