ablamın killi amini izledim

Selam.mine ablamin arkadaşi çok güzel büyük memeli büyük götli seksi kiz.gece sadece 2miz maç izliyorduk.biden minenin sütyenini gördüm.sonra 1 kaç hereketle meme uçlarini gördüm.gol oldu mine gol diye firlayinca büyük göti salandi benim yaragim taş gibi oldu. maç bitti.mine ben duş alijam dedi ve girdi.bende onu dikizledim mine ilk tişörtini ve şortumu çikardi sonra sütyenini ve kilotunu çikardi.minenin azdirijı memelerini,göti ve killi amini izledim.sonra ablamin yaninda uyudu.sabah annem babam işe ablam liseye. gitdiler.ben ablamin odasina vardim.mine mini geceligile uyuyordu.ben yavaşca geceligi yukariya kaldirdim.çok güzel kalçalarini gördüm ve elimi gezdirdim.sonra yine yukariya çekdim 20lik göti gördüm kilotunu x aşaya çekdim ve büyük götini yalaya yalaya öptüm.bianda mine kaldi ve napiyorsun kaan dedi bende seni çok istiyorum senin götüne seksi memelerine aşikim seni sikmeden yaşamayam dedım mine öylemi dedi ve yaragima yapişdi sonra siril siklam sikişdik ben4kere boşaldim sanirim 1saat sikişdik sonra mine eve gitmeliyim dedi gitdi… YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.