Yavaş yavaş göbeğimden kukuma indi


Adım Tuğba. Çok küçük yaşlarımdan beri İstanbulda yaşayan ve Lezbiyenliğini de yine küçük yaşlarda fark etmiş biriyim. Şu anda 26 yaşındayım. Benimle birlikte olma şansına erişenler oldukça güzel, seksi ve tam bir kadın olduğumu söylerler. İtiraf etmeliyim ki öyleyim ve pasif bir lezbiyen olarak pek çok kadını, hatta genç kızları, lolitaları kendime aşık ettim. Ve sadece kadınlarla birlikte olurum. Benim erkeklerim, kocalarım, bana sahip olabilecekler yalnız kadın olabilir. Sizlere tüm yaşadıklarımı, aşklarımı anlatacağım. Dediğim gibi eğilimimi küçük yaşlarda fark ettim. Biz o zamanlar küçük bir semtte oturuyorduk. Hani şu herkesin birbirini tanıdığı, yardımcı olduğu, kadınların günler yaptığı, iç içe yaşanan semtler. Çocukluktan genç kızlığa adım attığım yıllarda annem pek rahat vermiyordu. Okuldan eve evden okula monoton bir yaşamım vardı. Gittikçe güzelleşiyordum. Belim inceldi, göğüslerim irildi, kalçalarım biraz yukarı kalktı, birazda yana doğru genişledi. Benden hoşlananlar vardı, ama ortam gereği yanıma hiç yaklaşamadılar. Henüz ****-1 de olduğum için kız arkadaşlarım bile bize gelemiyor ben de onlara gidemiyordum. Bu durumda bana bir
tek annemin arkadaşları ve komşu kızlarla iletişim kalıyordu. Ama annemin günlerini seviyordum. Orada tüm kadınlar her şeyden hatta seksten bile bahseder rahat tavırlar takınırlardı. Bizim komşumuz ve annemin arkadaşların biri de Necla ablaydı. Bana Tubiş derdi. Onu çok severdim. aslında .
tam bir Fahriye ablaydı. Duldu ve seksi giyinirdi. kadın gibi bir kadındı. İri kalçalarını sallaya sallaya yürürdü. Yeterli irilikteki dolgun göğüsleri de hareketsi durmaz sanki açık elbiselerinden fırlayacakmış gibi zıplardı. Tüm esnaf ona aşıktı ama kimseye yüz vermezdi. Hep haber
yollayıp isteseler de kabul etmezdi. Ama tabi o zaman benim .
için bir anlamı yoktu. Bir gün annemlerin gün sırası Necla abladaydı. Benden iki yaş büyük komşu kızı Ayşe ile yardım için erken gitmiştik. Necla abla bir ara Ayşeyi çağırdı. Ben
de merak ettim bir kaç dakika sonra odaya yöneldim. O anda Necla ablanın ayşenin sırtını duvara yasladığını ve elleriyle göğüslerini avuçlayıp
sıktığını gördüm. Sonra ayşenin kalçalarını sıktı. Ayşe kesik bir biçimde inledi. Hiçbir anlam veremiyordum. Ben odaya girerken ikiside fark etmedi. Sonra Necla Abla bir çırpıda ayşenin eteğini sıyırdı ve donunu aşağı çekti. Tam kafasını ayşenin kukusuna götürüyordu ki beni fark
ettiler. O anda Ayşe afalladı biraz önce heyecandan titreyen vücudu taş kesildi. Ama Necla abla toparlandı ve Ayşe nin kilodunu
çıkarıp çekmecesinden yeni dantelli bir külot verdi Ayşe de kılsız kukusu ortada kilodu giydi. Necla Abla benim ne kadarını gördüğümü bilmediği için iç çamaşırı deniyoruz sende istermizin dedi. Ben hayır deyip çıktım. Belli etmiyordum ama etkilenmiştim. Belki de hayatımda ilk
defa cinsel heyecan yaşıyordum. Evet Necla ablaya artık eskisi gibi bakmıyordum. Sanırım o da beni artık daha başka görüyordu. O
gün pek bir şey olmadı. Diğer kadınlar bana sen iyice serpildin, fıstık gibisin diyorlardı. Necla Abla da beni daha farklı
süzüyordu. Hatta mutfak bir kaç kere kalçalarıma sürtündü. Kız bunlar ne kadar güzel böyle dedi. Sonra giderken bana sarıldı. Güzelce öptü popoma bir şaplak yapıştırdı. O gece erken yattım ve yatağımda, olanları düşündüm. Ertesi gün Cumartesiydi. Necla abla beni çağırdı.
