Ablamı dikizlerken beni farketti

Hikayeme öncelikle şöyle başlayayım. ben 22 yaşında bakımlı bir erkeğğim. Ablam ise 24 yaşında sarısın bir bayan. Ama dolgun mu dolgun tam balık etli. Neyse hikayeme başlıyayım. Ablama o güne dek asla o gözle bakmamıstım ama. 20 yaşımdan sonra Bana yaptıgı el şakalrı bende cinsellik uyardı kimi zaman yanlıslıklada olsa sikime değmeler. Kısacık şort giyip . Şortun arasından amını gördüğüm bile olmustur. Bi gün yine ablamla tavla oynarken ablam heyecandan zıplamıs ve resmen amındaki kılarını görmüşrüm. Ama adeta oraya daldım . Ablam görmüş olmalıki hemen toparlandı ama hiç bişe demedi. Neyse aradan 2 gün sonra yasadıgım olayın yine benzeri oldu akşam uyurken ablamdan su istemek için kalktım. Baktım ablam mışıl mışıl uyuyor.Ama bacakları açıllmış kiii ne bacaak sütun gibi dala kalmısım bacaklarına. Ablam birden uyandı ve beni gördü . Bana Ahmet kaç gündür diikat ediyorum hep beni izliyorsun . Bana gerçekten sahip olmakmı istiyorsun dedi ben şok olmustum incecik bir sesle galiba dedim . Dediğim anda direk üstünü çıkardı ve o portakal gibi memeleri karsımdaydı sonra ne bakıyorsun aval aval l hadi bitir işi artık dedi bende hemen 17 cm sikimi çıkardım . Ablam oha bugüne dek hiç böyle sik yememiiştim deedi ablama vay orospu daha önce sikiştin demek dedim en az 10 kere dedi yineşok olmıustum. neyse sonra ablamın altındaki mini şortu bi çırpıda çıkardım bugüne dek hiç öyle güzel göt görmemiştim. Hele amı bal dök yala . İlk olarak memelerine yapıstım 10 dk yaladım. Sonra dayananamıyordu artık içime sok diyordu neyse amına bi soktum yarrağı ne yapacağını şaşırdı orospu . . en az 10 dakika git gelden sonra boşaldım en son ise amını siktim ama onun verdiği zevki başka hiç bir orospu veremedi bana ş u ana kadar tabi cinsel olaylarımız haala devam ediyor . Daha sonra ablama arkadaşlarla grup girişimizi anlatıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.