Götüme o sıcacık menilerini boşalttı

merhaba ben burcu daha öncede yazmıştım şimdi devamını yazmak istedim.benim götüm yarraga alışmıştı artık.annemin arkadaşı geldi misafirlige.kadirle sikişemiyorduk ben cok azmıştım bir gün annem misafiri alıp iş yerine götürdü ve ben kadire telefon actım kadir hemen geldi gelir gelmezde öpüşmeye başladık vakit kaybetmeden yataga attık kendimizi ben kadirin koca yarragını yalıyordum kadir saclarımdan tutmuş kafamı yarragına bastırıyordu bogazımın icine kadar sokup cıkarıyordu o an allahım ne güzel yarrak iyiki sikişmeye başlamışım diye düşünmeden edemedim.kadir beni kucakladıgı gibi yataga yatırdı hemen götümü ve daha yarrak yememiş amımı yalamaya başladı okadar şehvetle yalıyorduki kendimden gectim yalarken boşaldım.kadir beni yüz üstü yatırdı ve arkama gecip koca yarragını bir seferde götüme sokuverdi sokarken canım acıdıgı icin bir cıglık attım ama sonra alışınca daha hızlı sik beni aşkım diye cıglık atıyordum.bir müddet beni bu pozisyonda siktikten sonra onu yatırdım ve üzerine cıktım bu sefer ben hoplamaya başladım okadar hızlı hopluyordumki inanamassınız.kadir bu sefer bacaklarımı omzuna almış beni o pozisyonda sikmeye başladı bu pozisyonu cok seviyordum sanki taşşaklerıda içime giriyordu.kadir dayanımıyorum aşkım ben boşalıyorum demeye başladı biraz dur beraber diye inlemeler içinde söyleniyordum ve ikimizde öyle bir organzım oldukki sanki içimdeki bütün sıvıyı cekmişti.elimin ayagımın cekildigini hissettim.kadir yanıma uzandı ve bana aşkım artık amındanda sikmek istiyorum ne dersin dedi.bende olur aşkım sen nasıl istersen öyle sik beni dedim.kadir hemen yarragını agzıma verdi yalayarak yarragı yine taş gibi oldu ve beni yatırıp arama girdiamım zaten zevkten sırıl sıklamdıyarragını amıma bastırmaya başladı dar oldugundan canım yanıyordu bir andurdu ve birden kökledi cıglık attım yarragını tamamını amıma sokmuştu biraz durdu ve yavaş yavaş pompalamaya başladı gercekten amıma giren yarragın zevki bir başkaydı daha 2 dakika olmadan boşalı verdi.kadirse dur durak bilmiyor habire pompalıyordu.backlarımı tutup karnıma dogru bastırdı ve yarragını tekrar soktu ne müthiş bir zevkti her vuruşunda taşşakları göt deligimi tokatlıyordu kendimden gecmişim sanki koca bir şişe içki işmiş gibibeni siktikce uyuşuyor ve bu anın bitmemsi icin yalvarıyordum.bir anda kapı caldı.korkuyla hemen kalktık ve ben kapıya koştum kadirse giyinip salona gecti.geleln annemin misafiriydi bana hastmısın diye sordu bende yok degilim dedim içeri girince suratı degişti sanki kadirin beni siktigini anlamış gibiydi.ne oluyor burda diye bir soru cıktı biz şaşkınlıkla ne cevap verecegimizi şaşırdık.yok bişi ne olacak dedik.bir an kadirin önüne baktım ve önü ıslaktı.kadın mutfaga gitti ve bende ardından sucluluk hisi oluştu bende.kadın bana siz bir yaramazlık yapıyordunuz degilmi dedi birşey diyemedim.bana o annenin kocası sakın dedi.yok öyle bişey nerden cıkarıyorsun dedim belli dudakların kıpkırmızı ve kadirin önü ıslak işeyecek hali yokya dedi.aptallaştım ve birşey demeden cıktım.kadire işaretle yandık dedim.kadir hemen kalktı ve mutfaga gitti kadınla birşeyler konuşuyordu.sonra kadir elinde rakı bardagı ile içeri girdi ve bana bakıyordu anlamamıştım neler oldugunu.sonra kadın geldi onunda elinde yarı kadehi vardı birlikte içmeye başladılar kadın kadire sulanıyor onu arada bir okşuyordu.bana sen odana gitsene dedi ben kalktım ve odama gittim catlıyordum meraktan neler oluyor diye yavaşca salonun kapısana gittim iceri caktırmadan baktıgımda kadın kadirin yarragını yalıyordu.beynimden kaynar sular döküldü orospu fırsat bilmiş kadiri kendini siktirecekti o an kadını öldürmek geldi içimden ama işin ucunda