Temizliğe yardım edecektim. Üstünü değiş kirlenmesin dedi odasına gittik bana kısa eteklikli bir elbise verdi. Hadi değiş dedi ve kendi üstünü çıkardı. Bir anda don sutyen kalmıştı. Onu öyle görünce afalladım. Bana kız zilli sende yok mu bunlar dedi. Beğendin mi diye sordu. Güzel diyebildim. Aman zaten sutyenle rahat olmuyor hem sende hepsini gör dedi. Göğüsleri inanılmazdı. Yanımdan geçerken omzuma çarptı teki. Sonra dur yardım edeyim dedi. Nasıl olduğunu anlamadan donumla kalmıştım. Göğüslerime ellerini attı kız bunlar da güzelmiş dedi. Utandım kollarımla sakladım. Güldü ne utangaçsın dedi. Kalçalarımı şöyle bir elledi. Kızardığımı görünce bıraktı. Hadi giyin dedi. Temizlik boyunca beni kesti. Bittiğinde üstümüzü değiştirmek için yine odaya gittik ki ter su içindeydik.bir anda soyundu, kilodunu da çıkarttı attı. Çok az
kıl vardı ama harika bir kukusu vardı. İstersen sende gel dedi. Ben senden sonra dedim. Ama artık bu kadının beni ellemesini öpmesini ister hale gelmiştim. Bacak aram alev almış gibiydi. Kurulanıp çıktı. Sıra bendeydi. Hızlıca duş aldım ama beni röntgenlediğinden emindim. Çıktığımda hala çırılçıplaktı. Üşendim dedi. İyi kurulanmamışsın deyip. Havlumu çekip aldı. Artık utanacak bir şey yoktu. Çünkü her şeyi görmüştü. Güzelce sırtımı ve bacaklarımı kuruladı. Sen dedi ne güzel bir kızsın ama seni daha seksi yapabiliriz. İç çamaşırı çekmecesinden
bir sürü don, sutyen, çorap ve büsytiyer çıkarttı. Çoğu transparandı. Ben pamukludan başka bir şey hiç giymemiştim. Beyaz bir dantelli küçücük yarı tanga bir külot ve yine dantelli bir sutyenli gecelik giydirdi. Artık elleri vücudumda serbestçe dolaşıyordu. Tepki veremiyordum. Bir anda beni kendine çekti. Kucağına oturdum beni dudaklarımdan öpüyordu.Elleri kalçalarımdan göğüslerime geçti. Bir anda benim iki katım olan bu kadının kucağında seks oyuncağı olmuştum. Beni zarifçe yatağa yatırdı.Geceliği çıkarttı bir göğüslerimi emiyor bir beni öpüyordu. Artık kendimi ona ait hissediyordum. Yavaş yavaş göbeğimden kukuma indi. Sertçe kilodumu çekti çıkarttı. Tüysüz şeftalimi yalamaya başladı. Aman *****ım neler oluyordu. Zevkten kendimden geçiyordum. Kısa sürede sarsılarak ilk defa boşaldım. Bitkindim ve üzerimde diri bir kadın beni ve göğüslerimi öpüyordu. Kendi eli de kukusunu
karıştırıyordu. Bir inlemeyle yanım yığıldı. Küçük bir öpücük daha kondurdu. Ve ” Tuğbişim beni bitirdin, artık sen benim kadınımsın, ben
de senin kocanım” dedi. Bu cümle hayatımda duyduğum en büyük zevkten sonra geldiği için bana bin kat daha zevk verdi.
Ona sıkıca sarıldım ve “her an senin olmak istiyorum kocacığım” dedim. Dudaklarımız birleşti ve sarmaş dolaş uyuya kaldık. Hayatımın gidişatı da tercihlerim de bu olay sonrası değişti. Ve pek çok kadın benim kocam oldu. Eve döndüğümde annem neyin var diye
sordu. Bir anda telaşlandım kadınca bir hisle birşeyler anlayabilirdi. Neyim var ki dedim ve aynaya baktım. Temizlikte yoruldum dedim ama
annem haklıydı yüzüm bir değişikti. İlk orgazmın etkisiydi. Sanki yüzüm daha kırmızıydı, gözlerim daha farklı bir ifadedeydi. Hemen odama gidip yattım. Yorganın altında olanları düşündüm. Ve olacakları. Artık farklı bir yerdeydim. Bir kadının kadını olmuştum. Aşk bu muydu, ya sex? Ama ben zevkten başka birşey anlayamamıştım. O halde Necla benim ilk aşkım mıydı? O bana aşık olmuş muydu? Herhalde artık
Neclayla hep sevişecektik. Peki ama annem ya anlarsa, ya başkaları duyarsa? O zaman mahvolurdum. Ya başka kadınlar, kızlar? Arkadaşlarımla ilişkilerim? Ve daha bir çok soru… Gözü açılmamış bir kız bir anda lezbiyen ilişki yaşarsa işte böyle sudan çıkmış balığa döner. .
İlk cevabım herkes kadın-erkek ilişkisi yaşıyorsa bu normal değil oldu. Ama kendimi çok mutlu hissediyordum. Bütün gece böyle soru cevapla
geçti. Sabah kalktığımda ise herşey daha çok netti. Ve bugün Neclaya mutlaka uğranacaktı. Sabahçıydım. Okuldan sonra eve çantamı bırakıp anneme Necla Ablaya gidiyorum dedim. Binadan içeri girdim bir anda kendimi .
ona beğendirme içgüdüsüyle eteğimi belimden kıvırıp kısalttım. Kısa **** eteği hep bizim okuldaki çocukların hoşuna giderdi. Eğer Necla benim kocamsa onunda hoşuna gitmeliydi. Daire kapısını çaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.