Am okşama hikayesi


merhaba arkadaşlar ben antalyadan alper ilk olayımı gecen gun yazdım bu da benım 2.ci olayım ve gercekten bu anlattıklarım doğru, cunku antaluya gıbı bı sehırde kızların bol oldugu bı yer ve yakışıklı olunca sex doğal olarak yasıyosunuz. neyse ben hikayemi anlatım...
ben okuyorum unıversıte, lisede okuyan yenı tanıstıgım bı kız.. ilk 1 ay sohbetım konustuktan sonra çıkmaya başladım tabı bunun en yakın 2 tane daha arkadaşları var isimlerini dilber ve lale olarak soluyorum cunku gercek ismini sölersem onların gızlılığı kalmaz.. neyse sevgılım mezunıyet gecelerının oldunu o gece sabaha kadar dışlarda olacamızı söledı ve en yakın arkadaşı dilber bizle olcanı soledı okey dedım.
mezunıyet gunu geldı akşam kutladıktan sonra sahile beah parka gıdıp dıskoda eğlendık sonra gece 2 gıbı eve geldık.. ben sevgılıme burda yatacamızı söledım, dilberrınde yatağını gosterdım ve dedim kı rahat edemezsen gel bızım yanımızda yat ben burda yatarım dedım. guldu ve bısı olmaz dedı eğer rahat edemezsem gelırım dedı ..
neyse bız yataklarımıza gectık sevgılımle opusmeye başladık sevgılımın ustunde sadece tangası vardı cunku gıyecek bıse getırmemıstı.. neyse bı yandan amını oksarken dıyer yandan gotunu parmaklıyorum sevgılımın o sırada ses geldını duyduım durduk öle bı baktım kankası geldı ben rahat edemedım yanınızda uyuyabılırmıyım dıe okey dedık onun ustunde de bısey yoktu shortu vardı sadee ustunde badısı.. neyse ben otada oda ve sevgılım her ıkı yanımdalar.. aradan 1 saat gctı ben uyumamıstıms evgılım uyuyalkalmıstı cok yorulmustu cunku nese ben yerımde teprenmeden öle tavana bakarken, en yakın arkadşının elı ben sıkıme doğru geldiğini hissettim o anda zaten kalkıktı benım sıkım. neyse yavastan yavastan okşamaya başladı benım uyudumu sanıyodu. bıraz oksadıktan sonra boxsermı altına ınıp alıne aldı o anda elını tuttum ve oksamasına yardımcı oldum o benımkımı oksarken bende onun amını oksuuyordum ve opusuyorduk.. daha sonra sevgılımın uyanma ıhtımalınae karsı ben diyer odaya gectık..
oda da yalamaya başladım amını sonra gotunu parmaklamaya başladım.. oda benımkını ağzına aldı ve yalamaya başladı. sonraben bunu emeklemıs pozısyonuna donderıp arkadan sıkmeye başladım daha sonra sırt ustu yatırıp ıkı bacanı omuzuma koydum ve öle sıkmeye başladım.. 13-14 dk sıktınten sonra boşaldım ben.. sonra oturup konustuk. daha once benle sex yapmak ıstedını ancak fırsat bulamadını söledı.. ve bu durmumuzun aynen devam etmesı gerektını sevgılımın suphelenmemsı gerektını soledı okey dedım. daha sonra kucama aldım tekrar soktuım ıcıne sıkıyorum zıplatıyorum 10 dk bole gectı derken ses geldı odadan sevgılım uyanmıs oalbıleceni sanarak ben dilbere tuvalete gıt dedım ben yataga gıdıyorum bı bakım dedım.. sevgılım uyanmıstı nerdesın dedı bana dılber nerde dedı.. bende dılberın tuvaletı gelmıs bılmıyo gıdıp ısığı actım gosterdım tuvaletı geldım dedı işte ok tdedı yanımdan ayrılma dedı okey dedım daha sonra dılber geldı yatağa.. yataktan cıkmadık suphelenemsın dıe sevgılım ama sabaha kadarda dilber benım sıkımı oksaşyıp durdu.. çok guzel bır gun gecırdık.. kızlar ekleyın en azından sohbet edelım macera yasamak ve zevk almak guzel beklıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.