annem vardı.hemen içeri gittim ve aglamaya başladım.bir süre sonra kadının sevk cıglıkları geliyordu sanki nispet yapıyordu orospu.dayanamadım ve salona gittim kadın kadirin üstüne cıkmış hopluyordu biraz önce benim yadigim o müthiş yaragın sefasını sürüyordu.bir saat kadar sikiştiler ve orospu kalktı ve benim yanıma geldi agzı kulaklarına degiyor pis pis sırıtıp duruyordu ve bana haklısın bu yarrak sadece annene bırakılmaz bende burdan gidinceye kadar yararlancam dedi.akşam annem geldi ortalık sessizdi kimse konuşmuyordu bir an nanem ne oluyor hayırdır niye konuşmuyorsunuz dedi.kadir hemen işte bu gün cok yoruldum ondan erken yatmam lazım dedi ve gitti.tabi cok yorulmuştu bu gün hem beni hem kadını sikmişti.ertesi gün kadi rerkenden işe gitti kadınla ben baş başa kaldık ve bana soru sormaya başladı önce kim asıldı diye bende kadiri cok seviyorum ben baştan cıkardım dedim.evet sende agzının tadını biliyorsun küçük orospu dedi.bende san sanki bilmiyorsun hemen nasılda yapıştın koca yarraga dedim.kadın gercekten kaşardı utanmadan kadir gelince birde üçlü yapalımmı dedi bende iğrencsin hayır dedim gülmeye başladı utandınmı yoksa orospu dedi.akşam olmuştu ve kadir geldi kadın hemen kapıdan girer girmez kadirin yarragına yapıştı benden bile cekinmiyordu artık ikimizde şaşkın şaşkın kadirle bir birimize bakıyorduk yarragı okadar iştahla yalıyorduki canım cekti.bende dudaklarına yapıştım kadir masum bir cocuk gibi hiç sesi cıkmıyor biz ne yaparsak uymaya calışıyordu üçümüz yatag girdik kadirin yarragını bir kadın bir ben yalıyorduk kadiri yüz üstü yatırdık ve ben yaragının üstüne oturdum git gele başadım ve bir yandanda kadın memelerimi ve dudaklarımdan öpmeye başladı anlatılmaz bir haz yaşıyordum sonra ben kalktım ve kadın oturdu üzerinde zıpladıkca kafasını bir oyana bir buyana sallıyor cıglılar atıyordubir süre sonra kadir kadının amına boşaldı kıskandım neden onun içine boşlmıştı.ben kadire götümden sikmeni istiyorum ve döllerini orada hissetmek istedigimi söyledim.kadın hemen atladı daha önce götten hic sikişmedim tatmak isterim dedi ben kadirin kulagına hadi aşkım dagıt onun götünüki bizi bir müddet rahat bıraksın dedim.kadir kadını götünü yalamaya başladı bir yandanda parmagını sokuyordu ve sonra yarragını kadının götüne dayadı ve birden hepsini soku verdi kadın öyle bir cıglık attıki sanki öldürüyorlardı onu kadir hızlı hızlı pompalamaya başladı kadın sanırsam acıdan bayıldı sonra kadir yarragını ondan cıkarıp benim götüme soktu ben cıglıklar atıyor daha cok sok daha hızlı erkegim diye cıglıklar atıyor yılan gibi kıvrım kıvrım oluyordum. kadir pompaladıktan bir müddet sonra götüme o sıcacık menilerini boşalttı.sonra kadına baktıgımızda kadının götü resmen kesilmiş gibi durmadan kanıyordu gercekten parcalamıştı götünü.kadını banyoya götürdük suyun altına soktuk ve kadın kendine geldi aglıyordu cok canım yanıyor diyordu kadir dön bir kezdaha sokayım girdikce alışırsın bak deyip beni domaltıp yarragını götüme soktu onun gözü önünde benim götümü parcalıyordu izlenerek sikişmek dahada tahrik etmişti beni cıglık atarak boşaldım.kadın tekrar domaldı ama hareketleri cok yavaştı acısı yüzünden okunuyordu kadir yine götüne abandı kadır cıglık atıyor durmasını istiyordu ama kadir durmadan pompalıyordu.sonra cıkarıp agzıma verdi döllerini bu sefer agzıma boşalttı.kadını odaya götürüp yatırdık bizlerde giyinip salona gectik 1 saat sonra annem geldi.arkadaşını sordu bizde uyuyor her halde dedik.yanına gittigimizde anem nesi oldugunu sordu kadında basurum azdı canım yanıyo ondan yatıyorum dedi.gerisi sonra uykum geldi.kalkınca akşam sikişecegim dinlenmem lazım bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.