18 yaşındayım

Merhaba ben 18 Yaşında Bir Gencim Bir Pazar günüydü Dışarıda Arkadaşlarla Takılıyorduk.Benim Canım Sıkıldı ve eve döndüm Kapıyı ablam açtı aslında evde olduğunu bilmyordum içeri bi girdim 4 arkadaşı vardı dördüde incecik 3 ü mini etekli digeride dar bi pantolon giymişti Hepsi 20 21 Yaşlarında içeri girer girmez benim gözlerim Fal taşı gibi açıldı Sikimde kazık gibi oldu hemen arkamı döndüm görmesinler diye biri gördü galiba içeri gittim bilgisayara oturdum 25 dakika olmadı ablam geldi çok Acil bir işim çıktı 2 saate gelecem arkadaşlarım içerde oturusun dedi ve gitti.10 Dakika geçti veya geçmedi ablamın arkadaşları yanıma geldi.Beni Sikim Yine dimdik oldu ama bilgisayar masasına yapışmıştım belli olmuyodu hepsi gülümseyerek yanıma yaklaştı bir tanesi beni tekerlekli olan bilgisayar sandalyesi ile masadan uzaklaştırdı.ve bana dogru egilerek dudagıma bir öpücük kondurdu benim sikim nerdeyse şortu delecekti kızlar Tişortlerini ve sütlerini çıkardılar hepsinin Memesi orta büyüklüktü muhşemdi yanımda olan üstüme bir oturdu o anda zevkten uçuyordum.bir süre beni öptükten sonra aşağı indi şortumu indirdi ve 4 dü birlikte yalamaya başladı.Sonra mini etek ve pantolonlarını çıkardılar Amlarına hiç dokunulmamış gibiydi.Ben ayağa kaltım dördünüde koltuğa oturttum sikimi amcıgına yaklaştırdım ve anide soktum öle bir bagırdıki geçerip çıkarmaya başladım digerileride duruyodu sıra sıra hepsine soktum.sonra sert girmeye başladım 1 tanesi resmen zevkten fışkırdı bir tanesi önüme kolduga dogru domaltı digeride altına geçip oturdu bi onun amına bi giderinin götüne veriyodum digerlerleride sikimi bekliyodu yalamak için ikisini sikerken içine boşladım digerlerinde götünde sikerken çıkartım dışarı boşaldım doymayıp bir posta daha istediler sıra sıra siktim hepsi yere yattı bende 31 çekerek hepsinin üzerine boşaldım sonra etrafı temizledik bişey olmamış gibi işemize baktık ablam geldi konuştular sohbrt ettiler gittiler bidahada hiç görmedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.